تصفیه خانه فاضلاب چگونه کار می کند؟

حدود 95 درصد از املاک بریتانیا به شبکه فاضلاب متصل است. با این حال، برای کسانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند، نصب یک تصفیه خانه فاضلاب برای مدیریت موثر پسماند ضروری است.

اگر نمی توانید ملک خود را به سیستم فاضلاب اصلی وصل کنید، سه گزینه معمولی وجود دارد: تصفیه خانه های فاضلاب، سپتیک تانک ها و حوضچه های فاضلاب. با این حال، اگر قصد دارید سیستم خود را به یک میدان زهکشی وصل کنید، تصفیه خانه های فاضلاب بسیار مناسب ترین گزینه هستند.

تصفیه خانه فاضلاب چگونه کار می کند؟

یک تصفیه خانه فاضلاب به روشی مشابه سپتیک تانک کار می کند، با این تفاوت که اجزای مکانیکی فرآیندهای اضافی را برای کمک به تجزیه جامدات فراهم می کنند و پساب هایی را تولید می کنند که سازگار با محیط زیست هستند. برخلاف سپتیک تانک که زباله های خانگی را تا زمانی که مخزن تخلیه شود و زباله ها به یک مرکز تصفیه منتقل شود، ذخیره می کند، تصفیه خانه فاضلاب با تصفیه فاضلاب کار می کند تا دیگر برای محیط زیست مضر یا خطرناک نباشد.

چگونه یک تصفیه خانه فاضلاب در 4 مرحله کار می کند

بیایید نگاهی به نحوه عملکرد یک تصفیه خانه فاضلاب خانگی در 4 مرحله ساده بیندازیم. اگرچه ممکن است فرآیند پیچیده ای به نظر برسد، تصفیه خانه ها راه حل ساده ای برای مدیریت موثر زباله هستند. در زیر فرآیند تصفیه خانه فاضلاب را برای خود کشف کنید.

1. تسویه حساب

اولین مرحله در فرآیند تصفیه فاضلاب، ته نشین شدن است. این زمانی است که فاضلاب و فاضلاب یک ملک وارد تصفیه خانه می شود و در منطقه استقرار اولیه اولیه ته نشین می شود. این بخش از فرآیند به گونه ای طراحی شده است که به جامدات اجازه می دهد تا در انتهای مخزن ته نشین شوند، در حالی که مایعات به سمت بالا شناور می شوند.

در داخل این مخزن باکتری های بی هوازی تشکیل می شود. این باکتری ها با اکسیژن بسیار کمی زنده می مانند و اولین قدم در تجزیه آب هستند.

2. درمان بیولوژیکی

پس از جداسازی زباله در فرآیند اسکان اولیه، وارد منطقه تصفیه می شود. اینجاست که باکتری های بی هوازی با تغذیه و حذف آلاینده ها از زباله ها دست به کار می شوند. بسیاری از تصفیه خانه ها با استفاده از یک دمنده هوای کوچک به آب اکسیژن می افزایند که حباب های هوا را از طریق آب موجود در مخزن می دمد و باکتری ها را به تغذیه تشویق می کند و فرآیند تصفیه را سرعت می بخشد.

3. تسویه نهایی

هنگامی که باکتری زباله ها را تجزیه کرد، وارد مرحله نشست نهایی می شود. این مرحله به ذرات کوچکی که در جامدات معلق هستند اجازه می دهد تا به کف مخزن فرو روند. اغلب، مرحله نشست نهایی شامل گردش زباله از پایین محفظه به بالا است تا اطمینان حاصل شود که مواد جامد ته نشین شده در محفظه جمع نمی شوند.

4. ترشح

پس از مرحله نشست، آب عاری از مواد جامد بوده و کاهش قابل توجهی در آمونیاک و آلاینده ها داشته است.

در نتیجه، تخلیه مجدد آن به زمین از طریق یک میدان زهکشی بی خطر است.

اگر تخلیه جدیدی را در یک جنگل باستانی یا در 50 متری هر کدام از آنها شروع کنید، به مجوز نیاز خواهید داشت:

  • مناطق ویژه حفاظتی
  • سایت های رامسر
  • سایت های بیولوژیکی مورد علاقه علمی خاص
  • مناطق حفاظتی ویژه

همچنین مهم است که از قوانین جدید تخلیه فاضلاب که از اول ژانویه 2015 به اجرا درآمدند آگاه باشید .

چرا تصفیه خانه های فاضلاب مهم هستند؟

هر کسی که قصد توسعه جدیدی را دارد، خواه خانگی یا تجاری، باید ملک خود را به خط فاضلاب اصلی متصل کند. اتصال به فاضلاب اصلی رایج ترین روش دفع زباله است. با این حال، متأسفانه اتصال به یک فاضلاب اصلی برای همه امکان پذیر نیست – به ویژه کسانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند. اینجاست که تصفیه خانه های فاضلاب وارد می شوند.

تصفیه خانه های فاضلاب به خواص کمک می کند تا به طور ایمن و موثر زباله های خود را دفع کنند. تصفیه خانه های فاضلاب ما تقریباً در هر مکانی قابل نصب هستند. تا زمانی که یک اتصال الکتریکی دارید، می توانید آن را در ملک خود نصب کنید.

مزایای تصفیه خانه های فاضلاب

آب پاک یکی از مهم ترین منابع جهان است و تصفیه خانه های فاضلاب نه تنها برای استفاده مجدد از فاضلاب بلکه برای حفاظت از آبراهه ها نیز قابل استفاده است. برخی از مزایای قابل توجه دیگری که ارائه می دهند به شرح زیر است:

  • فاضلاب با استاندارد بالاتری تصفیه می شود
  • مناسب برای توسعه های بزرگتر
  • هزینه های عملیاتی و نگهداری مقرون به صرفه است
  • بسیار قابل اعتماد و بادوام
  • ساخته شده از مواد با ماندگاری بالا
  • قابل نصب حتی در سایت های چالش برانگیز
  • اگر تعمیر و نگهداری منظم انجام شود، بعید است با مشکلاتی مواجه شوید.

همانطور که می بینید، نصب یک تصفیه خانه فاضلاب در ملک شما مزایای بسیار زیادی دارد. در ساحل زهکشی، ما مشتاق هستیم که مشتریان خود را با این سیستم های فاضلاب باورنکردنی آشنا کنیم زیرا آنها تصفیه فاضلاب را هم در املاک خانگی و هم تجاری تغییر می دهند. همین امروز با ما تماس بگیرید و مزایای تصفیه خانه های فاضلاب را برای خود کشف کنید.

آیا تصفیه خانه های فاضلاب نیاز به تخلیه دارند؟

در حالی که تصفیه خانه های فاضلاب قبل از تخلیه زباله ها را تصفیه می کنند، هنوز هم نیاز به تخلیه هر از چند گاهی دارند. با گذشت زمان، لجن می تواند جمع شود و باعث کند شدن سیستم و عملکرد ناکارآمد شود. علیرغم این واقعیت که تصفیه خانه های فاضلاب می توانند با زباله های بیشتری نسبت به مخزن سپتیک برخورد کنند، لجنی که ایجاد می شود نیاز به حذف دارد. بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم که بهتر است تصفیه خانه فاضلاب خود را سالی یک بار توسط متخصصین ما نگهداری کنید.

ما تیمی از کارشناسان داریم که در نصب، تخلیه و نگهداری تصفیه خانه فاضلاب ما مجرب هستند. اگر نیاز به تخلیه مخزن خود دارید همین امروز با ما تماس بگیرید. خدمات ما مقرون به صرفه، قابل اعتماد و حرفه ای هستند.

ما تصفیه خانه های جدید فاضلاب را نصب می کنیم

در اینجا در زهکشی ساحلی، ما سپتیک تانک ها را با تصفیه خانه های فاضلاب بسیار کارآمد جایگزین می کنیم. تمام سیستم های درمانی ما مطابق با استانداردهای بریتانیایی در حال اجرا ساخته شده اند، از جمله:

  • BS EN 12566 برای مخازن سپتیک و تصفیه خانه های فاضلاب کوچک
  • BS 6297:2007 برای زمین های زهکشی

به عنوان متخصص در صنعت، ما همچنین از مقررات ساختمانی و مجوزهای برنامه ریزی که ممکن است قبل از نصب مورد نیاز باشد آگاه هستیم. بنابراین، اگر در این مورد سوالی دارید، لطفا از ما دریغ نکنید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی که ممکن است داشته باشید کمک کنیم و پاسخ دهیم.

ما نصب حرفه ای را ارائه می دهیم

اگر در نظر دارید که یک تصفیه خانه فاضلاب جدید نصب کنید، از کارشناسان شرکت زهکشی ساحلی دیدن نکنید. ما اقساط حرفه ای را انجام می دهیم که ظرفیت کافی برای سرویس دهی به تعداد ساکنین منزل یا ساختمان تجاری شما را داشته باشد. ما در مورد نیازهای شما با شما صحبت خواهیم کرد و حداکثر تخلیه روزانه زباله از دارایی شما را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین اندازه مخزن را مطابق با نیاز شما به شما توصیه کنیم. سپس سیستم شما را مطابق با مشخصات دقیق سازنده برای شما نصب می کنیم.

تخلیه و نگهداری حرفه ای مخزن

هنگامی که شما یک تصفیه خانه فاضلاب نصب می کنید، داشتن یک شرکت حرفه ای مانند زهکشی ساحلی ضروری است که تخلیه و نگهداری مخزن را انجام دهد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لجن در تصفیه خانه های فاضلاب به مرور زمان جمع می شود و این لجن است که باید حذف شود تا تصفیه خانه شما بتواند با تمام توان خود به کار خود ادامه دهد.

به عنوان حداقل، ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که باید سالی یک بار تصفیه خانه فاضلاب خود را لجن زدایی کنند. در زهکشی ساحلی، ما نه تنها تصفیه خانه فاضلاب شما را تخلیه نمی کنیم، بلکه هر گونه تعمیر و نگهداری مورد نیاز را نیز انجام می دهیم.

تصفیه خانه فاضلاب چگونه کار می کند؟

چه زمانی یک تصفیه خانه فاضلاب نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟

مهم است که تصفیه خانه فاضلاب خود را سالی یک بار به صورت حرفه ای نگهداری کنید. با این حال، اگر مطمئن نیستید که آخرین بار چه زمانی تعمیر و نگهداری انجام شده است، برخی از علائم گویا به شرح زیر است:

  • ترک در دیواره های مخزن یا لوله ها
  • نشت می کند
  • لوله های مسدود شده
  • پسابی که به درستی تخلیه نمی شود
  • منبع برق ناموفق
  • یک موتور از کار افتاده
  • بوی فاضلاب می آید
  • پمپ خراب

تیم کارشناسان ما تعمیر و نگهداری تصفیه خانه های فاضلاب را انجام می دهند که عملکرد کامل را در تمام طول سال تضمین می کند. با انجام تعمیر و نگهداری منظم، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که تصفیه خانه فاضلاب شما برای سالیان متمادی دوام خواهد آورد و به طور موثر به کار خود ادامه خواهد داد.

امروز با زهکشی های ساحلی تماس بگیرید

ما مفتخریم که تصفیه خانه های جدید فاضلاب را برای مشتریان خود در بریتانیا نصب می کنیم. ما نه تنها آماده پاسخگویی به تماس شما و بحث در مورد نیازهای شما هستیم، بلکه در تلاشیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما می توانند همیشه از خدمات قابل اعتمادی برخوردار شوند. به همین دلیل ما خود را وقف نصب بهترین تصفیه خانه های فاضلاب در بازار کرده ایم.

ما می دانیم که برای داشتن یک تصفیه خانه موثر، به درستی نگهداری و عملکرد کامل چه چیزی لازم است. بنابراین، امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نصب و نگهداری تصفیه خانه های فاضلاب بیشتر بدانید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به سوالات شما پاسخ دهیم و نصب حرفه ای را ارائه دهیم که بتوانید به آن اعتماد کنید.