نحوه خاموش کردن منبع اصلی آب در هنگام نشت فاضلاب یا آب اصلی

اگر لوله‌ای نشت کند، آب در همه جا جاری می‌شود و باعث خیس شدن علف‌ها، آبگرفتگی جاده‌ها و خیانت‌آمیز شدن پیاده‌روها می‌شود. دانستن اینکه چگونه منبع اصلی آب خود را خاموش کنید یکی از راه هایی است که می توانید مشکل را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنید. اگر لوله ای نشتی داشته باشد، وجود ندارد … ادامه خواندن “چگونه منبع اصلی آب را در سطح خیابان خاموش کنیم”

نحوه رفع انسداد مجرای حمام

مسدود شدن حمام یکی از رایج‌ترین مشکلات در خانواده‌های بریتانیا است و به‌طور شگفت‌انگیزی رفع آن آسان است، بنابراین نیازی به تماس با لوله‌کش نیست… هنوز. با پیروی از توصیه های ذکر شده در زیر، یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی انسداد مجرای حمام را باز کنید. چگونه می توان لوله تخلیه وان حمام را با دست باز کرد؟ اکنون … خواندن «چگونه انسداد فاضلاب حمام را باز کنیم»

فشار آب اصلی: آنچه باید بدانید

فشار آب نیرویی است که به فشار دادن آب از طریق لوله‌های خانه کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتواند از شیر آب خارج شود. فشار آب با میله‌ها اندازه‌گیری می‌شود که یک میله نیروی کافی برای بالا بردن آب در لوله‌های شما تا ارتفاع 10 متر دارد. هر کجا… به خواندن «فشار آب اصلی: آنچه باید بدانید»

نحوه خاموش کردن منبع اصلی آب در هنگام نشت فاضلاب یا آب اصلی نحوه خاموش کردن منبع اصلی آب در هنگام نشت فاضلاب یا آب اصلی نحوه خاموش کردن منبع اصلی آب در هنگام نشت فاضلاب یا آب اصلی

فرآیندهای سپتیک تانک و پمپ فاضلاب حرفه ای ما

یکی از جنبه های خسته کننده اما ضروری داشتن خانه ای با مخزن سپتیک یا فاضلاب خصوصی، پمپاژ مخزن یا فاضلاب گفته شده است. این کار سیستم شما را در جریان و در حالت کار عالی نگه می دارد و از مسدود شدن آن به حدی که دیگر کار نمی کند جلوگیری می کند. همچنین به این معنی است که آن را رها نمی کند … ادامه خواندن “فرایندهای سپتیک تانک و پمپ فاضلاب حرفه ای ما”

سپتیک تانک: درمان و مراقبت از سیستم شما

بسیاری از مشتریان ما در مناطقی زندگی می کنند که امکان اتصال به شبکه فاضلاب عمومی وجود ندارد. به این ترتیب، آنها به یک جایگزین، معمولاً به شکل یک مخزن سپتیک نیاز دارند. با این حال، این سیستم‌ها به مراقبت و توجه نیاز دارند تا آن‌ها را همانطور که باید کار کنند، و هر درمان سپتیک تانک نمی‌تواند… به خواندن “سپتیک تانک: درمان و مراقبت از سیستم شما”

چگونه می توانید نشت فاضلاب را در ملک خود تشخیص دهید

یکی از مشکلاتی که صاحبان خانه می‌خواهند تا حد امکان سریع و کارآمد از آن مراقبت شود، نشت فاضلاب است. اینها نه تنها به دلیل بوی نامطبوع و رطوبتی که می توانند به ملک شما وارد کنند یک مشکل هستند، بلکه می توانند باعث آسیب بیشتر به نواحی اطراف شوند، گسترش زیادی را امکان پذیر می کنند … ادامه مطلب “چگونه می توانید نشت فاضلاب را در خود تشخیص دهید” ویژگی”

ایجاد اتصالات فاضلاب: هر آنچه که باید بدانید

بسیاری از املاک به سیستم های خصوصی خود برای حذف فاضلاب از ساختمان های موجود در سایت متکی هستند. با این حال، در برخی موارد، ممکن است ایجاد یک اتصال فاضلاب سود بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، یک خط فاضلاب نسبت به سیستم های سپتیک به مراتب کمتر در معرض گرفتگی است و شما مجبور نخواهید بود که به طور منظم خود را پمپاژ کنید … ادامه خواندن “ایجاد اتصالات فاضلاب: هر آنچه که باید بدانید”

چه کسی مسئول پاکسازی فاضلاب مسدود شده است؟

یکی از ناامید کننده ترین مشکلاتی که صاحب ملک می تواند پیدا کند این است که آنها یک خط فاضلاب مسدود شده اند. این می تواند در هر نقطه ای از ساختمان یا اطراف آن باشد، از یک زهکش فاضلاب مسدود شده بیرونی پر از ریشه درختان گرفته تا یک لوله فروریخته که مانع از روان شدن زهکشی شما در زیر خانه یا محل کار شما می شود. استرس … به خواندن “چه کسی مسئول پاکسازی فاضلاب مسدود شده است؟”

لوله تخلیه سوراخ شده و آنچه باید بدانید

لوله تخلیه سوراخ شده یکی از ضروری ترین جنبه های سیستم زهکشی شما است. لوله های تخلیه سوراخ شده راه حل های زهکشی برای آب ایستاده بیش از حد در نزدیکی پایه های ساختمان ملک خانگی یا تجاری شما ارائه می دهند. لوله های تخلیه سوراخ شده معمولاً برای دور کردن آب باران از خانه استفاده می شود تا بتواند در جای دیگری تخلیه شود. … ادامه خواندن “لوله تخلیه سوراخ شده و آنچه شما باید بدانید”

فروش خانه با سپتیک تانک: هر آنچه که باید بدانید

نحوه خاموش کردن منبع اصلی آب در هنگام نشت فاضلاب یا آب اصلی

اگر خانه ای با سپتیک تانک در انگلستان می فروشید، ما در این مقاله هر آنچه را که باید بدانید را برایتان آورده ایم. ما می دانیم که فروش یک خانه به اندازه کافی استرس زا است، بدون اینکه پیچیدگی های اضافی سازماندهی جزئیات یک مخزن سپتیک با خریدار را داشته باشد. بنابراین، برای کمک به آسان‌تر کردن روند، … به خواندن