تریلی تراکتور

تریلر تراکتوری (تریلی تراکتور گلدونی)

یکی از ماشین آلات ارزشمند، با کارای بسیار زیاد در صنایع زیر است.
از جمله: معدن، کشاورزی، دامداری، ساختمانی حمل بار سنگین و غیره تریلی پشت تراکتوری.
این دستگاه در بازار داخلی با نام های تریلی گلدونی، تریلر پشت تراکتوری، تریلی تراکتور باغی، تریلی سنگ معدن، ترلی کشاورزی، تریلر تراکتوری شناخته و به فروش می گذارند.

تریلر تراکتوری

بخاطر راحتی در زمان اتصال به انواع تراکتور (داخلی و خارجی) و راحتی کار با آن در تمامی موارد صنعتی که نیاز به حمل و جابجایی محصولات را دارند. تریلر تراکتوری (تریلی) برای انتقال محصولات کشاورزی در زمان برداشت، جابجایی و حمل در صنعت معدن و مواد معدنی، صنعت ساختمانی، رفع نیاز شهرسازی و راه سازی، جابجای پسماند شهری و در کل تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
تریلی پشت تراکتوری انواع مختلفی داشته و در ابعاد و حجم متر مکعب واگن، قدرت سیستم هیدرولیک، وزن، و کارایی آنها با هم تفاوت دارند.

 

انواع تریلی تراکتور

تریلی پشت تراکتور یک وسیله کاربردی و ضروری است که در زمان گذشته، مورد استفاده مردم مخصوصا کشاورزان قرار گرفته است.
کارخانه و شرکت های تولیدی در تلاش هستند تا انواع تریلی را در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف بسازند تا متناسب با مشاغل مختلف مورد استفاده مردم قرار بگیرد.
تنوع تریلی های پشت تراکتور در تعداد چرخ ها، جک و سیلندر هایی ست که برای ساخت آن ها استفاده می شود.

  • تریلی باغی 2 چرخ تراکتوری
  • تریلی (تریلر) تراکتوری
  • تریلی (تریلر) شش چرخ سنگین
  • تریلی (تریلر باغی) حمل علوفه
  • تریلی چهار چرخ تراکتوری
  • تریلی تراکتور کشاورزی
  • 20 تن هیدرولیک
  • 4 چرخ کشاورزی مجهز به ترمز

اجزا و قطعات کلی تریلی تراکتوری

همه تریلی ها از اجزای کلی تشکیل شده اند که عبارتند از:

  • مخزن حمل محصولات زراعی
  • غربیلک
  • فنر (جهت حرکت تریلی برای خالی کردن بار)
  • جک جهت بالا و پایین کردن تریلی
  • اکسل (پایه برای اتصال به زمین)
  • رینگ
  • لاستیک
  • چرخ
  • شاسی اتصال به تراکتور

جنس بدنه

تریلی تراکتور فلزی بوده و در مقابل فشار و جابجایی بارهای سنگین، شرایط آب و هوای و حرارت مقاومت بالایی دارد.

حمل و نقل تریلی تراکتور بخاطر داشتن لاستیک هایی در سایز های مختلف در محیط های سخت و کوهستانی و خاکی به راحتی انجام شده

و به علت داشتن دیواره بلند عملیات بارگیری در آن به آسانی انجام می شود.

کشور ایران یکی از معروف ترین و بزرگ ترین کشورها در زمینه ی تولید انواع تریلی پشت تراکتوری ۲۰ تنی است.

تریلی پشت تراکتوری دارای انواع مختلفی است که یکی از این تنوع ها در وزن حمل بارشان است.

یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین نوع این محصول تریلی تراکتوری ۲۰ تنی است که قابلیت حمل بار به این وزن را داشته و بیشتر مورد استفاده کشاورزان قرار گرفته است.

مزایای تریلی تراکتور

یکی دیگر از ویژگی های این محصول که باعث تنوع آن شده، تفاوت در مقدار وزنی ست که تریلی قادر به حمل آن است. واحد سنجش وزن تریلی تراکتور تن است.
اما چیزی که مد نظر است تعداد تن ها می باشد. برای مثال برخی تریلی ها قادر به حمل و جابجایی بار به وزن ۲ تن و بعضی دیگر قادر به حمل ۵ تن و بیشتر هستند.
تعدا لاستیک هایی که برای ساخت این وسیله استفاده می شود، به اندازه و شکل تریلی بستگی دارد.
به گونه ای ک هر چی تریلی بزرگ تر باشد از تعداد لاستیک های بیشتری برای ساخت آن استفاده می شود.
تا بتواند، وزن محصول را در همه ی چرخ ها پخش کند به تریلی و بار مورد نظر آسیبی وارد نشود.
خوشبختانه کشور ما دارای معتبرترین شرکت فروش تریلی تراکتور می باشد، که مرغوب ترین و اصلی ترین نوع این محصول را به بازار فروش عرضه می کند.

یکی از تریلی هایی که بیشترین کاربرد را در کشاورزی و ساختمان سازی دارد، تریلی پشت تراکتوری ۲۰ تن است، که قادر به حمل و جابجایی ۲۰ تن بار و کالا است.
بیشترین تقاضایی که به این شرکت فروش داده می شود، در مورد همین محصول ۲۰ تنی می باشد. زیرا از درجه یک ترین و بهترین مواد برای تولید و ساخت آن استفاده شده است.

قیمت تریلی پشت تراکتور به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

جنس و اندازه، کیفیت و مرغوبیت، مقدار قابلیت تریلی برای حمل، مدل و طرح، برند، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم و…

 

 

 

 

کامیون و تریلر برای صنعت کشاورزی

تریلی تراکتور اینترنشنال کامیون هایی را ایجاد می کند که برای عمر طولانی و صرفه جویی در هزینه سوخت ساخته شده اند. این دقیقاً همان نوع کامیونی است که شما در جامعه خود می خواهید. برای تریلرها، Timpte برندی است که ما توصیه می کنیم. خط تریلرهای غلات آنها به طور خاص برای مطابقت با نیازهای کشاورزان و مشاغل کشاورزی طراحی شده است. کامیون ها و تریلرهای مزرعه شما باید قدرتمند باشند، به راحتی قابل تعمیر باشند، وزن وسیله نقلیه ثابتی داشته باشند و برای استفاده شخصی ایمن باشند. این چیزی است که با کامیون و تریلرهای زیر پیدا خواهید کرد.

یکی از محبوب‌ترین انواع کامیون‌هایی که در تجارت ag می‌بینید، کامیون‌های غلات ما برای حمل دسته‌های بزرگ محصول شما مناسب هستند و به طور متوسط ​​تا 350 بوشل را حمل می‌کنند.

ما به عنوان یک مجاز Navistar، کامیون های بین المللی را می فروشیم. با این حال، برای کامیون های غلات دست دوم، ما گاهی انواع مارک های کامیون دیگر مانند کامیون های ولوو، فریت لاینر، پیتربیلت و کنورث را نیز حمل می کنیم.

آیا به دنبال تریلر عمده فروشی تراکتور مزرعه هستید؟

دیگر به دنبال آن نباشید زیرا Alibaba.com یک فروشگاه یک مرحله ای برای تمام نیاز های خرید تریلر مزرعه شما است. برای حمل و نقل طولانی مدت، تریلر farmactorctor در پلت فرم ما از برخی از محبوب ترین فروشندگان موجود در اطراف موجود است.

آنها به خوبی مهندسی شده و از نظر فنی سالم هستند. به خوبی با نیازهای حمل و نقل در حال تغییر شما سازگار هستند، آنها یک معامله خوب هستند. در قیمت های مختلف موجود است، می توانید با توجه به بودجه خود، مقرون به صرفه ترین ها را انتخاب کنید.

تریلی تراکتور می توانید کامیون های تریلر معمولی یا حتی تخصصی را انتخاب کنید. ما کامیون های تجاری و تریلر نیز داریم. این ها برای حمل و نقل چمدان های سنگین در مسافت های طولانی قابل اجرا هستند. از طرفی تخت های آلومینیومی هم داریم. اینها سبک وزن هستند و از این رو مسافت پیمود بنزین را افزایش می دهند. آنها همچنین سواری نرم تری را در مقایسه با کامیون های فولادی ارائه می دهند.
به غیر از اینها، کامیون تریلر مواد غذایی نیز داریم. اینها به طور ویژه با در نظر گرفتن نیاز به حفظ مواد غذایی فاسد شدنی در طول حمل و نقل طراحی می شود. اگر به دنبال سرمایه گذاری در یک کامیون نیمه تریلر هستید، ما آن ها را نیز ارائه می دهیم. اینها کامیون هایی هستند که بدون محور جلو طراحی می شوند. این نوع کامیون ها دارای تراورس های تخت و همچنین تراورس های سقف وسط هستند. اگر این چیزی است که شما مشتاق سرمایه گذاری در آن هستید، برای اطلاعات بیشتر قبل از سرمایه گذاری، پلتفرم ما را بررسی کنید.

تریلر های کشاورزی

KH-KIPPER تریلرهای سه طرفه برای کامیون ها (در جاده) و تریلرهای عقب انداز برای تراکتورهای کشاورزی (خارج از جاده) دیزل ژنراتور کامینز تولید می کند. وسایل نقلیه ای که بر اساس نیازهای فردی مشتری تنظیم می شوند از با کیفیت ترین مواد ساخته و که عمر کاری طولانی را تضمین می کند.

تریلرهای سه طرفه برای حمل و نقل محصولات کشاورزی مانند غلات، سیب زمینی، چغندر و عدل های کاه طراحی می شود، دیوارهای جانبی با لولاهای بالایی از آلومینیوم یا فولاد ساختمانی است. کف فولادی پس از جداسازی دیوارهای جانبی و پایه ها می تواند به عنوان سکو مورد استفاده قرار گیرد. بالابرهای سطح ویژه امکان حمل بار بیشتری را فراهم می کنند. باز شدن اختیاری دیواره های جانبی به سمت پایین اجازه می دهد تا بدنه را با یک تراکتور کشاورزی بارگیری کنید.

تریلرهای عقب خارج از جاده که برای تراکتورهای کشاورزی طراحی و وسایل نقلیه همه منظوره هستند. بدنه های ساخته و از فولاد مقاوم در برابر سایش امکان استفاده از تریلر را هم در بخش کشاورزی و هم در بخش ساختمانی – برای حمل محصولات کشاورزی و مصالح ساختمانی مانند قلوه سنگ می دهد. سیستم تعلیق مکانیکی کار در زمین های سخت مانند جاده های خاکی یا مزارع را آسان تر می کند.