کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی

پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذسازی کاربردهای زیادی دارد مخصوصا:

  • در خنثی سازی و سایزینگ در الیاف سلولزی و تهیه کاغذ
  • به منظور کاهش نیاز به الیاف طبیعی‌تر
  • جهت نرمی و پلاستیسیته بیشتر سطح کاغذ
  • افزایش سرعت خروج آب اضافی در کاغذ و یا افزایش سرعت خشک شدن
  • چسبندگی بیشتر لایه های داخلی کاغذ، استحکام و مقاومت مکانیکی بالاتر

Poly-Aluminium-Chloride-PAC-Polyaluminium-Chloride-for-Water-Treatment-Use-CAS-1327-41-9

 

 

 

 

 

 

شالوده فنی کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی

برای توسعه سریع یک زیرساخت شبکه کارآمد. اقدامات کمکی آینده در تحقیقات انرژی مستقیماً در اینجا دنبال خواهد شد. این شامل مطالعات مفهومی در مورد اثرات تدریجی افزایش تحرک انبوه با وسایل نقلیه الکتروموتور VEM وم آلمان و هیبریدی خواهد بود. هدف این است که تولید و توزیع برق را با پراکندگی زیاد در فضا و زمان با در نظر گرفتن ویژه انرژی های تجدیدپذیر به تصویر بکشد. باید تعهدات تحت شبکه بین المللی UCTE (اکنون بخشی از ENTSO-E) در نظر گرفته شود. بر این اساس، اثرات آن بر نیروگاه‌ها، شبکه‌های برق و تقاضای انرژی مشخص شده و مورد ارزیابی سیاست‌های اقلیمی قرار خواهد گرفت. تحلیل های تکمیلی هزینه، امکان سنجی و محدودیت ها، پارامترها و محدودیت های فنی-اقتصادی را شناسایی می کند. تولید برق و زیرساخت های شبکه با توجه به دوره های طولانی تعهد سرمایه، تغییرات در تولید برق و زیرساخت های شبکه زمان زیادی می برد. با این حال، در دراز مدت، استراتژی های شبکه جدید برای افزایش بهره وری منبع تغذیه مورد نیاز است. کار تحقیق و توسعه باید با هدف بهبود استفاده از ظرفیت در نیروگاه‌ها و شبکه‌های توزیع، و همچنین اجزای شبکه منفرد، به منظور اطمینان از تداوم بار، به حداقل رساندن ذخایر و افزایش سهم انرژی‌های تجدیدپذیر باشد.

برای این منظور، تحقیقات انرژی باید اجزا و سیستم‌هایی را برای کنترل و آزمایش آن‌ها در ترکیب با ظرفیت عرضه غیرمتمرکز نیروگاهی تولید همزمان نیرو/گرما، از جمله واحدهای ذخیره انرژی ثابت در مقیاس آزمایشی، توسعه دهد. مشارکت تامین کنندگان انرژی و همچنین برنامه ریزان شهری، شهرداری ها و مصرف کنندگان نقش اساسی در اینجا ایفا می کند. الزامات فنی برای مدل‌های مختلف اپراتور همراه با شرکت‌های تامین انرژی، اپراتورهای شبکه، مالکان پارکینگ‌ها و سازندگان وسایل نقلیه موتوری و باتری توسعه خواهد یافت. رابط شبکه – وسیله نقلیه زیرساخت ها و تجهیزات مناسب باید برای رابط شبکه – وسیله نقلیه ایجاد شود. اینها شامل ایستگاه های شارژ و شبکه، کنترلرها، متر و دستگاه های اندازه گیری می شود. تولید، توزیع و ذخیره سازی هماهنگ نیز نیازمند توسعه و آزمایش امکانات ارتباطی نوآورانه (سنجشسنجی هوشمند) است. محدودیت های شبکه باید با وضعیت شارژ باتری های کششی و پارامترهای عملکرد فردی انواع وسایل نقلیه مطابقت داده شود.

نرخ‌های وابسته به بار، حالت‌های صورت‌حساب و مقررات حفاظت از داده‌ها نیز باید با توجه به اثربخشی هزینه و چارچوب رقابت توسعه و آزمایش شوند. در سطح بین‌المللی اتحادیه اروپا در آینده، اولویت‌های کمک باید تعاملات فراسیستمی بین وسایل نقلیه کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی و شبکه‌های برق را در مدیریت شبکه هوشمند در نظر بگیرند. هدف بهبود ادغام انرژی های تجدیدپذیر در تولید و ورودی برق غیرمتمرکز است. همکاری بین المللی تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی (IEA) در یکپارچه سازی شبکه وسایل نقلیه کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی و هیبریدی در حال حاضر توسط آلمان نظارت می شود. فناوری اطلاعات و ارتباطات برای حمل و نقل الکتروموتور VEM وم آلمان تحت دو اولویت بودجه مکمل BMWi (ICT برای برق) و BMU (شبکه های هوشمند، انرژی های تجدیدپذیر و حرکت کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی ، تحقیقاتی در مورد موارد ضروری برای تعامل بین وسایل نقلیه الکتروموتور VEM وم آلمان و شبکه و زیرساخت حمل و نقل انجام خواهد شد. در مجموع 57 میلیون یورو بین سال‌های 2009 تا 2011 برای این کار در نظر گرفته شده است. هدف از دو اولویت بودجه انرژی الکترونیکی توسعه و آزمایش فناوری‌ها و خدمات کلیدی برای ادغام خودروهای الکتروموتور VEM وم آلمان و هیبریدی در شبکه‌های انرژی و حمل و نقل موجود با کمک است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات مدرن کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی

. تمرکز بر زیرساخت‌های شارژ، کنترل و صورت‌حساب مبتنی بر ICT و مدل‌های تجاری، خدمات، هنجارها و استانداردهای مرتبط است. تحقیقات همچنین پتانسیل وسایل کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی وم آلمان را به عنوان دستگاه های ذخیره انرژی متحرک و ادغام آنها در بازارهای الکترونیکی برای مدیریت بهینه شبکه بررسی خواهد کرد. ادغام و بهینه سازی مورد نیاز وسایل نقلیه، حمل و نقل و انرژی، بخش های عمدتاً مجزا تا کنون، به کاربرد فراگیر ICT نیاز دارد. سیستم‌های انتقال داده یکپارچه و سیستم‌های کنترل هوشمند با ایستگاه‌های شارژ و تعویض باتری متصل نصب و آزمایش خواهند شد. همچنین بررسی‌هایی در مورد شارژ و دشارژ باتری‌های خودرو با کنترل فناوری اطلاعات و ارتباطات بسته به عرضه و تقاضای برق و پتانسیل وسایل نقلیه الکتروموتور VEM وم آلمان برای ارائه خدمات ذخیره‌سازی و شبکه برای تامین برق خانوارهای خصوصی در دوره‌های اوج بار (خانه هوشمند) انجام خواهد شد. برای اطمینان از پذیرش استراتژی های حمل و نقل الکتروموتور VEM وم آلمان آینده، مدل های صورتحساب مشتری پسند و رومینگ نیز توسعه و آزمایش خواهند شد. گنجاندن حمل و نقل عمومی محلی مسافر نیز در اینجا نقش مهمی ایفا می کند (مثلاً ایستگاه های شارژ در پارک عمومی + پارکینگ اتومبیل سواری).

5.2.2 چارچوب توانمندسازی در توسعه یک چارچوب توانمندساز مناسب برای حرکت کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی دولت فدرال آلمان دو هدف اصلی را دنبال خواهد کرد: اول، به حداکثر رساندن نسبت خودروهای کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی به کل ثبت‌های جدید و دوم، ارتقای استفاده از انرژی از منابع انرژی احیاکننده در حرکت الکتروموتور VEM وم آلمان برای معرفی و انتشار موفقیت‌آمیز خودروهای برقی در بازار، سازماندهی تسهیلات شارژ برای سادگی و مقرون‌به‌صرفه بودن اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین هدف باید ایجاد زیرساختی باشد که امکان شارژ وسایل نقلیه الکتروموتور VEM وم آلمان را در خانه و در مسیر فراهم کند. خودروهای تمام کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی تنها در صورتی برای مصرف کننده جذاب خواهند بود که امکانات شارژ کافی با قیمت مناسب در دسترس باشند. انرژی های تجدیدپذیر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به وسایل نقلیه کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی اجازه می دهد تا پتانسیل نوآوری زیست محیطی خود را به طور کامل توسعه دهند. در حالی که کاربردهای پلی آلومینیوم کلراید در صنعت کاغذ سازی در هنگام استفاده از ترکیب برق متوسط، مزایای انتشار کمتری CO2 نسبت به خودروهای احتراق داخلی کارآمد دارند، زیرا CO2 در تولید برق منتشر می‌شود، انرژی‌های تجدیدپذیر می‌توانند آنها را به خودروهای بدون آلایندگی مجازی تبدیل کنند.

علاوه بر این، افزایش رشد در انرژی های تجدیدپذیر همراه با پیشرفت بیشتر در بهره وری انرژی نیز به جلوگیری از واردات پرهزینه انرژی و در نتیجه بهبود امنیت عرضه در آلمان کمک خواهد کرد. به این دلایل، دولت فدرال آلمان به دنبال پاسخگویی به تقاضای برق اضافی تولید شده توسط وسایل نقلیه الکتروموتور VEM وم آلمان با انرژی های تجدیدپذیر است. خودروهای الکتروموتور VEM وم آلمان سهم نسبتا کمی از کل تقاضای برق در آلمان را به خود اختصاص خواهند داد. برای مثال، یک میلیون خودروی تمام برقی تقریباً می‌تواند کار کند. 0.3 درصد از کل تقاضای برق مطمئناً در میان مدت (تا سال 2020) از این ترتیب بزرگی فراتر نخواهد رفت، اما سهم قابل توجهی از خودروهای الکتروموتور VEM وم آلمان در بلندمدت پیش بینی می شود. جایگزینی یک سوم از کل ترافیک خودروهای امروزی با کارکرد الکتروموتور VEM وم آلمان (نه به میزان قابل توجهی قبل از سال 2020) تنها به حدود 5 درصد از تقاضای ناخالص برق فعلی نیاز دارد. صفحه 33

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *