دیزل ژنراتور فوق کم صدا Low Noise Generator

Starlight Success to Delivery The Vehicle Mounted Low Noise Generator

در ابتدای سپتامبر 2016، واحد کم سر و صدای 500 کیلووات سوار بر خودرو تولید شده توسط شرکت Jiangsu Starlight Power Generation Equipment Co., Ltd. با موفقیت به مشتری تحویل شد و معامله سفارش دوباره با موفقیت انجام شد. مشتری از عرضه کارآمد Starlight بسیار راضی بود و گفت که هنوز جای زیادی برای همکاری بین دو طرف در آینده وجود دارد.

دیزل ژنراتور فوق کم صدا Low Noise Generator, دیزل ژنراتور

نصب شده در خودرو مجموعه ژنراتور کم سر و صدای یک تجهیزات تولید برق ویژه است که برای کاربران منبع تغذیه اضطراری از راه دور و سریع طراحی شده است. واحد ارائه شده توسط Starlight برای مشتریان دارای عملکرد آب بندی خوبی است: باران، برف، گرد و غبار، و می تواند در محیط های خشن کار کند. مطابق با الزامات حفاظت از محیط زیست، عملیات کاهش نویز برای محفظه انجام شده است که عملکرد کاهش نویز خوبی دارد. برای استفاده در مناطق پرجمعیت یا مکان هایی با الزامات سختگیرانه در مورد سر و صدای محیطی مناسب است. چنین واحدهایی دارای تحرک خوب، سازگاری قوی و منبع تغذیه سریع هستند.

پس از تحویل خدمه

کارکنان Starlight نیز راهنمایی های عملیاتی ساده ای را به مشتری ارائه کردند تا مشتری در اسرع وقت با نحوه عملکرد و مدیریت تجهیزات آشنا شود. در استفاده بعدی، مشتری می تواند در صورت داشتن هر گونه سوال، به موقع از کارکنان Starlight کمک بخواهد.

دیزل ژنراتور فوق کم صدا Low Noise Generator, دیزل ژنراتور

در سال‌های اخیر، در ارتباطات و تعامل غنی با مشتریان، استارلایت به طور کامل نیازهای واقعی مشتریان را درک کرده و آن را هدف نوآوری خدمات قرار داده است. رابطه هماهنگ تری با مشتریان دارد و همچنین مشتریان وفادار زیادی را به Starlight آورده است. در توسعه آینده، ساخت و ساز خدمات همچنان یک حلقه مهم برای استارلایت برای به دست آوردن بازار و مشتریان خواهد بود. Starlight ضمن ارائه تجهیزات تولید برق با کیفیت بالا، ساخت و ساز خدمات را نیز تقویت می کند تا تقاضای مشتریان برای تهیه تجهیزات تولید برق را بهتر برآورده کند.

Starlight Power در سال 1974 تاسیس شد و یکی از اولین تولید کنندگان ژنراتور و دیزل ژنراتور در چین است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً به ایمیل sales@dieselgeatortech.com ایمیل بزنید، ما به سؤال شما بسیار توجه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *