پرش به محتوا

کابل شارژ تسلا با افزایش برد

  • از

کابل شارژ تسلا با افزایش برد

هر کس احتمالاً در مقطعی این ایده را داشته است: چرا فقط یک ژنراتور دیزلی یا بنزینی در خودروی الکتریکی نسازیم و از وقفه های شارژ جلوگیری نکنیم؟ یک یوتیوبر امتحان کرد که آیا این واقعا ایده خوبی است و چقدر خوب کار می کند.

هیچ رقم کلیدی برای یک خودروی الکترونیکی به اندازه برد جالب نیست. برد 345 کیلوواتی معمولی تسلا مدل S P85D او در حدود 400 کیلومتر احتمالا دیگر برای Youtuber Wraped Perception کافی نبود. بنابراین او کاری را انجام داد – خوشبختانه – فقط در میز معمولی ها صحبت می کردند: او به استرومر یک افزایش دهنده برد به شکل یک ژنراتور کلاسیک داد و در مجموع 2964 کیلومتر را بدون اتصال تسلا به ایستگاه شارژ رانندگی کرد.

تسلا مدل اس

یک سیلندر 10 کیلوواتی با حجم 400 سی سی استفاده شد که آن را در صندوق عقب اس مدل قرار داد. او مخصوصاً برای این کار یک درب عقب جدید برای خود گرفت و شیشه عقب را با یک صفحه چک با یک سوراخ بزرگ جایگزین کرد. او همچنین یک زیرسازی عظیم را در صندوق عقب پیچ کرد و با آن ژنراتور را در هوای تازه قرار داد. این سرگرمی یوتیوب مخزن بنزین را در جلوی قسمت جلوی ماشین برقی نصب کرد.

محتوای سرمقاله توصیه شده

در این مرحله محتوای خارجی را خواهید دید که مکمل مقاله است. می توانید آن را با یک کلیک دوباره نشان داده و پنهان کنید.

من با نمایش محتوای خارجی به من موافقت می کنم. این اجازه می دهد تا داده های شخصی به سیستم عامل های شخص ثالث منتقل شود. بیشتر در مورد این در خط مشی رازداری ما .

مجموع خیلی ضعیف است

هر کسی که کمی با موضوع مصرف خودروهای الکترونیکی آشنا باشد سرش را تکان می دهد – اگر قبلا این کار را نکرده باشد. بسته به نحوه رانندگی شما، استرومر بین 15 تا 20 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر نیاز دارد. با این حال، ژنراتور تنها 10 کیلووات ساعت در ساعت را تامین می کند. در بهترین حالت، حداکثر سرعت تنها 70 کیلومتر در ساعت است بدون اینکه سطح باتری تسلا به طور محسوسی کاهش یابد.

مدل S همچنان از موتورهای الکتریکی خود استفاده می کند که از باتری تغذیه می کنند. با این حال، در حال حاضر به طور همزمان توسط ژنراتور داخلی در هنگام رانندگی شارژ می شود. نحوه کار دقیقاً متأسفانه ذکر نشده است. به دلایل ایمنی، خودروهای برقی در هنگام رانندگی نمی توانند شارژ شوند.

فورد موستانگ ماشه-ای زمستانی باتری شارژ سرد

1600 مایل بدون کابل شارژ

با توجه به این شرایط – و پیشنهاد جنون آمیز مخترع مبنی بر اینکه کابل شارژ را در دست نگیرد – او ژنراتور را برای یک سفر جاده ای 1600 مایلی (2575 کیلومتری) به مدت 7 روز در یک زمان روشن گذاشت. در طول رانندگی، در هنگام استراحت ادرار، و حتی در شب زمانی که او به هتل مراجعه کرد و به رختخواب رفت. با این حال، از آنجایی که سبک رانندگی او همیشه با محدودیت فنی ژنراتور مطابقت نداشت، او همچنین مجبور شد در راه توقف کند تا ژنراتور در حالت ثابت باتری را شارژ کند تا بتواند به رانندگی ادامه دهد. در این مرحله به سختی نیاز به ذکر است که هیچ یک از اینها ارتباط زیادی با کارایی ندارد. همچنین، سازنده Wraped Perception را می‌توان در سراسر ویدیو دید که از محافظ شنوایی استفاده می‌کند، زیرا صدای ژنراتور بسیار وحشتناک است. با توجه به اندازه گیری اپلیکیشن تلفن همراه در ویدئو: 70 دسی بل. داخل ماشین. همانطور که می توانید بارها و بارها در ویدیو بشنوید، احتمالاً صدای بیرون بسیار زیادتر است. از آنجا که تقریباً هیچ اعتدالی از یوتیوبرها مانند همیشه وقتی تک سیلندر در پس‌زمینه تحت بار کامل کار می‌کند، مانند فریاد به نظر نمی‌رسد.

بهره وری؟ زیر زمین!

با این حال، هنوز هم ممکن است جالب باشد که این شکل از تحرک در واقع چقدر ناکارآمد است. پس بیایید محاسبه کنیم. از آنجایی که یک لیتر بنزین دارای محتوای انرژی حدود 8.7 کیلووات ساعت است و ژنراتور طبق اطلاعات موجود در ویدئو تنها حدود 1.4 کیلووات ساعت در هر لیتر بنزین تولید می کند، راندمان آن در حدود 16 درصد است. برای مقایسه: خودروهای بنزینی و دیزلی مدرن، از جمله تمام تلفات اصطکاک، مقاومت و غیره، تا 30 درصد به دست می‌آیند. خودروهای برقی تا 90 درصد – بسته به نحوه تولید انرژی. آخرین اما نه کم‌اهمیت، آزمایش سرگرم‌کننده تسلا، زیربنای اثر تولید انرژی است.

کارایی در موتورهای احتراقی

7 لیتر بنزین در ساعت

در بار کامل، ژنراتور 400 سانتی‌متر به صورت حسابی مصرف می‌کند تا 10 کیلووات، یعنی حدود 7 لیتر در ساعت، مصرف کند. یوتیوبر تعداد کل لیتر بنزینی که مصرف کرده را فاش نمی کند. از آنجایی که مخزن در صندوق عقب، مانند باتری موجود در کف ماشین، ظرفیت محدودی دارد، این ویدئو چندین توقف سوخت‌گیری را با متصدیان پمپ بنزین نشان می‌دهد. مقدار سوخت را می توان حداقل به طور تقریبی محاسبه کرد:

اگر با یک محاسبه مصرف خیرخواهانه محاسبه کنید و فرض کنید که میانگین سرعت فقط 50 مایل در ساعت است، یعنی حدود 80 کیلومتر در ساعت، مدل S طبق اطلاعات موجود در ویدیو حدود 225 وات ساعت در مایل مصرف می کند. در طول سفر جاده ای 1600 مایلی خود، حدود 360 کیلووات ساعت انرژی و به دلیل ناکارآمدی ژنراتور، حدود 252 لیتر بنزین مصرف کرد و تقریباً 600 کیلوگرم CO2 منتشر کرد. حداقل.

تسلا مدل اس شطرنجی

ینس ایسر
 تسلا مدل اس شطرنجی  تسلا مدل اس شطرنجی  تسلا مدل اس شطرنجی  تسلا مدل اس شطرنجی 15 عکس

حداقل 9.8 لیتر در 100 کیلومتر

در مجموع، با تمام درایوهای آزمایشی، مسافت احتمالاً به 1842 مایل، یعنی 2964 کیلومتر رسیده است. در لیتر بنزین مورد نیاز برای ژنراتور، این مقدار معادل حداقل 290 لیتر و 688 کیلوگرم CO2 است. تسلا به طور متوسط ​​حدود 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می کرد – توجه داشته باشید که با سرعت متوسط ​​فقط 70 کیلومتر در ساعت. اگر همانطور که اغلب در ویدیو مشاهده می شود، 70 مایل در ساعت یعنی حدود 113 کیلومتر در ساعت رانندگی می کند، حدود 18.6 کیلووات در 100 کیلومتر برق از ژنراتور مصرف می کند و بنابراین به 13.1 لیتر در هر 100 کیلومتر نیاز دارد. حتی یک پورشه GT3 هم اینقدر مصرف نمی کند. در تست موتور خودرو و اسپرت، میانگین مصرف 12.9 لیتر – البته فوق العاده مثبت – داشت.

از نقطه نظر زیست محیطی، این اقدام چندان موفق نبود. اما همچنین از دیدگاه یوتیوبرها هنوز جای پیشرفت وجود دارد. در پایان ویدیو توضیح می دهد که دوباره تلاش خواهد کرد. دفعه بعد با یک ژنراتور قوی تر به طوری که دیگر مجبور نباشد منتظر بماند تا ژنراتور از شارژ شدن استراحت کند. او احتمالاً فکر نمی کرد که احتمالاً باید بیشتر به پمپ بنزین برود.

نتیجه

ایده هایی وجود دارند که عالی به نظر می رسند و هستند. و ایده هایی وجود دارد که متفاوت به نظر می رسند. اساسا، این پروژه یک مطالعه امکان سنجی جالب است – نوعی هیبرید خودساخته. اما درایو هیبریدی مدت‌ها پیش اختراع شد و حتی در غیراقتصادی‌ترین پیکربندی‌اش، احتمالاً بهتر و بالاتر از همه کارآمدتر از تسلا با موتور 0.4 لیتری بنزینی خروشان کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *