معرفی برند کنترلر مجموعه دیزل ژنراتور

معرفی برند کنترلر مجموعه دیزل ژنراتور

مجموعه دیزل ژنراتورها به طور کلی از سه قسمت موتور، دینام (ژنراتور AC) و کنترلر تشکیل شده است. کنترل کننده بخش مغزی مجموعه ژنراتور است. این نه تنها راه اندازی موتور، خاموش شدن، اندازه گیری داده ها، نمایش داده ها و محافظت از خطا را فراهم می کند، بلکه عملکردهای اندازه گیری قدرت، نمایش و حفاظت از ژنراتور را نیز فراهم می کند. سازنده استارلایت پاور برند کنترلر پرکاربرد کنونی را در این مقاله معرفی می کند.

1. SmartGen

کنترلر SmartGen توسط شرکت فناوری SmartGen (Zhenzhou) تولید شده است که در سال 1998 تاسیس شد. و محصولات مرتبط و یکی از تاثیرگذارترین تولیدکنندگان تجهیزات در صنعت ژنست در سراسر جهان است. حجم فروش سالانه ماژول کنترل نزدیک به 200000 واحد است. سهم بازار چین در 10 سال گذشته رتبه اول را داشته است. SmartGen که دارای بیش از 50 دفتر یا نمایندگی در داخل و خارج از کشور است، متعهد به ارائه محصولات و خدمات رضایت بخش برای مشتریان است.

معرفی برند کنترلر مجموعه دیزل ژنراتور, دیزل ژنراتور

2. اعتماد

Fortrust توسط Shanghai Fortrust Power Electric Co.Ltd توسعه یافته است. محصولات پیشرو آن عبارتند از: سنسور، گاورنر الکترونیکی، مانیتور موتور، پنل کنترل مجموعه ژنراتور و سیستم کنترل اتوماسیون ژنست. Fortrust می تواند یک راه حل عالی برای کنترل تولید برق، از اندازه گیری پارامتر قدرت، تنظیم سرعت الکترونیکی، نظارت بر موتور، نظارت بر ژنراتور تا سیستم توزیع خودکار ارائه دهد. محصولات Fortrust به طور گسترده در مجموعه های دریایی و دیزل ژنراتور، وسایل نقلیه منبع تغذیه برای رادار نظامی، ماشین آلات ساختمانی و غیره استفاده می شود. Fortrust نه تنها به یک برند شناخته شده در زمینه کنترل الکترونیکی در موتورهای دیزلی تبدیل شده است، بلکه تامین کننده عمده محصولات کنترل الکترونیکی برای تولید کنندگان موتور داخلی مانند Weichai، Baudouin، Yuchai، SDEC و غیره است.

3. ComAp

ComAp محصولات کنترلی را برای تولید برق و کنترل موتور به همراه لوازم جانبی و نرم افزارهای مرتبط طراحی و تولید می کند. محصولات اصلی عبارتند از: کنترل کننده ATS، کنترلر ژنراتور، کنترل کننده ژنراتور، کنترل کننده موتور و کنترل کننده مکانیکی غیر جاده ای محصولات دوگانه سوز. کنترلر InteliLite ComAp از فناوری میکرو پردازش برای نوشتن نرم افزار مجموعه ژنراتور استفاده می کند که کنترل ولتاژ خروجی ژنراتور، فاز ولتاژ، توان اکتیو و توان راکتیو را بهبود می بخشد. هر یک از اجزای محصول در فرآیند تولید دارای سخت ترین استانداردها هستند و کیفیت آن نسبتا تضمین شده است.

4. رزین ها

کنترلر هارسن محصول اصلی شرکت صنعتی هارسن است. این یک شرکت متعلق به هنگ کنگ است و در فروش و تبلیغ محصولات الکتریکی با ولتاژ پایین و محصولات پشتیبانی از مجموعه های ژنراتور در چین (از جمله هنگ کنگ) فعالیت می کند. و SAR ماکائو). کنترلر هوشمند دیزل ژنراتور سری GU و کنترل کننده تبدیل ATS توسعه یافته توسط این شرکت از فناوری کنترل پیشرو برای تحقق سیستم منبع تغذیه، حفاظت خودکار و عملکرد بدون نظارت مجموعه های دیزل ژنراتور وارداتی و داخلی با مدل های مختلف برند استفاده می کند. این به طور گسترده ای در تطبیق سیستم کنترل و تبدیل فنی مجموعه های مختلف تولید دیزل استفاده می شود.

5. ناشنوایان

DEIF در سال 1933 در دانمارک تأسیس شد، امروزه گروه DEIF یک رهبر بازار جهانی در راه حل های کنترل سبز، ایمن و قابل اعتماد برای تولید برق غیرمتمرکز در خشکی یا دریا است. دفتر فروش، مرکز فنی و مرکز آموزشی گروه DEIF در 9 منطقه بازار عمده در اروپا، آسیا و آمریکا و با توزیع کنندگان در 35 کشور دیگر واقع شده است. مرکز فروش DEIF Controller چین-DEIF Control Electric Appliance Trading Co., Ltd. در سال 2006 تاسیس شد، تجارت اصلی فروش کنترل کننده مجموعه موتور و ژنراتور، ابزار دریایی، ابزار تابلو برق و کنترل کننده انرژی تجدید پذیر در چین است، اما همچنین ارائه مرتبط با آن پشتیبانی فنی و خدمات آموزشی.

معرفی برند کنترلر مجموعه دیزل ژنراتور, دیزل ژنراتور

Doosan معرفی برند کنترلر مجموعه دیزل ژنراتور, دیزل ژنراتور

6. دریای عمیق

دریای عمیق (DSE) ماژول کنترل ژنراتور پیشرو در صنعت است که در انگلستان ساخته شده است. Deep Sea Electronics یکی از برترین تولیدکنندگان کنترل کننده ژنراتور، کنترل کننده سوئیچ انتقال خودکار، شارژر باتری و کنترل کننده های وسایل نقلیه و خارج از بزرگراه در جهان است. پس از بیش از 40 سال توسعه، DSE بیش از 140 محصول مختلف را توسعه داده است و راه حل های کنترلی انعطاف پذیر برای کاربردهای متعدد ارائه می دهد و محصولات آن در بیش از 150 کشور به فروش می رسد.

DSEGenset مجموعه ای هوشمند از راه حل های کنترل ژنراتور تک مجموعه ای و چند مجموعه ای، رله های حفاظتی شبکه (عملیات)، راه حل های کنترل برج روشنایی، تنظیم کننده های ولتاژ خودکار دیجیتال (AVR)، دستگاه های ارتباطی از راه دور و ماژول های توسعه است.

تمامی کنترلرهایی که در بالا ذکر شد، ماژول های کنترل برند معروف هستند. مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود کنترل کننده مناسب برای مجموعه دیزل ژنراتور را انتخاب کنند. استارلایت پاور به عنوان یک سازنده پشتیبان دیزل ژنراتورهای حرفه ای، سال ها با شرکت های کنترل کننده SmartGen، Deep Sea و ComAp همکاری می کند تا ماژول های کنترل ژنراتور تضمین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *