اجاره دیزل ژنراتور

  • یکی از بهترین راههای کاهش هزینه در پروژه های پیمانکاری و اجاره دیزل ژنراتور است.
  • در بیشتر موارد استفاده از دیزل ژنراتور در کوتاه مدت بوده و همین امر باعث شده که خرید دیزل ژنراتور باعث افزایش هزینه‌های که داریم که بشود .
  • یکی از راهکارهایی که میتوان از آن استفاده کرد کرایه دیزل ژنراتور برای مدت زمانی که به آن احتیاج داریم است.
  • یکی دیگر از راهکارها استفاده از دیزل ژنراتور ایست که کار کرده است.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور به دستگاه گفته می‌شود که مقدار برقی که داریم در صنایع را تامین می کند و برای آنکه برق مورد نیاز را در اماکنی که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست تامین کند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیزل ژنراتور را در ابعاد گوناگونی می توانیم ببینیم که این امر به خاطر تفاوت در توان ظاهری آن ها است جنراتور ها این توانایی را دارند که به مقدار یک تا ۲۰۰۰ کیلو ولت آمپر برق مورد نیاز بسته به نیازشان تامین کند.

تمام دستگاه هایی که این مجموعه دارت با توانایی و کیفیت بالا و در برند های متفاوتی عرضه می شود.

موتور ژنراتور ها به خاطر تامین برقی که می کنند در واحدهای مسکونی تجاری و صنعتی کاربرد بسیاری داشته و برای تامین برق بدون وقفه به کار میرود کتاب توجه به انواع مختلفی تولید و عرضه شده است.

از تامین کنندگان برق اضطراری در واحدها می‌توان به دیزل ژنراتور ها اشاره کرد که بخاطر دسترسی بیشتری که دارند محبوبیت زیادی را هم دارند.

موتور ژنراتورهای تولید کننده برق با سوخت دیزلی کار می‌کنند را دیزل ژنراتور می‌نامند این مولدها در ظرفیت های متفاوتی در دسترس هستند که از یک کیلو ولت آمپر تا ظرفیت‌های بزرگ می توان آنها را اندازه‌گیری کرد .

ظرفیت های کوچک برای تامین بار های کوچک مثل مصارف خانگی و یا واحدهای تجاری کوچک قابل استفاده هستند. برای تامین ساختمان‌های اداری بزرگ و یا کارخانه ها از ظرفیتهای مگاواتی که در این ژنراتورها وجود دارد استفاده می شود.

با توجه به نیاز بدون وقفه و با قابلیت اطمینان بالا به برق استفاده از تولید کنندگان برق به صورت پشتیبان و به صورت قابل حمل handy ضروری تبدیل شده است که بسیار کاربردی بوده.

دیزل ژنراتور ها با تامین برق مصرف کننده بدون هیچگونه وقفه ای و با هزینه تمام شده که کمتر از ژنراتورهای گازی است محبوبیت بیشتری را دارند.

از مهمترین تصمیمات دو سرمایه گذار می توان به سریع و تامین ژنراتور برای واحد مسکونی تجاری و صنعتی اشاره کرد و با انتخابی صحیح از خسارت‌های احتمالی جلوگیری خواهد شد.

نکاتی که باید هنگام خرید یک دیزل ژنراتور بخاطر داشته باشیم به شرح زیر است:

• نوع فاز بهره برداری (یک فاز یا سه فاز)
• محل بهره برداری از دیزل ژنراتور
• نوع بهره برداری (اضطراری یا دائمی)

به هنگام خرید ژنراتور دلایل مثل قیمت بالا و یا نداشتن گارانتی قابل اعتماد ماد و عدم وجود خدمات پس از فروش ش باعث ایجاد چالشی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران شده است که با اجاره ژنراتور ها به حل این مسائل پرداخته می‌شود.

هزینه اجاره دیزل ژنراتور به عوامل زیر بستگی دارد:

• ظرفیت انتخاب شده
• تعداد شیفت‌هایی که دستگاه بهره بردار خواهد شد
• سری ساخت

دیزل ژنراتور بادوین یا بائودین baudouin

 

 

اجزای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور