فیلتر ممبران ونترون (Vontron)

فیلتر ممبران ونترون (Vontron) چیست ؟

فیلتر ممبران ونترون (Vontron) با کیفیت به طور گسترده در دستگاه های تصفیه آب خانگی، آکواریوم ها و سایر دستگاه های تصفیه آب تجاری با اندازه کوچک استفاده می شود. به طور موثر ذرات فلزات سنگین (عمدتاً کلسیم و منیزیم)، باکتری ها و هر کربنات دیگر را از آب منبع حذف می کند.
RESIDENT RO ELEMENT به طور مستقل توسط VONTRON توسعه یافته است. عنصر RO برای تصفیه منابع آب حاوی مواد اکسیدان و آلودگی های میکرو بالا طراحی است. برای اقامت، بیمارستان، آزمایشگاه.

فروش فیلتر ممبران ونترون

شرکت فناوری VONTRON، LTD. یک شرکت پذیرفته از گروه CRRC (سهام با نام “VONTRON”، کد 000920) است. این شرکت در منطقه صنعتی پیشرفته گویانگ در جنوب غربی چین، یک شرکت بزرگ در مقیاس دولت مرکزی در گوئیژو ثبت است.
و بزرگترین سهامدار شرکت CRRC Industrial Investment Co., Ltd است. این شرکت یک شرکت سهامی عام است که تخصص دارد. در تحقیق و توسعه، ساخت و فروش فیلتر ممبران صنعتی CSM جداسازی و مواد مرتبط با استفاده جامع از الیاف گیاهی و صنعت جداسازی غشایی تکمیل است.

تجارت اصلی VONTRON فیلتر ممبران ونترون (Vontron) است، با بیش از 20 سال تجربه در ساخت عناصر غشایی مارپیچی. VONTRON در تحقیق و توسعه و ساخت عناصر غشایی اسمز معکوس (RO)، نانوفیلتراسیون (NF) و اولترافیلتراسیون (UF) به عنوان یک واحد استاندارد ملی غشای اسمز معکوس تخصص دارد. این شرکت با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، دارای فناوری های اصلی در تولید غشاء و طراحی سیستم است. محصولات VONTRON به طور گسترده در بیش از 130 کشور و منطقه به فروش می رسد.

VONTRON بیش از 20 سری و بیش از 200 مشخصات محصولات فیلتر ممبران ونترون (Vontron)، از جمله غشای نمک زدایی، غشای مقاوم در برابر رسوب، فیلتر ممبران ونترون (Vontron) مقاوم در برابر اکسیداسیون، غشای نانو فیلتراسیون، غشای جداسازی ویژه و غشای مسکونی را توسعه  است.
برای آب بطری، آب آشامیدنی شهری، قابل استفاده است. ، آب برقی با خلوص بالا، نمک زدایی آب دریا، نمک زدایی آب شور، استفاده مجدد از فاضلاب، جداسازی آب با شوری بالا و انتشار نزدیک به صفر، تولید مواد غذایی و نوشیدنی، تولید دارو، جداسازی و تصفیه مواد و همچنین کاربردهای دیگر. VONTRON در حال حاضر بزرگترین تولید کننده و ارائه دهنده خدمات عناصر غشایی اسمز معکوس نوع خشک در چین است.

 

تاریخچه ونترون

VONTRON به عنوان پلتفرم تحقیق و توسعه و برنامه کاربردی مرکز ملی و محلی مهندسی مشترک مواد غشای جداسازی و فناوری کاربرد، از سال 2004، VONTRON 8 برنامه علمی بزرگ مانند برنامه ملی فناوری پیشرفته و تحقیق و توسعه yilmaz را انجام  است.
علوم ملی برنامه پشتیبانی فناوری و برنامه ملی R&D کلیدی و غیره. این شرکت 143 اختراع از جمله 65 اختراع اختراع را دریافت کرده است.
شرکت VONTRON در تهیه 12 استاندارد ملی و صنعتی فعالیت داشته است که در این میان شرکت VONTRON در تهیه 3 استاندارد ملی که به مرحله اجرا درآمده است، نقش پیشرو داشته است.
استخر استعداد و تجهیزات درجه یک این شرکت باعث رشد پایدار و پایدار آن  است.
با پایبندی به ایده “تجهیزات بسیار اتوماتیک، محیط تولید با استاندارد بالا و کنترل کیفیت دقیق، VONTRON یک خط تولید ورق فیلتر ممبران ممبرانیوم Membranium تمام اتوماتیک خشک و یک خط مارپیچی تمام اتوماتیک با فناوری های هسته راه اندازی کرده است.
VONTRON بر گسترش و توسعه صنعت غشای جداسازی مارپیچی به زنجیره صنعت پیشرفته غشاء و فرآیندهای غشایی در جهان و خوشه صنعتی اصلی همه دسته‌ها، با تکیه بر مزیت‌های تحقیق و توسعه و ساخت تمرکز دارد.