فعال نگه داشتن بیمارستان ها با منبع تغذیه بدون وقفه 24/7

بیمارستان‌ها معمولاً به دلیل همه‌گیری کووید-19 مهم‌تر از همیشه شده‌اند. هرازگاهی، افزایش گسترده بیماران بر کارایی عملیاتی یک بیمارستان تأثیر می گذارد. در چنین سناریوهایی، بسیار مهم است که انواع مختلف تجهیزات پزشکی، ابزارهای جراحی، دستگاه‌های تشخیصی و سایر انواع ماشین‌آلات در مواقع اضطراری به کار خود ادامه دهند. با افزایش موارد به دلیل انواع جدید، بیمارستان ها ملزم به آمادگی بیشتر برای شرایط اضطراری بالقوه هستند.

بیمارستان ها با هر اندازه ای نیاز به برق بدون وقفه دارند. با این حال، یکی از چالش های مهم بیمارستان ها قطع برق است. یک دوره کوتاه قطع برق می تواند منجر به زنجیره ای فاجعه آمیز از حوادث شود که جان تعدادی از مردم، به ویژه کسانی که از سیستم های پشتیبانی زندگی مانند دستگاه های تنفس مصنوعی استفاده می کنند، به خطر می اندازد. قطع برق در بیمارستان ها می تواند باعث خسارات قابل توجهی از جمله تلفات جانی شود.

مورد: قطع مکرر برق

هر دو بیمارستان Ushakal، ماهاراشترا، و Coimbatore ESI بیمارستان برخی از شلوغ ترین مراکز مراقبت های بهداشتی هستند. و تقریباً مانند هر بیمارستان دیگری، آنها با افزایش گسترده بیماران کووید-19 هجوم آورده اند. به منظور اطمینان از عملکرد روان فعالیت های معمول، نیاز به یک منبع تغذیه ثابت و بدون وقفه وجود داشت.

فعال نگه داشتن بیمارستان ها با منبع تغذیه بدون وقفه 24/7, دیزل ژنراتور

چالش: قطع برق که منجر به توقف فعالیت های معمول می شود

تجهیزات مدرن مراقبت های بهداشتی و ابزار جراحی به شدت به برق وابسته هستند.

انواع مختلفی از تجهیزات تشخیصی مانند اشعه ایکس، ام آر آی، سی تی اسکن و غیره نیاز به منبع برق ثابت دارند، در غیر این صورت، می تواند منجر به عوارض متعددی شود. در اینجا برخی از چالش های کلیدی که کارگران در بیمارستان های فوق الذکر با آن مواجه هستند، آورده شده است.

  • قطع برق منجر به توقف در ونتیلاتور
  • وقفه در طول اسکن اشعه ایکس و سی تی اسکن به دلیل قطع برق.
  • وقفه در طی مراحل جراحی که در آن پزشکان باید تا بازگشت برق منتظر بمانند
  • امکانات زیرساختی کلی از جمله آسانسورها، چراغ ها و غیره تحت تأثیر قرار خواهند گرفت

راه حل: نصب ژنراتورهای برق

Baudouin، یک سازمان با حضور در سراسر جهان، راه حل های قابل اعتماد قدرت ارائه کرد. برای بیمارستان Ushakal، Baudouin ژنراتورهای برق 2*500 کیلوولت آمپر و بیمارستان Coimbatore ESI با ژنراتورهای برق 500 کیلوولت آمپر ارائه کردند.

نتیجه- عملیات بدون وقفه با راه حل توان قابل اعتماد

هر دو مرکز مراقبت های بهداشتی، بیمارستان Ushakal، ماهاراشترا، و Coimbatore ESI Hospital، شاهد نتایج مثبت و دلگرم کننده ای با نصب ژنست های دیزلی بوده اند. ثابت شده است که همکاری با Baudouin برای هر دو بیمارستان سودمند است، اطمینان از عملیات بدون درز، تشخیص دقیق و کارآمد، و اختلال صفر در منابع تغذیه . این ژنراتورهای برق با کمال طراحی و ساخته شده اند و از فناوری HCRS (سیستم راه آهن مشترک فشار بالا) پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانند بارهای سنگین را تحمل کنند و منبع تغذیه بدون وقفه را برای عملیات شما ارائه دهند. Baudouin 3S (فروش، خدمات و پشتیبانی قطعات یدکی) را ارائه می دهد. با تخصص ما در سراسر PAN هند، ما اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان توجه و پشتیبانی فوری در مورد موتورها، مصالح یا تجهیزات کامل را از طریق یک پنجره دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *