خاموش کردن شعله مخزن سوخت با فوم توسط بوستر پمپ آتشنشانی

 

خاموش کردن شعله مخزن سوخت با فوم توسط بوستر پمپ آتشنشانی

Vickery برای ذخیره 581000 گالن فوم آتش نشانی از شرق فلسطین

مایعات آلوده به مرکز شهرستان ساندوسکی منتقل می شود

ملیسا بیکر | ویژه پیام رسان نیوز

به گفته لیزا کولینگ، مدیر EMS شهرستان ساندوسکی و مدیر 911، مایع آلوده ای که از محل خارج شدن از ریل فلسطین شرقی برای دفع در Vickery Environmental Inc. منتقل می شود، بیشتر از فوم آتش نشانی است که برای خنثی کردن واگن های قطار در حال سوختن و مواد خطرناک آنها استفاده می شود.

قطار نورفولک جنوبی حامل مواد خطرناک در 3 فوریه از ریل خارج شد و 38 واگن از ریل خارج شدند که 11 مورد خاموش کردن شعله مخزن سوخت با فوم توسط بوستر پمپ آتشنشانی از آنها حامل مواد خطرناک بودند. ساکنان مجبور به تخلیه موقت شدند و نگرانی ها در مورد میزان مواد شیمیایی خاک، آب و هوا پس از رهاسازی وینیل کلرید حمل شده در پنج خودرو و سوزاندن آن به منظور جلوگیری از انفجار ادامه دارد.

یک جلسه عمومی، که توسط ایالتی، گری کلیک، آر-ویکری فراخوانده شده بود، دوشنبه، 28 فوریه، در دفتر آژانس مدیریت اضطراری شهرستان ساندوسکی در فرمونت برگزار شد تا در مورد زباله های خطرناکی که به محیط زیست ویکری، در شهرستان سانداسکی منتقل می شوند، بحث شود. برای ذخیره سازی در چاه های تزریق زیرزمینی.

 خاموش کردن شعله مخزن سوخت با فوم توسط بوستر پمپ آتشنشانی اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی محلی با مسئولیت پذیری انجام می شود

کلیک هفته گذشته به پیام رسان نیوز گفت: نگرانی من این است که مطمئن شوم که خاموش کردن شعله مخزن سوخت با فوم توسط بوستر پمپ آتشنشانی ایمن است و با وضعیت مسئولانه برخورد می شود. اساساً به من گفته شده است که موادی که حتی خطرناک‌تر از زباله‌های فلسطین شرقی هستند، هر روز وارد می‌شوند و این مرکز برای رسیدگی به آن مجهز است.»

فرماندار مایک دی واین در ابتدا گفت که بیش از 500000 گالن زباله مایع از شرق فلسطین در Vickery ذخیره خواهد شد، سپس این رقم را به 90000 گالن تغییر داد.

به گفته Kuelling، مقدار کل مایعات وارد شده به Vickery به گزارش اولیه DeWine نزدیکتر است. او به The News-Messenger هفته گذشته گزارش داد که Vickery Environmental برای ذخیره حدود 581000 گالن مایعات آلوده از سایت فلسطین شرقی قرارداد بسته است.

وی افزود که Vickery Environment روزانه حدود سه تا چهار کامیون فاضلاب آلوده را از شرق فلسطین می گیرد و این کار را در ساعات اداری انجام خواهد داد.

کولینگ گفت: “آنها می خواهند نه تنها به افراد فلسطین شرقی کمک کنند تا آب را از منطقه خود خارج کنند، بلکه می خواهند از مایعات آلوده به روشی ایمن مراقبت کنند.”

او افزود که EMA محلی از نزدیک با Vickery Environmental کار می کند تا مطمئن شود که همه ساکنان در شهرستان Sandusky و شهرستان های اطراف آن ایمن هستند.

سه تا چهار کامیون خاموش کردن شعله مخزن سوخت با فوم توسط بوستر پمپ آتشنشانی در روز به ویکری حمل می شود

کولینگ گفت: «آب سرریز شده است، این کف حاصل از آب آتش نشانان است. اکثریت آن 98 درصد آب است.

اسکات میلر، کمیسر کانتی سانداسکی، اظهار داشت: “همه ما اینجا زندگی می کنیم، خانواده هایی در اینجا خاموش کردن شعله مخزن سوخت با فوم توسط بوستر پمپ آتشنشانی داریم که همه ما نگران چیزهایی هستیم که حمل می شود، اما اگر آنها به سلامت منتقل شوند، همه ما خوشحالیم.”

سازمان حفاظت محیط زیست اوهایو گفت که تاسیسات ویکری از سال 1976 برای ذخیره زباله های خطرناک استفاده می شود و مدیریت زباله از سال 1978 مالک چاه های تزریق بوده است. این مرکز دارای چهار چاه تزریق عمیق است که عمق کل آنها حدود 2900 فوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *