زیمنس ابتکار پیشگام صفر کربن را در چین راه اندازی کرد

زیمنس ابتکار پیشگام صفر کربن را در چین راه اندازی کرد

  • زیمنس یک اکوسیستم سبز را با تمام شرکای خود با نوآوری های دیجیتال و تخصص بین صنعتی ایجاد می کند تا به ساخت زنجیره های صنعتی بدون کربن بی پایان کمک کند، در حمایت از “هدف 30·60” چین.
  • از سال 2014 تا 2020، زیمنس چین سهم قابل توجهی در کاهش ردپای کربن 54 درصدی زیمنس در سطح جهان داشته است و به اجرای اقدامات صرفه جویی در انرژی در چین و افزایش تولید ناب و دیجیتال برای پیشبرد کربن زدایی ادامه خواهد داد.
  • زیمنس قصد دارد به بیش از 500 تامین کننده کلیدی در چین کمک کند تا سفر کاهش کربن خود را تسریع بخشد و به بیش از 10000 مشتری در ده ها صنعت کمک کند تا بهره وری انرژی را تا سال 2025 بهبود بخشند تا از تحول سبز و کم کربن صنایع حمایت کنند.

زیمنس ابتکار پیشگام صفر کربن را در چین راه اندازی کرد, دیزل ژنراتور

Doosan زیمنس ابتکار پیشگام صفر کربن را در چین راه اندازی کرد, دیزل ژنراتور

زیمنس چین امروز رسما ابتکار پیشگام صفر کربن خود را راه اندازی می کند

و بر تعهد خود به آینده ای با کربن پایین با یک هدف و برنامه عمل مشخص تاکید می کند. تحت این ابتکار، زیمنس یک اکوسیستم سبز را با همه شرکای خود در چین با نوآوری‌های دیجیتال و تخصص بین‌صنعتی خود ایجاد می‌کند تا به ساخت زنجیره‌های صنعتی بدون کربن بی‌پایان، در حمایت از هدف چین 30·60 کمک کند. “. زیمنس به اجرای اقدامات صرفه جویی در انرژی در چین ادامه خواهد داد و تولید ناب و دیجیتال را افزایش خواهد داد تا کربن زدایی شود.

علاوه بر این، این شرکت همچنین قصد دارد به بیش از 500 تامین کننده کلیدی در چین کمک کند تا سفر کاهش کربن خود را تسریع بخشند و به بیش از 10000 مشتری در ده ها صنعت کمک کند تا بهره وری انرژی را بهبود بخشند تا از تحول سبز و کم کربن صنایع حمایت کنند.

«هدف 30·60 چین به طور عمیقی مسیر توسعه کشور را در 40 سال آینده تغییر خواهد داد، زیرا انگیزه سبز را به دنبال توسعه با کیفیت بالا به کشور تزریق می کند. برای چین، این هدفی نیست که بتوان یک شبه به آن دست یافت. زنجیره‌های صنعتی مدرن به شدت یکپارچه هستند، بنابراین بی‌طرفی کربن را می‌توان تنها زمانی به دست آورد که زنجیره‌های صنعتی آلایندگی خالص صفر را درک کنند و نوآوری در فناوری کلید ایجاد یک زنجیره صنعتی صفر تا انتها را دارد.» سانگ، معاون اجرایی جهانی زیمنس، رئیس، رئیس و مدیرعامل زیمنس چین. ما به عنوان یک پیشگام کربن کم، متعهد به حمایت از مشتریان با اندازه‌ها و سطوح مختلف هستیم تا از مزایای زیست‌محیطی و اقتصادی بهره ببریم و به توسعه پایدار و باکیفیت چین کمک کنیم.»

قبل از امضای توافق نامه پاریس در مورد تغییرات آب و هوایی،

زیمنس تعهد خود را برای دستیابی به بی طرفی کربن تا سال 2030 اعلام کرده بود – اولین شرکت بزرگ صنعتی جهان که این کار را انجام می دهد. از سال 2014 تا 2020، زیمنس چین سهم قابل توجهی در کاهش ردپای کربن 54 درصدی زیمنس در سطح جهان داشته است و به اجرای اقدامات صرفه جویی در انرژی در چین و افزایش تولید ناب و دیجیتال برای پیشبرد کربن زدایی ادامه خواهد داد.

زیمنس پروژه‌های مقاوم‌سازی و تعمیر و نگهداری بازدهی از جمله بهبود بهره‌وری انرژی سیستم‌های HVAC و روشنایی را در 12 مجتمع اداری و سایت‌های تولیدی تکمیل کرده است و به اجرای چنین پروژه‌هایی در مقیاس بزرگ‌تر ادامه خواهد داد.

در همین حال، زیمنس سیستم های فتوولتائیک توزیع شده روی پشت بام را در 14 مجتمع اداری و سایت های تولیدی مستقر کرده است و چنین سیستم هایی را در سایت های تولیدی بیشتری نصب خواهد کرد.

علاوه بر این، زیمنس گواهی‌هایی برای استفاده از برق سبز برای مجتمع‌های اداری خود در پکن و شانگهای و 31 شرکت عامل خریداری کرده است و به طور عمیق به این رویه ادامه خواهد داد.

در مدیریت زنجیره تامین،

زیمنس ارزیابی پایداری تامین کنندگان خود را افزایش می دهد و در سال مالی 2022 شروع به گنجاندن کربنیزاسیون پایین به عنوان یک معیار کلیدی در فرآیند تصمیم گیری خرید در چین خواهد کرد.

این شرکت یک سیستم مدیریت اطلاعات کاهش انتشار کربن ایجاد کرده است که نزدیک به 9000 تامین کننده در چین را پوشش می دهد و از تامین کنندگان کلیدی در تسریع تحول سبز خود از طریق هفت اهرم حمایت می کند: تقویت بهره وری انرژی، تولید برق و گرما، خرید برق سبز، اجرای فرآیندهای کارآمد، بهینه سازی. تدارکات، کاهش سفرهای کاری و استفاده از مواد بازیافتی. هدف این شرکت دستیابی به کاهش 20 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 و بی طرفی کربن تا سال 2050 در زنجیره تامین در سطح جهان است.

برای مشتریان،

از ارزیابی و برنامه‌ریزی گرفته تا اجرا و بهینه‌سازی، زیمنس راه‌حل‌های نهایی را برای شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند، زیرا آنها به سمت بی‌طرفی کربن پیش می‌روند. برای دستیابی به بی طرفی کربن زنجیره صنعتی در آینده، محاسبات دقیق ردپای کربن در محصولات صنعتی بسیار مهم است. زیمنشاس یک برنامه ردیابی ردپای کربن محصول صنعتی قابل اعتماد را در کارخانه دیجیتال خود در چنگدو آغاز کرد و از فناوری‌های محاسباتی زنجیره بلوک و لبه برای ردیابی دقیق ردپای کربن کنترل‌کننده‌ها در کل چرخه عمر و در نهایت شفافیت ردپای کربن استفاده کرد. در جولای 2021، زیمنس یک همکاری استراتژیک با Jomoo آغاز کرد تا به برنامه ریزی نقشه راهی برای مشتری کمک کند تا به اوج انتشار کربن تا سال 2026 و بی طرفی کربن تا سال 2036 دست یابد و معیاری برای توسعه سبز در صنعت در سطح جهانی تعیین کند.

علاوه بر این،

در بخش‌هایی مانند صنعت، زیرساخت و تحرک، از موتورهای با راندمان بالا IE3 و سیستم سوئیچ عایق گاز سازگار با محیط زیست GIS آبی، تا قطارهای دیجیتال دوقلو، کم انتشار و پلت فرم خدمات حمل‌ونقل دیجیتال Railigent® on Premise. نمونه کارها زیست محیطی زیمنس علاوه بر فناوری های پیشرفته از جمله هوش مصنوعی، محاسبات لبه، 5G صنعتی، زنجیره بلوک و لایه داده، شرکت ها را قادر می سازد تا سرعت عملیات خود را افزایش داده و کیفیت، کارایی و انعطاف پذیری خود را بهبود بخشند. تا سال مالی 2020 زیمنس به مشتریان جهانی خود کمک کرده بود تا انتشار کربن را حدود 150 میلیون تن کاهش دهند. علاوه بر این، زیمنس برای مشتریان و شرکا در صنعت، زیرساخت، تحرک، انرژی و سایر بخش‌ها حمایت مالی می‌کند و به پروژه‌های حفظ انرژی، کاهش انتشار و سایر پروژه‌های پایداری اولویت می‌دهد.

دکتر شیائو اضافه کرد: «بی‌طرفی کربن در ترکیب راهنمایی‌های سیاست، اتصال صنعتی، محیط‌های مطلوب بازار و امکان‌پذیر کردن فناوری، و همچنین اقدامات روزانه هر یک از ما نهفته است. در مواجهه با چالش‌های تغییر آب و هوا، یک مسئله فزاینده در زمان ما، ما نیاز داریم که فناوری را با هدف ایجاد کنیم و با شرکای بیشتری در اکوسیستم همکاری کنیم تا آینده بهتری برای نسل بعدی شکل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *