سفر طولانی در تسلا پر سر و صدا: مدل S 3000 کیلومتر را با ژنراتور بدون توقف در ایستگاه های شارژ می راند

سفر طولانی در تسلا پر سر و صدا: مدل S 3000 کیلومتر را با ژنراتور بدون توقف در ایستگاه های شارژ می راند, دیزل ژنراتور

اگر شرکت‌های چینی برنامه‌های خود را اجرا کنند، شارژ یک خودروی الکتریکی به زودی بیش از پر کردن باک بنزین یا گازوئیل برای یک وسیله نقلیه معمولی طول نمی‌کشد – هم Xpeng و هم Aion و همچنین سازنده باتری CATL ، باتری‌هایی با کارایی بالا را در کمترین زمان ممکن می‌خواهند. در عرض چند دقیقه دوباره تقریبا پر شده است. هنوز خیلی دور نیست، اما یک یوتیوب راه حل جایگزینی را امتحان کرده است که قرار است توقف شارژ را کاملاً غیرضروری کند: او یک ژنراتور در تسلا مدل S خود ساخت و تقریباً 3000 کیلومتر آن را در ایالات متحده بدون سوپرشارژر یا یک بار استفاده طی کرد. یک ایستگاه شارژ دیگر

علاقه زیاد به تسلا با اگزوز

یوتیوبر در ابتدای ویدیوی خود در کانال Warped Perception، آماده سازی دقیق آن را نشان می دهد. او در صندوق عقب تسلا خود یک ژنراتور با جابجایی 400 سانتی متر مکعب و توان خروجی 10 کیلووات ساخت. مخزن این کار در جلوی صندوق عقب است و شیشه عقب باید در عقب جای خود را بدهد تا گازهای خروجی از منبع تغذیه تخلیه شوند. او عاشق تسلای خود است، اما هنوز هم سوخت‌گیری سریع‌تر از شارژ کردن است، یوتیوبر این عمل را توجیه می‌کند.

سفر طولانی در تسلا پر سر و صدا: مدل S 3000 کیلومتر را با ژنراتور بدون توقف در ایستگاه های شارژ می راند, دیزل ژنراتور

Doosan

او پس از تست این سیستم، راهی شهربازی‌ها و دوستان مختلف می‌شود و طبق گفته‌های خودش، در نهایت نزدیک به 3000 کیلومتر را طی کرده است. یوتیوبر می گوید در مجموع هفت روز در راه بود. واکنش افراد دیگر به تسلا با ژنراتور چندین بار در این ویدئو نشان داده شده است. خیلی ها علاقه مند هستند، اما یک بار با پلیس تماس گرفته شد و یک بار مدل S را با اگزوز خود متوقف کردند.

برای یک چیز، ژنراتور در صندوق عقب بسیار بلند است. حتی در داخل تسلا، پس از اندازه گیری حدود 70 دسی بل، صدای زمزمه آن در سراسر ویدیو شنیده می شود. در خارج از منزل، شما به سختی می توانید صدای یوتیوبر را بشنوید در حالی که دستگاه جمع و جور در صندوق عقب سابق کار می کند، که به گفته او در طول سفر این کار را انجام می داد. در ضمن 10 کیلووات توان خیلی زیاد نیست. حداقل یک بار، این بدان معناست که کاربر یوتیوب باید بسیار کمتر از حد مجاز سرعت در بزرگراه رانندگی کند. افسر پلیسی که به این دلیل او را متوقف می کند با این توضیح قانع می شود.

مدل S توربو دیزل خواهد داشت

به گفته یوتیوبر، سفر طولانی تسلا در واقع بدون توقف در ایستگاه شارژ کار کرد – اما این بدان معنا نیست که او مجبور نبود مدت زیادی در این بین منتظر بماند. زیرا 10 کیلووات منهای تلفات شارژ برای حفظ حرکت مدل S با سرعت معقول کافی نیست. بنابراین نه تنها ژنراتور باید در طول شب کار می کرد، بلکه کاربر یوتیوب نیز باید هر روز پنج یا شش ساعت استراحت می کرد تا باتری را شارژ کند. با استفاده از سوپرشارژرها، او زمان بسیار کمتری را صرف ایستادن می کرد. در نسخه بعدی، یک توربو دیزل حداقل باید قدرت بیشتری ارائه کند و احتمالاً بی صداتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *