بلبرینگ برای دستگاه های خودپرداز

کاربرد بلبرینگ برای تجهیزات تجاری

مجموعه‌های بلبرینگ شعاعی پلاستیکی یا تماسی 4 نقطه‌ای در برنامه‌های دستگاه باجه خودکار (ATM) استفاده می‌شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و بدون روغن کاری کار می کنند و به آنها اجازه می دهد در عین حال که در برابر چالش های کاربردی مانند رطوبت، تراکم و محیط های گرم یا سرد مقاوم باشند، آلودگی نداشته باشند. یاتاقان‌های مسابقه پلاستیکی عملکرد و قابلیت‌های خود را نسبت به یاتاقان‌های فولادی معمولی بهبود می‌بخشند و در عین حال صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه ایجاد می‌کنند. آنها به دلیل توانایی آنها در کار بدون روغن کاری، گشتاور راه اندازی کم و قابلیت یکپارچه سازی در این برنامه مورد استفاده قرار گرفتند.

ویژگی های حیاتی طراحی :

مسابقات پلاستیکی Acetal POM مجهز به 316 توپ ضد زنگ. یک یا دو ردیفه یا تماس 4 نقطه ای ™True Race Technology برای بار، سفتی و قابلیت بارگذاری لحظه ای بهینه.

بلبرینگ خودپرداز

دلایل اضافی برای استفاده:

  • قابلیت ارزش افزوده: یک یاتاقان پلاستیکی KMS را می توان به گونه ای طراحی کرد که شامل ویژگی های نصب، چرخ دنده ها یا قرقره ها باشد و همچنین می تواند بدون هزینه اضافی برای یاتاقان در برنامه ادغام شود. این قابلیت می تواند زمان مونتاژ را کاهش دهد و در عین حال عملکرد محصول شما را بهبود بخشد.
  • ضد زنگ: پلیمرهای مهندسی شده مجهز به توپ های ضد زنگ درجه غذایی و پزشکی 316 در محیط های بیرونی زنگ نمی زنند.
  • صرفه جویی در وزن: یک بلبرینگ پلاستیکی KMS 1/5 وزن یک بلبرینگ فولادی است و در نتیجه وزن واحد شما را کاهش می دهد.