بلبرینگ برای ونتیلاتورهای سقفی

هواکش های پشت بامهواکش سقفیمجموعه های پلاستیکی شعاعی یا 4 نقطه تماسی بلبرینگ در برنامه های تهویه سقفی استفاده می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و در محیط های چالش برانگیز مانند رطوبت، باران، برف و آب و هوای سرد یا گرم بدون تعمیر و نگهداری کار می کنند.

بلبرینگ تهویه سقفویژگی های حیاتی طراحی: مسابقات پلاستیکی Acetal POM مجهز به 316 توپ ضد زنگ. تک یا دو ردیفه یا تماس 4 نقطه ای TRUE RACE TECHNOLOGY™ برای بار، سفتی و قابلیت بارگذاری لحظه ای بهینه.

دلایل اضافی برای استفاده:

  • محافظت در برابر گرد و غبار: مهر و موم PTFE با پوشش محافظ پلیمری برای کاهش آلودگی گرد و غبار و کثیفی. علاوه بر این، توانایی یک بلبرینگ پلاستیکی برای کار بدون روغن کاری، احتمال جذب آلودگی به گریس اضافی و ورود به بلبرینگ را کاهش می دهد.
  • اصطکاک کم: یک یاتاقان مسابقه پلاستیکی KMS به طور طبیعی ضریب اصطکاک کمتری نسبت به بلبرینگ فلزی به فلز دارد که منجر به افزایش چرخش فن در سرعت های کمتر باد می شود.
  • صرفه جویی در وزن: یک بلبرینگ پلاستیکی KMS 1/5 وزن یک بلبرینگ فولادی است و در نتیجه مقدار انرژی باد مورد نیاز برای چرخش هواکش را کاهش می دهد.
  • قابلیت ارزش افزوده: یک بلبرینگ پلاستیکی KMS را می توان طوری طراحی کرد که دارای ویژگی های نصب برای سهولت در مونتاژ باشد. برای کاهش تعداد قطعات، می‌توان ویژگی نصب را نیز با برنامه ادغام کرد. این قابلیت می تواند زمان مونتاژ را کاهش دهد و در عین حال عملکرد محصول شما را بهبود بخشد.

امروز با KMS تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه یک بلبرینگ پلاستیکی می تواند برای کاربرد صنعتی شما مفید باشد بیشتر بدانید!