پرش به محتوا

تصادف شدید در مدل S Plaid اصلاح شده در مسیر مسابقه: راننده تسلا را مقصر می داند

  • از

در آگوست 2021، یوتیوبر پشت کانال Chillin’ with Chet یک تسلا مدل S Plaid کارکرده را با قیمت بالاتری خرید زیرا می خواست هر چه زودتر شروع به تولید ویدیوهای جالب در مورد آن کند. این همان چیزی است که او در یکی از اولین پست های خود گفت، که در آن تلاش کرد تا تسلا درایو گران قیمت را کاملاً زیر آب ببرد . در واقع، از زمانی که خشک شد، دوباره کار می کند و چت به ساخت ویدیوهای خود ادامه می دهد. در آخرین مورد، او می خواست مدل S Plaid که اکنون از بین رفته است را با ترمزهای تنظیم شده آزمایش کند – اما این به یک تصادف جدی ختم شد که او تسلا را مقصر آن می داند.

مدل S Plaid جلوتر از منحنی با سرعت 270 کیلومتر در ساعت

در نهایت، یوتیوبر با شکستگی دنده، رباط پاره شده و زانو شکسته همانطور که در انتهای ویدیو آمده است، فرار کرد. این تصادف می‌توانست بدتر پایان یابد، به‌ویژه که مالک نه تنها تمام صندلی‌ها و پنل‌های غیرضروری را از خودروی برقی سه‌موتوره جدا کرده، بلکه کیسه‌های هوا را نیز از آن جدا کرده و از وسایل محافظ استفاده نکرده است. در سفر به یک پیست مسابقه، او می خواست آخرین اصلاح را روی Plaid Tesla خود آزمایش کند: “ترمزهای بزرگ جدید” با لنت های عقب مختلف، که او و کمک هایش قبلاً، همانطور که خودش می گوید، نصب کرده بودند.

اول از همه، او به سختی به آنها نیاز دارد زیرا مدل S او حالت آهنگ جدید را برای نسخه شطرنجی فعال کرده است. چت از شتاب گیری و پیچیدن لذت می برد و چندین بار اشاره می کند که بازیابی در حال حاضر چقدر قوی است، یعنی اثر ترمز فقط از سه موتور. اما او به قطعات تیونینگ نصب شده قبلی متکی است. او با شوق به سمت یک منحنی شتاب می گیرد و سرعتی را که به آن رسیده اعلام می کند: “160” باید فهمید و سپس “70” یعنی 170 مایل در ساعت یا 270 کیلومتر در ساعت خوب.

یوتیوبر تقریباً در تمام مدت در ماشین برقی در میکروفون دوربین خود فریاد می زد که به دلیل جراحات روده بسیار بلند بود، اما سپس هیجان به وحشت تبدیل شد. او ابتدا چیزی در مورد ترمزها فریاد می زند، سپس فقط “اوه نه” و شما می توانید از روی چهره او متوجه شوید که مشکلی پیش می رود. بلافاصله بعد از آن غوغایی به گوش می رسد، دوربین داخل آن می افتد و فریادهای درد را می شنوید. در صحنه بعدی می بینید که چگونه چندین خودروی اورژانس به صحنه تصادف می آیند. یوتیوبر بدون پیراهن مورد بررسی قرار می گیرد.

تسلای پر فرورفته به پهلو در مقابل انبوهی از لاستیک ها قرار گرفته است که باید تاثیر آن را به طور قاطع کاهش می داد. درها دیگر انگار باز نمی شوند، اما یک جورهایی چت باید خودش از ماشین پیاده شده باشد. زیرا درست در ابتدای ویدیو می توانید ببینید که چگونه یکی از دوستان اولین نفری است که پس از تصادف به آنجا می رسد و یوتیوبر در حال حاضر کمی دورتر از مدل S خود ایستاده و به شدت نفس می کشد.

فراخوان روغن ترمز تسلا فراخوان شد

چت در نظرات مربوط به ویدیوی خود، تسلا را مقصر دانست. او توضیح داد که ترمزهای تنظیم شده از Unplugged Performance هستند و باعث این حادثه نشده اند. در عوض، او به دلیل روغن ترمز «Dot3» بود که تسلا برای سریع‌ترین خودروی الکتریکی خود استفاده می‌کرد. اگرچه این شرکت اشاره می کند که مدل S Plaid یک سدان است و برای پیست مسابقه در نظر گرفته نشده است – این واقعیت که حالت پیست به طور خاص برای آن معرفی شده است یک تناقض است. یوتیوبر خواستار فراخوانی به طور خاص برای روغن ترمز “پایین” است. با این حال، او همچنین اذعان کرد که تیونر توصیه می کند هنگام ارتقای مسیر، آنها را به طور کامل جایگزین کنید، در حالی که فقط سیستم را با یک محصول تیونینگ پر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *