نحوه صحیح نصب مخزن روزانه سوخت دیزل ژنراتور

نحوه صحیح نصب مخزن روزانه سوخت دیزل ژنراتور

مجموعه دیزل ژنراتور به عنوان تجهیزات تولید برق، سوخت دیزل مورد نیازترین سوخت است، اگر ژنراتور به مخزن سوخت روزانه نیاز دارد، هنگام نصب دیزل ژنراتور باید آن را به درستی نصب کنیم.

در سیستم هیدرولیک، مخزن سوخت روزانه نه تنها می تواند سوخت را ذخیره کند، بلکه نقش اتلاف گرما، جداسازی حباب ها و رسوب ناخالصی ها در روغن و غیره را نیز ایفا می کند. لوازم جانبی زیادی مانند کولر، بخاری، فیلتر هوا در مخزن نصب شده است. و سطح سنج و غیره

نحوه صحیح نصب مخزن روزانه سوخت دیزل ژنراتور, دیزل ژنراتور

قبل از استفاده از دیزل ژنراتور، نصب و اتصال باید انجام شود، محل نصب باید تهویه مناسب داشته باشد، انتهای ژنراتور باید هوای ورودی کافی داشته باشد، انتهای دیزل ژنراتور باید خروجی هوای خوبی داشته باشد، بنابراین

نحوه صحیح نصب مخزن روزانه سوخت دیزل ژنراتور, دیزل ژنراتور

Doosan نحوه صحیح نصب مخزن روزانه سوخت دیزل ژنراتور, دیزل ژنراتور

برای سوخت روزانه باید به چه مواردی توجه شود. نصب تانک؟

1. محل مناسبی را انتخاب کنیم، محل باید ایمن و ضد حریق باشد و در مکانی قابل رویت و دور از محل دیزل ژنراتور قرار گیرد و استعمال دخانیات اکیداً ممنوع است.

2. پایه مخزن سوخت مخصوص باید در محفظه باک تعبیه شود تا مخزن به تنهایی روی آن قرار گیرد و فضای داخلی آن پر شود. سنگ‌فرش کردن کف با سنگریزه‌هایی به اندازه مشت و پر کردن شکاف‌ها با ماسه زرد، که می‌تواند از نشت روغن دیزل به داخل ماسه‌سنگ با ظاهر شدن نشت روغن دیزل در اتاق ماشین جلوگیری کند. حتی اگر آتش در حال حاضر ایجاد شود، نمی سوزد، زیرا از ماسه زرد عبور کرده است.

3. ما باید اقدامات کنترل آتش را در اتاق ماشین به خوبی انجام دهیم، همچنین باید کپسول های آتش نشانی، ماسک های گاز و سایر موارد را تجهیز کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وقتی چنین شکستی رخ می دهد، آسیبی به ایمنی شخصی ما وارد نمی کند.

4. پس از قرار دادن مخزن روز، حداکثر. سطح روغن نمی تواند 2.5 متر بالاتر از پایه مجموعه دیزل ژنراتور باشد. اگر سطح روغن انبار بزرگ نفت از 2.5 متر بیشتر باشد، باید مخزن سوخت روزانه را بین انبار بزرگ نفت و مجموعه دیزل ژنراتور اضافه کرد تا فشار سوخت رسانی مستقیم از 2.5 متر بیشتر نباشد. حتی در هنگام خاموش شدن دستگاه های تولید دیزل، سوخت از طریق گرانش از طریق خطوط ورودی یا تزریق به موتور دیزل جریان پیدا نمی کند.

5. موقعیت انتهای لوله تامین سوخت باید بالاتر از حدود 50 میلی متر در پایین مخزن سوخت مجموعه دیزل ژنراتور باشد تا از مکش رسوب و آب به لوله تامین سوخت جلوگیری شود.

6. اتصال خط لوله برگشت سوخت نباید باعث ایجاد موج ضربه در خط لوله سوخت مجموعه های دیزلی شود.

7. به منظور کاهش تبادل حرارتی ژنراتورهای دیزلی، باید یک بافل سوراخ دار در قسمت های عرضه و برگشت روغن مخزن وجود داشته باشد.

8. مقاومت در خروجی روغن نباید از مقادیر مشخص شده برای استفاده از عناصر فیلتر تمیز مشخص شده در برگه داده عملکرد همه مجموعه های دیزل تجاوز کند. این مقدار مقاومت بر اساس نیمی از سوخت موجود در مخزن سوخت است.

به منظور استفاده بهتر از دیزل ژنراتورها و بهبود راندمان ژنراتورها، قرارگیری معقول مخازن سوخت روزانه نقش مهمی ایفا می کند. بنابراین در مراحل نصب نباید آن را نادیده بگیریم بلکه بیشتر به آن توجه کنیم.

نحوه صحیح نصب مخزن روزانه سوخت دیزل ژنراتور, دیزل ژنراتور

پیشنهاد می شود یک پمپ بنزین الکتریکی خریداری کنید که با کلید سطح مایع کنترل می شود تا باک سوخت روزانه را روشن و سوخت گیری کند.

1. مخازن سوخت روزانه را نمی توان از محصولات آهن گالوانیزه ساخت، زیرا روغن دیزل با آنها واکنش شیمیایی می دهد.

2. پیشنهاد می کنیم در کنار سیستم سوخت گیری اتوماتیک، یک پمپ دستی نیز برای تسهیل استخراج سوخت از باک نصب شود.

3. لوله های تهویه مخازن سوخت روزانه باید در بالاترین نقطه سیستم طراحی شوند. ابعاد آنها باید حداقل با لوله های تامین نفت مطابقت داشته باشد. دستگاه های ضد گرد و غبار نیز باید نصب شوند.

4. سوخت ریخته شده را می توان مستقیماً به مخزن تخلیه کرد.

5. هنگامی که مخزن سوخت روزانه زیر سطح مخزن ذخیره قرار دارد، باید به جای پمپ روغن، یک شیر برقی در خط لوله نصب شود.

6. گلوی لوله نرم باید در ارتباط با دیزل ژنراتور استفاده شود تا از انتقال ارتعاش جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *