پس از اینکه او یک دیزل ژنراتور خرید، این اتفاق افتاد

پس از اینکه پروژه او یک ماشین مونتاژ خرید، این اتفاق افتاد…

می توان گفت که کشف الکتریسیته انقلابی در تاریخ بشریت است. انرژی جنبشی که تولید می کند هر روز به طور مداوم آزاد می شود. تقاضای انسان برای الکتریسیته اغراق آمیز است تا بگوییم اثر آن کمتر از نیاز انسان به اکسیژن نیست. همچنین در تاریکی کاوش کنید.

با توسعه جامعه، تقاضا برای برق بیشتر و بیشتر می شود و بسیاری از ژنراتورهای با کیفیت نقش مهمی ایفا کرده اند.

در سال های اخیر، بسیاری از ماشین های مونتاژ بدون مارک در بازار وجود دارد. نحوه تشخیص موتور اصلی از موتور مونتاژ شده باید از جنبه های زیر درک شود:

پس از اینکه او یک دیزل ژنراتور خرید، این اتفاق افتاد, دیزل ژنراتور

تفاوت در قابلیت اطمینان

ماشین آلات اورجینال برند:

قطعات اصلی و مواد تولیدی ما مطابق با استانداردهای بین المللی است و سیستم کیفیت و فرآیند تولید استاندارد و استاندارد شده داریم و کارگاه های مونتاژ اصلی، کارگاه های مونتاژ برق و کارگاه های تست بار داریم. واحد برند هر مرحله از تولید و رفع اشکال را بر اساس ارزش برند و مفهوم کیفیت خود انجام می دهد، بنابراین کیفیت پایدار و عملکرد قابل اعتماد هر واحد را تضمین می کند.

مونتاژ دستگاه کارت های متفرقه:

اغلب در کارگاه های کوچک چند نفری مونتاژ می شود و قابلیت اطمینان آن قابل تصور است.

پس از اینکه او یک دیزل ژنراتور خرید، این اتفاق افتاد, دیزل ژنراتور

دوم، تفاوت در ثبات

موتور اصلی برند:

از آنجایی که موتور، ژنراتور، سیستم کنترل و سایر اجزای اصلی واحدهای برند توسط سازندگان برند ساخته و پیکربندی می‌شوند، داده‌های عملکرد مستقیم هر جزء اصلی یکپارچه می‌شوند، که تضمین می‌کند که واحد در فرآیند عملیات بارگذاری بالا قرار دارد. . . عملکرد پایدار

مجموعه‌های موتور ناشناس:

اغلب موتورها، ژنراتورها، سیستم‌های کنترل و رادیاتورها (همه از تولیدکنندگان مختلف). این نوع محصول اغلب پس از مونتاژ ساده، بدون آزمایش دقیق بار محصول و تطبیق عملکرد، مستقیماً برای مشتری ارسال می شود و عملکرد محصول بسیار ضعیف است. خرید دستگاه مونتاژ به این معنی است که مشتری محصول آزمایشی و “خوکچه هندی” کارخانه مونتاژ می شود.

پس از اینکه او یک دیزل ژنراتور خرید، این اتفاق افتاد, دیزل ژنراتور

سوم، تفاوت امنیتی

ماشین آلات اورجینال با نام تجاری:

تولیدکنندگان واحدهای تجاری به طور کلی دارای صلاحیت های پایه نصب تجهیزات مانند مدارک سطح سوم برای نصب مکانیکی و الکتریکی در موتورخانه ها، قراردادهای حرفه ای سطح سوم برای مهندسی حفاظت از محیط زیست در موتورخانه ها و صلاحیت های مجوز تولید ایمنی هستند که تضمین می کند -نصب واحدهای استاندارد و قابل اعتماد در سایت. به دلیل نصب ناموفق، خطر ایمنی تولید برای شرکت مشتری ایجاد نخواهد کرد. طبق مقررات مربوطه «قانون ایمنی تولید»، در فرآیند نصب تجهیزات مکانیکی و الکتریکی، در صورت وجود تأسیسات غیراستاندارد و غیراستاندارد و حوادث ایمنی فردی، مسئولیت کیفری و مدنی بر عهده طرف ساخت خواهد بود.

مونتاژ یک موتور ناشناس:

برای یک موتور ناشناس، قطعات یدکی ممکن است توسط سازندگان مختلف تولید شود که در نتیجه توان خروجی کافی نیست. در فرآیند استفاده، مشکل مستعد رخ دادن است، ضریب ایمنی بالا نیست و عمر سرویس نیز بسیار کاهش می یابد.

پس از اینکه او یک دیزل ژنراتور خرید، این اتفاق افتاد, دیزل ژنراتور

چهارم، تفاوت پس از فروش

موتور اورجینال برند: در شرایط عادی، دوره خدمات پس از فروش مجموعه ژنراتور 1 سال یا 1000 ساعت است (هر کدام زودتر باشد). هنگامی که مشکل پس از فروش در واحد وجود دارد، سازندگان ماشین های برند به طور کلی می توانند خدمات هدفمند در محل را ظرف 24 ساعت ارائه دهند. ما قبول می کنیم: 7 روز بدون دلیل برای بازگشت، 15 روز بدون دلیل برای جایگزینی. قدرت کافی برای بازگشت نیست

مونتاژ موتور ناشناس: خدمات پس از فروش مونتاژ موتور ناشناس اغلب به موتورهای هماهنگ کننده، ژنراتورها، سیستم های کنترل و رادیاتورها و سایر تولیدکنندگان پشتیبان نیاز دارد تا خدمات پس از فروش خود را جایگزین کنند. سرعت و کیفیت این خدمات بستگی به شانس مشتری دارد (مستقیما نمی توان با آن تماس گرفت). ).

پس از اینکه او یک دیزل ژنراتور خرید، این اتفاق افتاد, دیزل ژنراتور

پنج، تفاوت لوازم جانبی

موتورهای مارک اصلی: واحدهای برند به طور کلی مجهز به باتری های اصلی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، مخازن استاندارد سوخت روزانه، صدا خفه کن های درجه یک، سیستم های حفاظت از صاعقه استاندارد ملی، روغن های ویژه، خنک کننده های ویژه، کپسول های آتش نشانی ویژه، سیستم های نظارت هوشمند و غیره هستند.

ماشین‌های مونتاژ: بسیاری از تنظیمات ماشین‌های مونتاژ در دسترس نیستند، یا طبق استانداردها اجرا نمی‌شوند، یا ممکن است فقط ماشین‌های ساده ساده باشند.

پس از اینکه او یک دیزل ژنراتور خرید، این اتفاق افتاد, دیزل ژنراتور

6 . تفاوت در کاربرد

ماشین آلات مارک اصلی: ماشین آلات مارک طبق استانداردهای بین المللی، بدون میانبر تولید می شوند و کیفیت محصول پایدار و قابل اعتماد است!

دستگاه مونتاژ: دستگاه مونتاژ اغلب بر اساس قیمت برای تعیین نحوه ساخت مونتاژ است، کیفیت و خدمات تصادفی است، هیچ مشخصات واحدی برای اعمال وجود ندارد، قابلیت اطمینان و ثبات اساساً به شانس بستگی دارد.

خلاصه کنید

نکات: به طور خلاصه، در مقایسه با ماشین های مارک، به جز قیمت گران تر، هر چیز دیگری یک مزیت و تضمین است. و اسمبلر به جز مزیت قیمت معایب و مزایای کمی دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *