موتور دیزل Yuchai G-Drive برای ژنراتورهای 16KW تا 330KW

قدرت موتور دیزل Yuchai G-Drive برای ژنراتورهای 16KW تا 330KW

26 سپتامبر 2019

Yuchai یک برند معروف موتور در چین و همچنین بزرگترین تولید کننده موتور مستقل در چین است. محصولات 10 پلت فرم، 30 سری و بیش از 2000 نوع را پوشش می دهند که به طور گسترده برای کامیون ها، مربیان، ماشین آلات مهندسی، تجهیزات کشاورزی، موتورهای دریایی و G-drive، وسایل نقلیه ویژه و وسایل نقلیه سبک کاربرد دارند. از China II تا China VI، Yuchai اولین شرکت چینی است که اولین مجموعه موتور را منتشر کرده و اولین دسته از محصولات را در بازار عرضه می کند.

در این مقاله، ما عمدتاً در مورد موتورهای دیزلی Yuchai G-drive برای مجموعه ژنراتورهای 16kw تا 330kw صحبت می کنیم . اگر می خواهید در مورد ویژگی های دیزل ژنراتور سری های مختلف Yuchai بدانید، لطفاً به خواندن ادامه دهید.

معرفی مختصر موتور دیزلی سری G-Drive Yuchai YC4R

بر اساس توان مجموعه ژنراتور زمینی، شرکت فناوری Raywin Power-train، با مسئولیت محدود، همراه با Yuchai Machinery Co., به طور مشترک موتور فشرده مورد استفاده برای مجموعه ژنراتور و کشتی را توسعه می دهند.

قدرت برای ژنراتورهای 16 تا 34 کیلووات

ویژگی های مدل YC4R:

آ. با ساختار قابل اعتماد، بلوک سیلندر نوع تونل، ساختار بدون آستر سیلندر، استحکام بالا، مناسب بودن گسترده، طراحی قطعات یکپارچه و تجزیه و تحلیل کامل شبیه سازی مشخص می شود.

ب پمپ VP با کنترل الکترونیکی اتخاذ شده است که کنترل دقیق مقدار تزریق سوخت، مصرف سوخت کم، عملکرد دینامیکی خوب و پاسخ سریع گذرا را تضمین می کند.

ج با ساختار فشرده و وزن سبک مشخص می شود.

د تعمیر و نگهداری یک طرفه پذیرفته شده است. سه فیلتر و پلاگین تخلیه سوخت برای نگهداری آسان در یک طرف تنظیم شده اند.

معرفی مختصر سری YC4FA

موتور سری YC4FA برای نیازهای توسعه بازار برای مجموعه ژنراتور کوچک، کشتی نیروی دریایی، اتوبوس سبک و وسیله نقلیه مسافربری توسعه یافته است. این یک نوع سبک است و با حجم 2.982 لیتر و صرفه جویی در انرژی و سازگار با محیط زیست مشخص می شود. فناوری ریل مشترک فشار بالا با کنترل الکترونیکی (BOSCH) پذیرفته شده است. و دستاوردهای تکنولوژیکی موتور مدرن، مانند احتراق کم گردابی، اتخاذ شده است. شاخص هایی مانند عملکرد پویا و اقتصاد به سطح پیشرفته خارجی می رسند. چنین مدلی نقش پیشرو در نوع خود را در داخل کشور به عهده می گیرد. دارایی های بازاریابی آن بیش از 450000 است.

قدرت برای ژنراتورهای 40 تا 45 کیلووات

ویژگی های مدل YC4FA:

آ. با وزن سبک مشخص می شود. برخی از قطعات از مواد آلومینیوم سبک تر ساخته شده اند. بنابراین وزن کل موتور سبک است.

ب ساختارهای اصلی، مانند بدنه موتور، با زمان آزمایش شده اند، و چدن آلیاژی با کیفیت بالا برای سر سیلندر به کار گرفته شده است، که قابلیت اطمینان بالای کل موتور را تضمین می کند.

ج فناوری‌های ریل مشترک کنترل الکترونیکی پیشرفته و بالغ (BOSCH) و فن‌آوری‌های خنک‌کننده توربوشارژ با کارآمد بالا به کار گرفته شده‌اند که کنترل دقیق مقدار تزریق سوخت را تضمین می‌کند و اثر احتراق را به طور موثر بهبود می‌بخشد. و مصرف سوخت و انتشار آلاینده ها کاهش می یابد.

د تشخیص خطا و استراتژی حفاظت کامل برای سیستم کنترل الکترونیکی موتور برای راحتی تعمیر و نگهداری ارائه شده است.

ه. الزامات برای عملکرد مجموعه تولید کننده درجه G3 برآورده شده است.

موتور دیزل Yuchai G-Drive برای ژنراتورهای 16KW تا 330KW, دیزل ژنراتور

معرفی مختصر سری YC4D

موتور سری YC4D که توسط Yuchai ساخته شده است، یک محصول کلاسیک قدرت با آگاهی از برند بالا و شناخت بالا در بازار است. و دارایی های بازار آن بیش از 500000 است. موتور مورد استفاده برای مجموعه ژنراتور بر اساس آن توسعه یافته است و با قابلیت اطمینان و دوام، صرفه جویی در انرژی و سازگار با محیط زیست، ساختار فشرده، قابلیت بارگذاری گذرا قوی و قابلیت نگهداری خوب مشخص می شود.

قدرت برای ژنراتورهای 45 تا 110 کیلووات

ویژگی های مدل YC4D

آ. ساختارهای اصلی، مانند بدنه موتور، با زمان تست شده است، که قابلیت اطمینان بالای کل موتور را تضمین می کند.

ب فناوری‌های ریل مشترک کنترل الکترونیکی پیشرفته و بالغ (BOSCH) و فن‌آوری‌های خنک‌کننده توربوشارژ با کارآمد بالا به کار گرفته شده‌اند که کنترل دقیق مقدار تزریق سوخت و ورودی هوای کافی را تضمین می‌کند. و احتراق کامل و انتشار کمتر موتور دیزل تحت شرایط بار مختلف تضمین می شود.

ج طراحی لوله هدر آب خروجی یکپارچه سر سیلندر اتخاذ شده است که سطح آب بندی را کاهش می دهد و قابلیت اطمینان آب بندی را بهبود می بخشد.

د این ویژگی با سرعت گذرا خوب حاکم بر عملکرد و قابلیت بارگذاری قوی است. الزامات درجه عملکرد واحد تولیدی G3 برآورده شده است.

ه. فیلتر دیزل دو مرحله ای با عملکرد زنگ هشدار پذیرفته شده است که عملکرد را تضمین می کند.

معرفی مختصر سری YC4A همان موتور سری YC4D است، قدرت برای ژنست های 64 تا 132 کیلووات

ویژگی های مدل YC4A

ویژگی های a، b و c مشابه مدل YC4D است

د خنک کننده روغن تمام جریان پذیرفته شده است. بنابراین راندمان اتلاف گرما 30٪ افزایش می یابد و دمای روغن به طور موثر کاهش می یابد. و روغن می تواند قطعات را در دمای معقول روغن کاری کند تا اتلاف اصطکاک را کاهش دهد.

ه. کانال روغن خنک کننده داخلی برای پیستون استفاده شده است که به طور موثر دمای پیستون را کاهش می دهد و عمر طولانی را تضمین می کند.

f. الزامات برای عملکرد گنست Garde G3 برآورده شده است.

معرفی مختصر سری YC6A

موتور سری YC6A از طریق مسیر طولانی مدت بازار، یک محصول بالغ با عملکرد عالی و قابلیت اطمینان بالا است. مقدار آن در بازار بیش از یک میلیون است. چنین مدلی برای ویژگی های واحد ژنراتور توسعه یافته است که با عملکرد هزینه بالا، استفاده و نگهداری آسان و عملکرد برتر NVH مشخص می شود.

قدرت برای ژنراتورهای 110 تا 190 کیلووات

ویژگی های مدل YC6A

بدنه موتور چدن آلیاژی با استحکام بالا، میل لنگ آهنگری و میله اتصال با استفاده از فناوری ترک استفاده شده است که پس از سالها تأیید کامل توسط بازار، قابلیت اطمینان بالایی را تضمین می کند.

معرفی مختصر سری YC6MK

موتور سری YC6MK پس از بیش از 10 سال آزمایش بازار، به طور گسترده در اتوبوس های سنگین، کامیون های سنگین، ماشین آلات مهندسی، کشتی و مجموعه ژنراتور استفاده می شود. پس از ارتقاء پیکربندی آن به ریل مشترک فشار بالا با کنترل الکترونیکی، انتشار الزامات مرحله III غیر جاده ای را برآورده می کند. و با حاشیه کافی، عملکرد دینامیکی قوی تر، مصرف سوخت کمتر و قابلیت بارگذاری گذرا بهتر مشخص می شود.

قدرت برای ژنراتورهای 200 تا 330 کیلووات

ویژگی های مدل YC6MK

آ. میل لنگ یکپارچه و سر سیلندر یکپارچه پذیرفته شده است که اطمینان خوبی را تضمین می کند.

ب آستر سیلندر مرطوب اتخاذ شده است که مقاومت در برابر سایش و نگهداری آسان را تضمین می کند.

ج میل لنگ با استحکام بالا اتخاذ شده است که مقاومت در برابر سایش خوب و عمر طولانی را تضمین می کند.

د فن آوری کانال روغن خنک کننده داخلی برای پیستون اتخاذ شده است که مقاومت در برابر دمای بالا و قابلیت اطمینان خوب را تضمین می کند.

ه. سیستم سوخت ریل مشترک با کنترل الکترونیکی پیشرفته و بالغ و فناوری تزریق ثانویه استفاده شده است که عملکرد دینامیکی بهتر و مصرف سوخت کمتر را تضمین می کند.

f. الزامات عملکرد مجموعه مولد Garde G3 برآورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *