فلوکولانت برای تصفیه فاضلاب

فلوکولانت برای تصفیه فاضلابلخته سازی، فرآیندی است که در آن کلوئیدها با افزودن یک عامل شفاف کننده (NTS COx) به شکل لخته یا پولک از حالت تعلیق خارج می شوند. لخته سازی به طور گسترده ای در تصفیه فاضلاب های صنعتی استفاده می شود.

برای همه شرکت‌های تولیدی، که تعهد دارند از کیفیت تخلیه آب در پساب‌های خود اطمینان حاصل کنند، NTS طیفی از لخته‌سازهای آلی را توسعه داده است که می‌توانند ناخالصی‌ها را لخته‌سازی کنند و لخته‌ها را برای به دست آوردن تکه‌های بزرگ‌تر و راحت‌تر از طریق فرآیندهای مختلف بازیافت لجن (فیلتر) بسازند. پرس، فیلتر تسمه و غیره ..).

 

طیف وسیعی از فلوکولانت های ارگانیک NTS COx

فلوکولانت های آلی NTS COx پلیمرهای آنیونی مصنوعی با وزن مولکولی متوسط ​​به شکل مایع هستند. لخته سازهای آلی NTS COx عمدتاً برای لخته سازی کلوئیدها و ذرات معدنی و هیدروکسیدها استفاده می شود.

  • کارایی و سهولت استفاده از فلوکولانت NTS
  • فلوکولانت NTS حداقل لجن را تولید می کند
  • فلوکولانت های NTS برای فشار دادن سریع لجن سازگار شده اند
  • فلوکولانت NTS بخشی از یک درمان جامع است

فرآیند توسعه یافته توسط NTS

برای تصفیه فاضلاب صنعتی شارژ شده در فلزات سنگین، شامل مرحله لخته سازی با یک لخته ساز مخصوصاً مناسب برای تصفیه فلزات سنگین یا ذرات کلوئیدی (اندازه بین 1 تا 10 میکرون) است.

لخته سازهای آلی NTS برای لخته سازی فلزات سنگین در تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده می شود. لخته‌سازهای NTS عمدتاً در زمینه‌های پردازش فلز، صنعت آبکاری، الکترونیک، صنایع شیمیایی، چاپ، دباغی، شیشه و غیره استفاده می‌شوند. آنها امکان به دست آوردن لخته‌های بزرگ و شفاف‌سازی آب را فراهم می‌کنند.

فلوکولانت NTS برای تصفیه آب صنعتی

NTS COx

فلوکولانت های NTS پلیمرهای آنیونی مصنوعی آلی با وزن مولکولی متوسط ​​در مایع و جامد هستند که عمدتاً برای لخته سازی کلوئیدها و ذرات معدنی یا هیدروکسیدها استفاده می شود.