ماشین پر کن دبه

همانگونه که از نام این دستگاه مشخص میباشد برای پر نمودن مقدار مشخصی از مواد مورد نظر دارای کاربرد میباشند. امروزه  انواع گوناگونی از  لبنیات را در داخل دبه های پلاستیکی بسته بندی مینمایند. به دلیل اینکه این بسته بندی ها دارای اندازه های مختلفی هستند و حجم معینی از محصول را در خود نگه میدارند. علاوه بر این دارای قیمت مناسب در بازار هستند و داری کاربرد های متنوعی هستند. بنابر این اشخاص زیادی در بازار از این دبه ها استفاده مینمایند. ماشین های پر کن دبه بیشتر در صنایع لبنی، مواد غذایی سرکه، مواد شوینده، ترشیجات و مواد شیمیایی از قبیل سموم، کود مایع صنایع کشاورزی کاربرد دارند. همچنین این دستگاه ها در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار وجود دارند. که شما میتوانید به قیمت مناسبی با توجه به نوع کسب و کار خود آن را از بازارهای مربوطه خریداری نمایید. این کار علاوه بر بهبود خط تولید شما سبب افزایش سرعت تولید و همچنین موفقیت کسب و کار شما خواهد بود.

ماشین های پر کن دبه-وبسایت مهار فن ابزار

  • دستگاه های پر کن دبه؛

از دستگاه های پر کن دبه معمولاً از منظر نازل به طریقی ساخته شده اند که تقریباً دارای قطر زیادی هستند. تا بتوان به وسیله آنها انواع گوناگون دبه با حجم های مختلف را به آسانی و سریع پر نمایند. این ماشین ها را به گونه ای ساخته شده اند که بتواند به وسیله ای آن  انواع مختلف دبه های کوچک و بزرگ را بسته بندی نمود. و سپس به بازار ارائه نمود. تا اشخاص بر اساس نیاز خود آن را تهیه نمایند.

•	دستگاه های پر کن دبه؛-وبسایت مهار فن ابزار

دستگاه های پر کن دبه ای را در ایران به گونه ای ساخته اند که بتواند با بهر گیری از نوار های نقاله ای ساده به طور اتوماتیک از آنها برا پر کردن استفاده نمود.

این دستگاه ها را میتوان در ایران با اندازه های گوناگون و مختلفی در بازار تهیه نمود. به دلیل اینکه هر کدام از سایز های این دستگاه داری کاربرد های زیاد و مختلفی است.

از این دستگاه میتوان برای پر کردن دبه های ماست با دهانه های با سایز متفاوت استفاده کرد. همچنین از این دستگاه میتوان برای پر کردن محصولات رقیق، نیمه غلیظ و غلیظ استفاده نمود. این ماشین ها معمولاً دارای پنل لمسی و کنترل PLC میباشد. و همچنین دارای خشاب فویل گذار میباشد.  دستگاه ماشین های پر کن دبه ای در انواع دو نازله  و همچنین چهار نازله و…  در بازار وجود دارد. دستگاه های پر کن دو نازله معمولاً برای پر نمودن دبه سطل و مایعات سیال دارای کاربرد میباشد. دستگاه های پر کن چهار نازله معمولاً پر استفاده ترین دستگاه پر کن در صنایع و کارخانجات میباشد.

•	دستگاه های پر کن دبه؛-وبسایت مهار فن ابزار

  • قسمت های دستگاه پر کن دبه؛

این دستگاه ها معمولاً دارای قسمت ها ی است که در زیر آنها را بیان  خواهیم نمود.

دارای نوار نقاله ای ورودی ظرف.

دارای فیلر ثقلی و پیستونی.

دارای نازل های متحرک به منظور ممانعت از به وجود آمدن کف در زمان تزریق.

دارنده فویل گذار، سیل و درب گذار و البته در بند اتوماتیک.

دارای سیستم سورتینگ (سیستم بسته بندی و مرتب سازی) درب به همراه بالا بر.