کامینز تامین کننده باتری لیتیوم فلزی میشود

  • کامینز به تامین کننده باتری لیتیوم فلزی خرید می کند
  • در لینکدین به اشتراک بگذارید در واتس اپ به اشتراک بگذارید
  • شرکت کامینز با Sion Power Corp، از توسان، آریز، توسعه‌دهنده فناوری باتری‌های قابل شارژ با انرژی بالا
  • قراردادی برای طراحی و تامین سلول‌های باتری بر اساس فناوری فلز لیتیوم اختصاصی آنها برای کاربردهای خودروهای تجاری منعقد کرده است.
  • در ارتباط با این قرارداد، کامینز گفت که سهام اقلیت در Sion Power را به دست آورده است
  • که قصد دارد به Sion Power اجازه دهد تا فناوری فلز لیتیوم خود را برای بازار خودروهای تجاری توسعه دهد.
  • اندازه سهام کامینز در Sion فاش نشد و جزئیات مالی ارائه نشد.

 کامینز سهامی در Sion Power Corp،

تامین‌کننده فناوری باتری‌های قابل شارژ پیشرفته با انرژی بالا بر اساس فناوری اختصاصی فلز لیتیوم برای کاربردهای خودروهای تجاری، خریداری کرده است.

بر اساس این قرارداد، Sion Power در یک برنامه توسعه چند ساله برای طراحی و عرضه سلول‌های باتری لیتیوم فلزی با فرمت بزرگ برای استفاده در بسته‌های باتری کامینز شرکت خواهد کرد. باتری های توسعه یافته توسط کامینز در پیشرانه های الکتریکی آن برای وسایل نقلیه تجاری یکپارچه خواهد شد.

امی دیویس، معاون کامینز و رئیس بخش نیروی جدید این شرکت گفت: «مشتریان ما برای ارائه قوی‌ترین پیشرانه‌های الکتریکی در جهان به کامینز متکی هستند. ما به فناوری‌های باتری نیاز داریم که عملکرد و انتظارات هزینه را برای چرخه‌های کاری خودروهای تجاری سخت برآورده کند.»

کامینز گفت که شیمی باتری پرانرژی Sion Power جزء مهمی از نقشه راه کامینز برای برق رسانی به محصولات خودروهای تجاری این شرکت است. بر اساس فناوری آند لیتیوم-فلز اختصاصی Sion Power و ترکیب فرآیند ساخت ثبت شده آن، این سلول یک باتری قابل شارژ قوی و بادوام برای کاربردهای سخت کامینز ارائه می کند.

تریسی کلی، مدیر اجرایی Sion Power گفت: «Licerion از Sion Power یک فناوری توانمند برای ارائه خودروهای تجاری الکتریکی آینده کامینز است. کامینز یک شریک ایده آل برای Sion Power است تا این نسل بعدی تحرک الکتریکی را فعال کند و به طور قابل توجهی از کربن زدایی صنعت حمل و نقل حمایت کند. این رابطه استراتژیک با هم ما را در مسیری قرار می دهد تا آینده باتری ها را ارائه دهیم.

کامینز تامین کننده باتری لیتیوم فلزی میشود, دیزل ژنراتور

سلول های خودروی الکتریکی Licerion

به طور خاص برای کاربردهای باتری خودرو طراحی شده اند. ظرفیت باتری ها تا 400 وات ساعت بر کیلوگرم و 780 وات ساعت بر لیتر است که به گفته Sion امکان کارکرد طولانی تری را فراهم می کند. به گفته این شرکت، سلول‌ها به گونه‌ای مهندسی شده‌اند که بیش از 800 چرخه تخلیه با عمق کامل را تا 80 درصد ظرفیت ارائه می‌دهند و کاهش وزن باتری باعث مصرف انرژی کمتری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *