میز توزین آزمایشگاهی

  • طراحی میز توزین به گونه ای است که روی آن سکویی ایجاد می شود
  • که ارتعاشات محیط به ترازو منتقل نشود
  • پیچ تراز در زیر میز توزین وجود دارد که قابلیت تنظیم دارد

 

انواع میز توزین:

میز توزین فولادی

  • جنس بدنه این میز فولادی یا استنلس استیل است

میز توزین MDF

  • میز توزین MDF از جنس پروفیل فولادی است که توسط ورق های MDF پوشانده می شود
  • در برخی موارد بخشی از میز توزین MDF توسط بتن پر می شود

تعریف میز توزین آزمایشگاهی

  • با توجه به این که اندازه گیری ها در آزمایشگاه باید بسیار دقیق باشد
  • و کوچک ترین لرزش ها ممکن است در اندازه گیری ها تاثیر داشته باشد
  • از میز توزین آزمایشگاهی استفاده می شود
  • استفاده از این میز ها باعث می شود که جلوی هرگونه لرزشی گرفته شود
  • تا اندازه گیری های دقیق تری به دست آید

مزیت های استفاده از میز توزین

  • اگر در آزمایشگاه ها این میز ها وجود نداشته باشند
  • اندازه گری دقیقی به دست نخواهد آمد
  • باعث ایجاد تعادل می شود
  • باعث می شود کار اندازه گیری سریع تر انجام شود

 میز توزین آزمایشگاهی

  • یکی از تجهیزات مهم آزمایشگاه ها میز توزین آزمایشگاهی می باشد
  • باید میزی انتخاب شود که با محیط سازگاری داشته باشد
  • که بسته به جنس و ویژگی های خاص قیمت این میز ها نیز تغییر می کند

 

  • میز های توزین آزمایشگاهی کاملا دقیق هستند
  • نسبت به تغییرات بسیار حساس هستند
  • هر آزمایشگاهی باید میز توزین آزمایشگاهی داشته باشد
  • میز توزین باید در محل مناسب قرار داده شود
  • ساختار میز توزین طوری است که برای جلوگیری از لرزش از بتن استفاده می شود
  • این میز در آزمایشگاه های شیمی، فیزیک، ژنتیک و… کاربرد دارد
  • همچنین این میز ها دارای پریز برق هستند که برای استفاده از ترازوهای برقی می باشند

 

 

ترازو پلت فرم آزمایشگاهی

با هدف عمومی را می توان برای چرخ و سایر توزین های فله مقادیر زیادی از نمونه های سنگ معدن، کنسانتره های کارخانه آزمایشی یا سایر محصولات آزمایشگاهی استفاده کرد. همچنین برای توزین لوازم، تجهیزات یا سایر مواد مفید است.

ترازو یک واحد مستقل است، در دهانه کف کم عمق قرار می گیرد و به راحتی نصب می شود. هنگام نصب پلت فرم با سطح کف هم تراز است و در نتیجه باعث صرفه جویی در فضا می شود.

ترازو سکوی آزمایشگاهی دارای یک تیر پیکان برنزی است که روی پایه ای محکم با یاتاقان های خود تراز نصب شده است. هر دو پویز با پیچ های تنظیم ارائه می شوند.

بستر مقیاس آزمایشگاهی قابل حمل

ترازوی پلت فرم آزمایشگاهی (قابل حمل) یک واحد ایده آل برای توزین نمونه های بزرگ و سایر محصولاتی است که معمولاً در کارخانه یا آزمایشگاه آزمایش مداوم استفاده می شوند. عملاً برای همه آزمایشگاه‌های آزمایش ضروری است و به‌ویژه زمانی که باید وزن دقیقی از تمام محصولاتی که در یک آزمایش در مقیاس بزرگ با وزن‌های 10 تا چند هزار پوند استفاده می‌شوند، ساخته شود.

ترازو از ساختار تمام فلزی با درپوش و پانل مرکزی پلت فرم ساخته شده از فولاد آلیاژی، فشرده شده و تقویت شده است که یک واحد بسیار سفت و مقاوم در برابر زنگ زدگی را می سازد. سیستم اهرمی سنگین، با ضریب ایمنی زیادی ساخته شده است و همه یاتاقان ها خود تراز هستند. حلقه‌ها، بلبرینگ‌ها، اتو دماغه‌ها و وزنه‌ها در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند و عمر طولانی را با دقت پایدار تضمین می‌کنند.

مقیاس آزمایشگاهی تراکم پالپ

مقیاس تراکم پالپ آزمایشگاهی ابزاری سریع و دقیق برای تعیین وزن مخصوص خمیرها و مایعات فراهم می کند که در آزمایشات آزمایشگاهی بسیار ضروری است. این روش به دست آوردن وزن مخصوص محصولات گیاهی آزمایش آزمایشگاهی را ساده می کند و در نتیجه باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان پرسنل آزمایشگاهی ماهر می شود.

این مقیاس در هر جایی که نتایج متالورژی به نسبت آب به مواد جامد بستگی دارد مانند تخلیه آسیاب گلوله ای، تخلیه تهویه مطبوع، مدار همزن و غیره استفاده می شود.

ساختار واحد در تصویر همراه نشان داده شده است. محفظه خمیر از آلومینیوم تابیده شده ساخته شده است و دارای یک شیار سرریز در نزدیکی قسمت بالایی آن است که امکان پر کردن آسان و دقیق دقیقاً یک لیتر را فراهم می کند. در حالت متعادل، با محفظه کامل خمیر، قرائت روی تیر، وزن مخصوص خمیر را مستقیم می دهد. درصد جامدات سپس با اعمال این قرائت در جدول چگالی خمیر کاغذ که با هر مقیاس تراکم خمیر آزمایشگاهی ارائه شده است، به دست می آید.

مقیاس تراکم پالپ وسیله ای بسیار سریع و دقیق برای تعیین وزن مخصوص خمیرها و مایعات ارائه می دهد. این روش به دست آوردن وزن مخصوص محصولات آسیاب را ساده می کند و در نتیجه در زمان قابل توجهی برای اپراتور آسیاب صرفه جویی می کند.

برای تطبیق این ترازو با محیط‌های با وزن مخصوص بالاتر، تنها لازم است با اضافه کردن وزن در انتهای تیر، آن را با 1000 گرم آب متعادل کنید. هنگامی که به درستی متعادل شود، مقیاس تراکم پالپ محدوده ای از 1000 تا 3300 گرم دارد. با استفاده از این روش افزایش دامنه مقیاس، وزن مخصوص هر خمیر کاغذ را می توان یافت.

مقیاس آزمایشگاهی پالپ و دوغاب

مقیاس پالپ و محلول آزمایشگاهی برای کاربردهایی ساخته شده است که ترازوها باید بتوانند در برابر حمل و نقل سریع، شوک مکانیکی و سایش قابل توجه در اثر استفاده مکرر مقاومت کنند. مقیاس پالپ و محلول آزمایشگاهی این الزامات را برآورده می کند در حالی که حداکثر حساسیت را حفظ می کند.

دارای دو تیر توزین با پویزهای کشویی است که تیر بزرگ از 0 تا 1000 گرم و تیر کوچکتر از 0 تا 100 گرم درجه بندی شده است. یک تیر اضافی با پویز در زیر پرتو توزین قرار می گیرد تا ظرف خالی را که برای نگه داشتن مواد وزن شده استفاده می شود، متعادل کند. فارغ التحصیلی ها و شکل ها سفید هستند و در پس زمینه سیاه به راحتی قابل خواندن هستند. در صورت تمایل، مقیاس به جای متریک برای قرائت‌های Avoirdupois یا Troy درجه‌بندی شده است. ابعاد 34 × 11 × 10 اینچ . وزن حمل و نقل، 65 پوند. مقیاس های اندازه های دیگر برای مطابقت با نیازهای آزمایشگاهی مختلف در دسترس هستند. اجازه دهید نوع و اندازه را به بهترین نحو برای نیازهای شما توصیه کنیم.

ترازوی کامیون کنسانتره

برای مقاومت در برابر تکان‌ها و تکان‌های وارد شده به هنگام بارگیری کامیون‌های سنگین، با تمرکز بیشتر بار روی چرخ‌های عقب، بر روی سکوی توزین، به یک ترازو قوی و خوب طراحی شده است. ترازو همانطور که در تصویر نشان داده شده است برای این سرویس ساخته شده است و بدون توجه به اینکه بار روی سکو متمرکز شده است وزن دقیقی را ارائه می دهد.

با توجه به ساختار ناهموار آن، ترازوی کامیون برای استفاده در معدن یا آسیاب برای توزین سنگ معدن و کنسانتره ایده آل است. این در طیف گسترده ای از اندازه ها و سبک ها متناسب با نیازهای محلی موجود است. ترازوها شامل کلیه کارهای فولادی، بلبرینگ، اهرم، سخت افزار و تیرهای با ظرفیت کامل با وزنه می باشد. دستورالعمل های کامل برای نصب و بهره برداری ارائه شده است. سکوها ممکن است چوبی یا بتنی باشند.

میکروبالانس

این واحدها فقط در شرایطی که حساسیت شدید مورد نیاز است استفاده می شود. خوانایی 1 میکروگرم است که 0.001 میلی گرم است. ظرفیت کلی ترازو آنها را به اجسامی که تنها چند گرم وزن دارند محدود می کند.

تلاش های زیادی برای به حداقل رساندن تأثیر محیط محلی، از جمله محصور کردن کامل اتاق های توزین انجام می شود. همچنین جبران فشار هوا و اثرات گرانش محلی، همراه با سرکوب ارتعاش وجود دارد. نیازی به گفتن نیست که این موجودی ها بسیار گران هستند.

تراز تحلیلی

اینها پله های بعدی هستند اما هنوز مقیاس های بسیار دقیقی هستند. این ترازوها وضوح بالایی را تا یک دهم میلی گرم ارائه می دهند. آنها شامل سپرهای پیش نویس داخلی هستند تا اثر حرکت هوا را به حداقل برسانند.

اگرچه حساسیت کمتر از میکروبالان است، ظرفیت وزنی یک ترازوی تحلیلی بسیار بالاتر است. ظرفیت های بیش از 500 گرم موجود است. البته با افزایش ظرفیت تراز، هزینه آن نیز افزایش می یابد.

تعادل دقیق

یکی از رایج ترین انواع ابزار توزین مورد استفاده در آزمایشگاه ها، ترازوی دقیق است که می تواند تا دو اعشار در حالت گرم وزن داشته باشد. آنها هنوز هم بسیار دقیق هستند، اما با ظرفیت های بسیار بالاتر در دسترس هستند، که آنها را در موقعیت های واقعی کاربردی تر می کند. هزینه نیز به میزان قابل توجهی کمتر است.

با استفاده از یک تابه توزین فولادی ضد زنگ، فاکتور فرم می تواند بسیار آشناتر باشد. نشانگر وزن دیجیتال ممکن است در بدنه ترازو تعبیه شده باشد یا توسط یک کابل متصل شود. صفحه نمایش و رابط کاربری ممکن است با یک LCD استاندارد یا حتی یک صفحه نمایش لمسی رنگی مبتنی بر اندروید .

تعادل بهتر

در حالی که دیگر مورد استفاده گسترده قرار نمی گیرد، این نوع دستگاه توزین از جابجایی فنر دقیق استفاده می کند. هرچه بار روی فنر بیشتر باشد، جابجایی بیشتر است. اینها از اکثر محیط‌های آزمایشگاهی ناپدید شده‌اند، زیرا به هیچ وجه نمی‌توانستند با دقت و حساسیت یک تعادل آزمایشگاهی مدرن مطابقت داشته باشند.

فن آوری های مقایسه ای

بیشتر ترازوی های دقیق از فناوری به نام بازیابی نیروی مغناطیسی استفاده می کنند که از یک آهنربای الکتریکی برای متعادل کردن بار در مقیاس استفاده می کند. اگرچه این برای سال ها مورد استفاده قرار گرفته است، اما برای اهداف عملی، ظرفیت آن محدود است. همچنین کاملاً مستعد آسیب از طریق سوء استفاده، سوء استفاده و تصادف است.

یک فناوری جایگزین به نام Surface Acoustic Wave یا مقیاس SAW اخیرا توسط Arlyn Scales توسعه یافته است. این دستگاه از فناوری نیمه هادی برای ساخت فرستنده ها و گیرنده های SAW استفاده می کند. فرآیند کاملا دیجیتالی فرکانسی را تولید می کند که به شدت متناسب با وزن روی پلتفرم است.

چه چیزی یک مقیاس آزمایشگاهی خوب را عالی می کند

ممکن است به نظر برسد که تمام مقیاس های آزمایشگاهی کاملاً مشابه هستند. آنها دارای وضوح بالا با اندازه گیری های دقیق هستند. آنها حتی ممکن است شامل ویژگی های اضافی مانند وزن درصد، عملکردهای آماری و جستجوی صفر خودکار باشند.

اما نیازهای شما ممکن است تا حدودی تخصصی باشد و شما را به ترازو Arlyn اشاره کند. شاید شما به بسیار دقیق تا 1000 پوند یا ترازوهای درجه یک با ویژگی های تا 100 پوند نیاز داشته باشید ترازوهای .

ویژگی های ارتباطی اضافی نیز در دسترس است، از جمله USB، اترنت، و Wifi. Modbus یک راه عالی برای برقراری ارتباط با PLC شما فراهم می کند. عملکردهای نظارت ابری می توانند برای برنامه های طولانی مدت عالی باشند.

ویژگی های ترازو که به دقت اندازه گیری های آزمایشگاهی را تعیین می کند

ترازوهای قابل استفاده در آزمایشگاه ها در سراسر سایت یافت می شوند. همه چیز از مقیاس شمارش گرفته تا ترازوی فوق دقیق با فناوری SAW Arlyn برای استفاده در شرایط آزمایشگاهی در دسترس است. ترازوهای با وضوح بالا نیز موجود است. علاوه بر این، ترازوها با در نظر گرفتن حساسیت فوق العاده طراحی شده اند.

بسیاری از ترازوهای ساخته شده از فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی مقاوم هستند. حتی ترازوهایی وجود دارند که برای عملکرد در محیطی طراحی شده اند که در آن مواد منفجره و سایر ترکیبات ناپایدار استفاده می شود. در بسیاری از مواقع، شرایط آزمایشگاهی نیاز به استفاده از مواد شیمیایی فرار دارد و محصولاتی مانند محصولاتی مانند ترازوهای ذاتاً ایمن ArlynGuard ایده آل هستند.

یک ترازو آزمایشگاهی مناسب را در ترازوی آرلین پیدا کنید

ترازو Arlyn ساده ترین تا پیشرفته ترین ترازوها را ارائه می دهد. این انتخاب برای پاسخگویی به نیازهای هر آزمایشگاه یا تجارت طراحی شده است. هنگامی که دقت و کیفیت یک ضرورت است، ترازو Arlyn هر بار این نیاز را برآورده می کند. آنها از محصولات استاندارد گرفته تا طرح های سفارشی شده ای را شامل می شوند که آرلین می تواند برای کارهای آزمایشگاهی شما ایجاد کند.

امروز با Arlyn Scales در www.maharfan.com تماس بگیرید تا هر وسیله توزینی که ممکن است برای کسب و کار خود به آن نیاز داشته باشید را به شما پیشنهاد دهد. شما انتخاب زیادی از ترازوها را برای هر منظوری پیدا خواهید کرد، و خرید ترازوهایی که به راه اندازی کسب و کار شما کمک می کند آسان است. کارکنان حرفه ای و مودب ما اینجا هستند تا هر نیاز شما را برآورده کنند.

انواع ترازو آزمایشگاهی

ترازوی آزمایشگاهی نوعی ترازو است که اندازه گیری های دقیق و دقیق را در محیط آزمایشگاه یا جاهای دیگر ارائه می دهد. نوع آزمایشگاه تعیین کننده نوع تراز آزمایشگاهی مورد استفاده است. خرید نوع مناسب ترازو آزمایشگاهی به یک موضوع ساده مربوط می شود که بدانید چه چیزی برای کارخانه یا آزمایشگاه خود نیاز دارید. شما می خواهید قبل از تصمیم گیری نهایی، تمام سبک های مختلف مقیاس را مرور کنید.

انواع ترازو و ترازو

انواع ترازوها و ترازوها شامل ترازوی تیر، ترازوی بارگذاری از بالا و ترازوی پلت فرم فوق دقیق است . اینجا در Arlyn Scales، همه چیزهایی که شما نیاز دارید را داریم. فناوری پیشرفته ما که به نام SAW یا موج صوتی سطحی شناخته می شود، دقیق ترین اندازه گیری ها را در صنعت ارائه می دهد. ترازو Arlyn طیف گسترده ای از ترازوی تحلیلی و ترازوهای دقیق را برای کارهای آزمایشگاهی ارائه می دهد که برای دقت به بهترین حالت نیاز دارد.