چرا کامینز من صدای سوت می دهد؟

چرا کامینز من صدای سوت می دهد؟, دیزل ژنراتور

هر زمان که صداهای عجیب و غریبی از موتور خود می شنوید که بیشتر از کمی خارجی به نظر می رسد، طبیعی است که کمی مضطرب و نگران باشید. با کمی دانش و برخی توصیه های عملی، مطمئن باشید که هر مشکلی که با آن روبرو می شوید، راه حلی دارد.

محتمل ترین مسئله

اگر صدای سوت بلندی را از موتور کامینز خود می شنوید، احتمال زیادی وجود دارد که شامل نشت بوست باشد. نشت تقویتی زمانی اتفاق می افتد که گیره ها و سایر اجزا تحت فشار توربوشارژرها هوا را به بیرون نشت می کنند. نشت بوست به عملکرد و طول عمر کامیون دیزلی شما آسیب می زند، بنابراین مهم است که به محض برخورد با آن مشکل را برطرف کنید.

اگر در حال سوت زدن است که گویی زمان چایی مشابه این فرا رسیده است، برخی توصیه های سریع و صحیح از یک کاربر اختصاصی ردیت دیزلی در این موضوع این است که “تمام لوله های هوای شارژ و گیره ها را از توربو تا خنک کننده هوای شارژ بررسی کنید.”

و اگر هیچ چیز دیگری نباشد، کاربر دیگری به شما پیشنهاد می‌کند که «فقط به آن به عنوان بهانه‌ای نگاه کنید تا چند شیلنگ سیلیکونی در آنجا وارد کنید».

چگونه نشت بوست یا مشکل مشابه را بررسی کنیم

اگر به نظر می رسد که این چیزی است که شما با آن سر و کار دارید، چند چیز وجود دارد که می توانید بررسی کنید.

  • به دنبال روغن روی شیلنگ‌های خود باشید : روی شیلنگ‌ها نباید روغنی وجود داشته باشد، و اگر وجود داشته باشد، می‌دانید که ممکن است نشت بوست یا چیز فاجعه‌بارتری در جریان باشد.
  • گیره ها را بررسی کنید : نشتی می تواند ناشی از شل بودن گیره ها باشد، بنابراین همه آنها را بررسی کنید و هر موردی را که به آن نیاز دارد سفت کنید.
  • از کیت نشت تقویت کننده استفاده کنید : تست نشت تقویت کننده ابزاری مقرون به صرفه است که می تواند هرگونه نشتی را آشکار کند. به سادگی ورودی توربو را بردارید، کیت را روی آن قرار دهید و از یک کمپرسور هوا برای ایجاد فشار هنگام گوش دادن به هرگونه نشتی هوا استفاده کنید.

اگر مشکلات بیشتری دارید یا نمی توانید نشت را برطرف کنید، چه کاری باید انجام دهید

اگر علی‌رغم تلاش‌هایتان، نمی‌توانید منبع نشتی را پیدا کنید یا مشکوک به اتفاق بدتری هستید، همیشه می‌توانید با یک مکانیک یا حرفه‌ای دیگر تماس بگیرید. کارشناسان مشکلات دیزل به سرعت قادر خواهند بود آن سوت دردسرساز ناشی از نشت را از بین ببرند و کامیون شما را به اوج عملکرد بازگردانند.

با رزرو آنلاین، قیمت رایگان و پشتیبانی در محل، لطفاً ، با ما تماس بگیرید . برای کمک به رفع نشت بوست خود و سایر نیازهای تشخیصی و تعمیر دیزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *