دانلود نرم افزار رایگان روزا ROSA طراحی اسمز معکوس آب شیرین کن

آموزش نرم افزار ROSA

نرم افزار ROSA یکی از ابزارهای طراحی سیستم‌های تصفیه آب اسمز معکوس (RO) است که توسط شرکت DOW FILMTEC ارائه شده است. از این برنامه برای طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می‌شود. در این مقاله به آموزش نرم افزار ROSA می‌پردازیم و لینک دانلود آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم، با ما همراه باشید.

 

لینک دوم

نرم افزار رایگان کمک طراحی سیستم های اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون

ROSA727

نرم افزار رایگان کمک طراحی سیستم های اسمز معکوس و نانوفیلتراسیون متعلق  

به کمپانی DOW

روی لینک زیر کلیک کنید

http://s1.picofile.com/file/7341818060/ROSA727.exe.html

 

آموزش نرم افزار ROSA

این آموزش حاوی ۳ فایل pdf می باشد که ۲ مورد به زبان انگلیسی توسط شرکت dow-filmtec و ۱ مورد دیگر به زبان فارسی در ارتباط با طراحی سیستم های اسمز معکوس می باشد.

نرم افزار ROSA تحلیل سیستم‌های اسمز معکوس(Reverse Osmosis System Design) توسط شرکت dow-filmtec عرضه شده است و به منظور بررسی کارایی سیستم‌های اسمزمعکوس طراحی شده با ماژول‌های  اسمزمعکوس و نانوفیلتراسیون ساخته شده توسط این شرکت به کارگرفته می‌شود.

آموزش نرم افزار ROSA

نرم افزار (ROSA (Reverse Osmosis System Analysis، ارائه شده توسط کمپانی DOW، نرم افزاری قدرتمند در طراحی سیستم های اسمز است و از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی داشتن اطلاعات جزئی از آب خوراک و قدرت محاسبات یونی طراحی هایی با استانداردهای دنیا و تخمین هزینه اشاره کرد. بنابراین با استفاده از این نرم افزار می توان طراحی هایی مطابق با استانداردها داشت و همچنین گزارشی کلی از ساختمان سیستم اسمز معکوس و هزینه های مورد نیاز را ارائه داد.

روش های متفاوتی برای کاهش TDS در آب وجود دارد. یکی از اقتصادی ترین فرایندها برای تهیه آب آشامیدنی از آب های مناطق کم آب، روش اسمز (Osmosis) معکوس می باشد. اسمز معکوس روشی است برای تصفیه آب که توسط غشاهای نیمه تراوا و فشار هیدرولیکی، املاح را از آب جدا می کند و می تواند TDS را تا ۹۵ درصد کاهش دهد.

نرم افزار (ROSA (Reverse Osmosis System Analysis، نرم افزاری قدرتمند در طراحی سیستم های اسمز است و از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی داشتن اطلاعات جزئی از آب خوراک و قدرت محاسبات یونی طراحی هایی با استانداردهای دنیا و تخمین هزینه اشاره کرد.

آموزش نرم افزار

لینک سوم دانلود نرم افزار طراحی سیستم اسمز مع Rosa

نرم افزار (Reverse Osmosis System Analysis (ROSA یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی واحدهای تصفیه آب به روش اسمز مع است که توسط شرکت DOW FILMTEC  ارائه شده است. از این برنامه برای طراحی طیف گسترده‌ای از فرآیند‌های غشایی نظیر واحدهای تصفیه آب و پساب به روش NF ، RO و سیستم‌های آب شیرین کن SW استفاده می‌شود. روش‌های مختلفی برای دانلود نرم افزار ROSA وجود دارد. معتبر ترین مرجع این نرم افزار وب‌ سایت رسمی شرکت DOW می‌باشد. ولی دانلود از وبسایت سازنده نیازمند ثبت نام در سایت است. راه دیگر این است که در اینترنت جستجو کنید و از وبسایت‌هایی که این برنامه را برای دانلود قرار داده‌اند اقدام به دانلود کنید (البته توجه کنید بعضی از این وبسایت‌ها ممکن است ورژن‌های قدیمی آن را ارائه دهند). در ادامه لینک آخرین ورژن این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان گذاشته ­ایم.

 لینک دانلود نرم افزار:  Reverse Osmosis System Analysis

 

فیلم آموزش رایگان نرم افزار ROSA برای طراحی سیستم

RO

دانلود ROSA

روش‌های مختلفی برای دانلود نرم افزار ROSA وجود دارد. معتبر ترین مرجع این نرم افزار وب‌سایت شرکت DOW می‌باشد که این نرم افزار را ساخته و پشتیبانی می‌کند. ولی دانلود از وبسایت سازنده نیازمند ثبت نام در سایت است. ولی روش ساده‌تر این است که با وارد کردن ایمیل تان در فرم زیر آخرین نسخه روزا را از سایت ما دانلود کنید. ما لینک دانلود را به ایمیلتان ارسال می‌کنیم.