خدمات موتور دیزل شامل چه مواردی است؟

خدمات موتور دیزل شامل چه مواردی است؟, دیزل ژنراتور

پس شما برای یک وسیله نقلیه موتور دیزلی به راه افتاده اید؟ اگر شما هم مانند بسیاری از افرادی هستید که این انتخاب را انجام می دهند، احتمالاً به دلیل مصرف سوخت بهبود یافته ای است که ارائه می دهد. همچنین، یک موتور دیزلی از بسیاری جهات پیچیدگی کمتری نسبت به موتورهای بنزینی دارد، با قابلیت اطمینان بیشتر و عمر کاری طولانی تر.

اگرچه موتورهای دیزلی نیازی به تنظیم احتراق (برای جایگزینی شمع‌ها یا توزیع‌کننده‌ها) ندارند

و بدون تعمیر موتور دیزلی بیشتر از موتورهای بنزینی خود کار می‌کنند، اما همچنان برای رانندگان ضروری است که با سرویس‌های منظم موتور دیزل همراه باشند. اما این سرویس بیشتر به صورت تعویض مکرر روغن و فیلتر است که نسبتاً ارزان است. با این حال، سیستم سوخت به کمی توجه بیشتر نیاز دارد تا از آلودگی و آب موجود در سوخت جلوگیری شود.

خدمات موتور دیزل شامل چه مواردی است؟, دیزل ژنراتور Doosan خدمات موتور دیزل شامل چه مواردی است؟, دیزل ژنراتور

بنابراین خدمات موتور دیزل شامل چه مواردی است:

  • تعویض روغن و فیلتر – بسیاری از انواع دیزل از درجه متفاوتی از روغن موتور نسبت به موتورهای گازسوز استفاده می کنند. دفترچه راهنمای سرویس شما نوع دقیق روغن مورد نیاز را فهرست می کند.
  • تعویض فیلتر هوا.
  • پر کردن مجدد سیستم تزریق اوره – این سیستم انتشار اکسید نیتروژن را کاهش می دهد.
  • تخلیه سیستم سوخت – با این کار هوای محبوس شده پس از نصب فیلتر جدید سوخت خلاص می شود، یا اگر سوخت شما تمام شود.
  • تخلیه سطل های جمع آوری جداکننده آب – این کار باید به صورت دستی انجام شود.

به طور کلی،

فاصله زمانی سرویس موتور دیزل توصیه شده هر 3000 مایل یا شش ماه است، هر کدام زودتر اتفاق بیفتد. با این حال، بسته به نوع و مدل وسیله نقلیه شما، و همچنین تعداد مایل هایی که به طور منظم رانندگی می کنید، این می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. نگهداری از وسیله نقلیه دیزلی خود طبق برنامه در دفترچه راهنمای خدمات شما باید مایل ها و سال ها حمل و نقل قابل اطمینان را به شما بدهد (به راحتی بیش از 100000 مایل). عدم اجرای برنامه سرویس می تواند منجر به تعمیر پرهزینه موتور دیزل شود که بیشتر از سیستم تزریق سوخت است.

به دنبال تعمیر موتور دیزل با کیفیت هستید؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات موتور دیزل و تعیین وقت ملاقات با تکنسین های دارای گواهی ASE ما در Auto & Fleet Mechanic تماس بگیرید. فروشگاه خودرو ما با افتخار به ساکنان Modesto، CA و مناطق اطراف آن خدمات ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *