کامینز محدوده توانمندی راه آهن را گسترش می دهد

کامینز محدوده توانمندی راه آهن را گسترش می دهد

شرکت کامینز اعلام کرد که با افزودن ماژول قدرت لوکوموتیو QST30 Tier 4، محصولات خود را در بخش بازار ریلی گسترش می دهد.

 ماژول قدرت لوکوموتیو کامینز QST30 Tier 4.

کامینز گفت که ماژول قدرت لوکوموتیو QST30 دارای یک موتور، دینام، سیستم کاهش انتشار کاتالیزور انتخابی (SCR) و پکیج رادیاتور و سایر اجزای مرتبط با موتور است که همگی روی یک لغزش استاندارد بسته بندی شده اند.

به گفته این شرکت، QST30 با قدرتی بین 1000 تا 1500 اسب بخار، اندازه مناسبی برای تقویت مجدد لوکوموتیوهای سوئیچر دارد، در حالی که مصرف سوخت را کاهش می دهد، که علاوه بر کاهش هزینه مالکیت، به کاهش گازهای گلخانه ای منجر می شود.

رجینا بارینگر، مدیر کل جهانی راه آهن و دفاع، گفت: «کامینز از ارائه ماژول قدرت QST30 Tier 4 برای نیرو‌های لوکوموتیو هیجان‌زده است. «مشتریان ما از بهبود عملکرد و انتشار گازهای گلخانه ای با این راه حل کشویی بهره مند خواهند شد. ماژول برق QST30 کامینز به مشتریان این امکان را می دهد که دارایی های ریلی خود را مدرن سازی کنند تا بیشترین ارزش را از تجهیزات خود ببرند.

ماژول قدرت لوکوموتیو QST30 از فناوری SCR شرکت برای دستیابی به مقررات آلایندگی درجه 4 استفاده می کند. کامینز گفت مشتریان ریلی آن SCR را ترجیح می دهند زیرا برخلاف چرخش مجدد گازهای خروجی (EGR)، SCR گرمای اتلاف کمتری تولید می کند که بارهای سیستم خنک کننده و تلفات اسب بخار را کاهش می دهد.

کامینز محدوده توانمندی راه آهن را گسترش می دهد, دیزل ژنراتور

این فناوری در حال حاضر در طیف وسیعی از برنامه‌ها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در محوطه‌های سوئیچ، پورت‌ها و سایت‌های صنعتی استفاده می‌شود.

کامینز گفت که ماژول قدرت لوکوموتیو QST30 در سه ماهه اول سال 2022 در دسترس خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *