دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟

دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟

دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟, دیزل ژنراتور

ماشینی دیزل ژنراتور است که وظیفه آن تولید انرژی الکتریکی است. برای انجام این کار، انرژی مکانیکی (تولید شده از چرخش موتور) را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

دیزل ژنراتورها به طور گسترده ای به عنوان سیستم های اضطراری در هنگام خرابی در شبکه برق به طور خودکار عمل می کنند. آنها همچنین در سایت های ساختمانی یا مناطقی که شبکه وجود ندارد و یا قدرت آن کافی نیست .

دیزل ژنراتور چگونه کار می کند؟

دیزل ژنراتورها از سوخت فسیلی به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند . فعال شدن موتور، مانند تمام موتورهای دیزلی، زمانی اتفاق می افتد که مخلوط هوای تحت فشار و تزریق سوخت باعث احتراق شود. با کارکرد موتور، انرژی مکانیکی دورانی تولید می شود که به وسیله دینام به انرژی الکتریکی تبدیل می شود. یک قاب پایه (تک فاز / سه فاز) به شما امکان می دهد هر وسیله الکتریکی را به ژنراتور متصل کنید و در نتیجه انرژی لازم برای عملکرد آن را بدست آورید.

برای عملکرد صحیح تجهیزات، تعمیر و نگهداری و بازرسی دوره ای . ما همیشه باید اطمینان حاصل کنیم که سطح روغن، سوخت و خنک کننده کافی است.

چگونه یک دیزل ژنراتور را هنگامی که هوا در مدار برق دارد راه اندازی کنیم؟

اگر در مجموعه ژنراتور یا ژنراتور سوخت ما تمام شده باشد، ممکن است مدار تغذیه هوای اضافی و این زمانی خود را نشان می دهد که “استارت را می کشیم” و نمی توانیم آن را به کار بیاندازیم. کنیم این مشکل راه حلی دارد مدار را خون ریزی ، اما اگر این هوای اضافی را حذف نکنیم و به تلاش برای راه اندازی دیزل ژنراتور ادامه دهیم، می توانیم مشکل را بدتر کنیم، مانند تخلیه باتری.

چگونه دیزل ژنراتور را هواگیری کنیم؟

هر موتور متفاوت است و به همین دلیل همه ژنراتورها یکسان تصفیه نمی شوند، اما به طور کلی آنچه ما نیاز داریم حذف هوای انباشته شده در مدار دیزل است.

در برخی از موتورهای دارای سیلندر مکانیکی، ما به سادگی مجبوریم یک بادامک کوچک را به کار بیاندازیم، در نتیجه دمنده یکپارچه در پمپ تزریق را . به عبارت دیگر، با فعال کردن این بادامک، سوخت در سراسر مدار تغذیه (از مخزن به پمپ تزریق) منتقل می‌شود، بنابراین از وجود شکاف‌های هوا در پمپ جلوگیری می‌شود.

اما همه ژنراتورها سیلندر مکانیکی ندارند. برخی از آنها برقی هستند و بادامک پاکسازی ندارند و در برخی از مدل های قدیمی باید لوله های انژکتور را شل کرده و استارت را فعال کنیم تا مدار هوای انباشته شده را آزاد کند.

چگونه یک دیزل ژنراتور را خاموش کنیم؟

ژنراتورها کاملاً پر سر و صدا هستند و سطح عایق صوتی آنها به محدوده انتخاب شده بستگی دارد.

یک دیزل ژنراتور با قدرت و ویژگی های یکسان می تواند پوشش های مختلف با سیستم های مختلف برای کاهش ارتعاشات باشد، بنابراین می تواند دسی بل کمتر یا بیشتر تولید کند.

به عنوان یک قاعده کلی، بدنه آن از داخل با پشم سنگ (عایق صوتی) پوشیده شده است و هر چه لایه ضخیم تر باشد، صدای کمتری تولید می کند. با گذشت زمان، این پشم سنگ در اثر گرما خراب می شود، بنابراین توصیه می شود آن را تعویض کنید تا خاصیت آکوستیک خود را از دست ندهد.

ژنراتورهای برق دیزلی:

  • مجموعه دیزل ژنراتور استاتیک 20 KVA
  • دیزل ژنراتور استاتیک 30 KVA
  • مجموعه دیزل ژنراتور استاتیک 40 KVA
  • دیزل ژنراتور استاتیک 60 KVA
  • مجموعه دیزل ژنراتور استاتیک 100 KVA
  • دیزل ژنراتور استاتیک 160 KVA
  • مجموعه دیزل ژنراتور استاتیک 200 KVA
  • دیزل ژنراتور استاتیک 250 KVA
  • مجموعه دیزل ژنراتور استاتیک 350 KVA
  • دیزل ژنراتور استاتیک 810 KVA

آیا می خواهید ژنراتور برق دیزلی اجاره کنید؟ در Gómez Oviedo ما ژنراتورهای الکتریکی و مجموعه ژنراتورها را با بهترین کیفیت داریم. از ما بپرس!

اگر به دنبال قابل حمل ، سنگین استاتیک ، نسل و روشنایی ، سنگین متحرک ، در پارک اجاره‌ای ما مدلی را داریم که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

اگر به اطلاعات بیشتری در مورد ژنراتورهای برقی برای اجاره ، تیم فروش ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

برای بررسی قیمت اجاره ، با نزدیکترین نمایندگی خود تماس بگیرید.

اجاره ژنراتور برق در آستوریاس:

از هیئت های خود در آستوریاس (اوویدو و گیخون) خدمات اجاره ژنراتور برق را در سراسر استان ارائه می دهیم.

اجاره ژنراتور برق در کانتابریا:

از هیئت سانتاندر ما، واقع در شهرک صنعتی راوس، ما خدمات ژنراتور برق را در کانتابریا ارائه می دهیم.

اجاره ژنراتور برق در مادرید:

از دفتر اجاره ماشین آلات خود در سان فرناندو د هنارس، واقع در Avda. de Castilla 26، خدماتی را در مناطق مرکزی و شمالی، کریدور هنارس و گوادالاخارا، و از دفتر Leganés، واقع در Calle Daza Valdés 12، ارائه می دهیم. خدمات در منطقه جنوبی مادرید و همچنین تولدو.

ما یک سرویس حمل و نقل ماشین آلات در Oviedo، Gijón، Santander و مادرید (San Fernando de Henares و Leganés) داریم.

ما کاتالوگ طیف گسترده ای از ابزار و ماشین آلات را

برای اجاره برای انجام انواع کارها کشف کنید: باغبانی، ساخت و ساز، اصلاحات، لوله کشی، نگهداری، تمیز کردن، رویدادها… و اگر اطلاعات بیشتری می خواهید یا قیمت اجاره هر کدام را بررسی کنید. ماشین، تیم تجاری ما مایل به کمک به شما در مورد هر آنچه شما نیاز دارید خواهد بود.

به یاد داشته باشید که می توانید ماشین آلات را شخصاً، در نمایندگی های ما در اویدو، خیخون، سانتاندر و مادرید (سن فرناندو د هنارس و لگانس) یا از طریق وب سایت ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *