گسکت غیر فلزی

  • واشر پلاستیکی را برای استفاده در کاربردهای صنعتی تولید می کند.
  • واشرهای سفارشی ما به گونه ای تولید می شوند که نیازهای اندازه و شکل خاصی را برای برنامه شما برآورده کنند.
  • ما خدمات برش ، مهر زنی و برش قالب را برای تولید قطعات شما ارائه می دهیم. کارکنان ما بر اساس الزامات و تحمل شما موثرترین و کارآمدترین روش تولید را برای هر برنامه تعیین می کنند.
  • با قابلیت های کامل تولید ، مقادیری را از نمونه اولیه و در کوتاه مدت و در مراحل تولید بزرگ تولید می کند.
  • واشرهای پلاستیکی به دلیل طیف گسترده ای از ویژگی های ترکیبات پلاستیکی ، در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شوند.
  • به طور کلی ، پلاستیک ها مواد با دوام با طیف گسترده ای از تحمل دما هستند.
  • واشرهای پلاستیکی را می توان به دلیل ماهیت سازگاری در موارد مختلف استفاده کرد. از پلاستیک هایی استفاده می شود
  • که بین محصولات قرار داده می شوند یا از طریق برش قالب می توان به اندازه های مختلف شکل داد.
  • برخی از ترکیبات در برابر مواد خورنده مانند سوخت و روغن مقاومت نشان می دهند و می توانند نیمه سفت و سخت باشند.
  • دو نوع اصلی پلاستیک وجود دارد – ترموپلاستیک و پلیمرهای حرارتی. رایج ترین پلاستیک ها پلی اتیلن است که پلیمر است و نایلون ، ترموپلاست.

کاربردهای صنعتی گسکت غیر فلزی

پلاستیک ها یک ماده ارزان قیمت و همه کاره برای واشرها هستند ، به ویژه برای صنایع زیر.

فضا-واشرهای بادوام برای مهر و موم های با سایش بالا که در معرض سوخت ، روغن یا آب هستند.
جابجایی مواد-واشر برای ماشین آلات یا تجهیزات سنگین.
Oil & Gas – واشرهای آب بندی ماشین آلات در معرض آب ، سوخت یا روغن.
بسته بندی – واشرهای مورد استفاده در ماشین آلات بسته بندی که در هنگام استفاده سنگین به مهر و موم با دوام نیاز دارند.
پتروشیمی – واشر برای تجهیزات فرآوری مقاوم در برابر مایعات خورنده و استفاده زیاد.
Accutrex خط مخصوص خود را از استیک های پلاستیکی رنگی با نام Practi-Shim ries حمل می کند.

مواد Practi-Shim color دارای کد رنگی هستند تا بتوان ضخامت را به راحتی تشخیص داد. فروشگاه آنلاین ما را مشاهده کنید!

خدمات و قابلیت های گسکت غیر فلزی

AccuTrex از جدیدترین فناوری ها و فرایند تولید برای تولید واشرهای پلاستیکی سفارشی استفاده می کند. ما با هر مشتری کار می کنیم تا اطمینان حاصل شود که قطعات شرایط خاص هر شغل را برآورده می کنند.

برش واترجت – برش واترجت امکان موقعیت یابی دقیق در حین تولید و درجه تکرارپذیری بالا را برای اجرای کارآمد تولید فراهم می کند. ماشین آلات برش جت آب تحت کنترل CNC ما می تواند مواد پلاستیکی را تا ضخامت 6 اینچ با دقت برش دهد. تحمل بر اساس اندازه و ضخامت مواد پلاستیکی در حال برش است.
برش قالب – برش قالب برای تولید واشرهایی که به اشکال دقیق و پیچیده نیاز دارند مناسب است.

نرم افزار استفاده کارآمد از مواد ورق پلاستیکی را برای بازده بالا فراهم می کند. سرعت بالای برش منجر به تولید سریع و تحویل قطعات می شود. AccuTrex می تواند تا 0015 اینچ تحمل روی قطعات برش خورده تولید کند.
تحویل تضمینی – سرویس تحویل اضطراری F.A.S.T. Acc AccuTrex یک سرویس تولید سریع سریع برای سفارشات فوری است. این روند سریع را ارائه می دهد ،

برخی سفارشات در عرض 24 ساعت پس از سفارش تولید می شوند. DATELOK tool ابزاری است که به شما امکان می دهد تاریخ تحویل قطعات خود را قفل کنید ، بنابراین می توانید تحویل قطعات را مطابق برنامه خود مدیریت کنید.
لطفا توجه داشته باشید: هر گونه اطلاعات فنی ارائه شده فقط برای اهداف اطلاعاتی است. لطفاً قبل از تعیین این ماده برای برنامه خود ، عملکرد مواد را در برگه مشخصات ارائه شده توسط سازنده مواد بررسی کنید.

محصولات AccuTrex یک ISO 9001 ثبت شده و AS9100 ، مشاغل کوچک متعلق به جانبازان است.

درباره محصولات و تامین کنندگان گسکت غیر فلزی

با بهترین امتیاز به مهرهای عالی دست پیدا کنید. واشر پلاستیکی موجود در Alibaba.com با تخفیف های مقاومت ناپذیر.

اینها. واشر پلاستیکی بسیار متنوع است و در مجموعه ای وسیع عرضه می شود که نیازهای خاصی را برای مصارف مختلف در نظر می گیرد.

با انواع مختلفی روبرو خواهید شد. واشر پلاستیکی قابل استفاده در مناطق مختلف مانند موتور وسایل نقلیه و سایر وسایل با سطوح جفت گیری که نیاز به جلوگیری از نشت مایع از یا به قطعات متصل شده دارند.

 

اینها. واشر پلاستیکی به طور خلاقانه ای طراحی شده است تا حداکثر کارایی مورد نظر را ارائه دهد.

آنها در مدلهای ورق تخت یا حلقه ای خلاقانه موجود هستند که بهترین اثر آب بندی را ارائه می دهند. ساخته شده از مواد فوق العاده قوی

گسکت غیر فلزی سطوح بالایی از فشار و حرارت را که دائما در معرض آن قرار دارد ، تحمل می کند. این ویژگی همچنین باعث می شود.

واشر پلاستیکی بسیار مقاوم است گسکت غیر فلزی در حالی که آنها را قادر می سازد تا با پر کردن هرگونه بی نظمی بین سطوح ، محافظت فوق العاده ای را انجام دهند.

کیت لوازم یدکی اورهال دوزینگ پمپ
ProMinent Spare Parts Kit

گسکت غیر فلزی مطابق با دستورالعمل های دقیق تنظیم کیفیت است

و توسط تولید کنندگان و توزیع کنندگان معتبر ارائه می شود.

بر این اساس ، هر خریدی که در Alibaba.com انجام دهید ، م mostثرترین است. واشر پلاستیکی از مارک های معتبر جهانی.

اینها. واشر پلاستیکی به سادگی قابل نصب است تا بتوانید فوراً از اثربخشی آن لذت ببرید زیرا آنها مکمل شکل سطوحی هستند که باید در آنها استفاده شود.

با انتخاب مناسب بهترین ارزش را برای پول خود بدست آورید. محدوده گسکت غیر فلزی

این پیشنهادات سخاوتمندانه آنها را مقرون به صرفه می کند در حالی که تجربه خرید مناسبی را به شما ارائه می دهد. شما در زمان و منابع زیادی صرفه جویی می کنید

و محصولات ارزشمندی را که برچسب قیمت آنها ارزش هر سکه را دارد ، به دست می آورید.

اینها ایده آل برای. عمده فروشان واشر پلاستیکی که هنگام خرید در حجم زیاد از معاملات جذاب تری برخوردار می شوند.

Chemical-Resistance-Chart

مواد واشر پلاستیکی

پلاستیکی ماشین‌کاری شده واشرهای ، جداکننده‌ها، واشرها و شیم‌ها یا سینی‌ها، درب‌ها، جعبه‌ها و مهر و موم‌ها، Blaylock Gasket & Packing می‌تواند به شما در رفع تمام نیازهای پلاستیکی شما کمک کند. را از ما بخواهید اکستروژن های پلاستیکی، مواد ورق، قطعات پلاستیکی ماشینکاری شده، قطعات پلاستیکی قالبی و واشر پلاستیکی

ما مواد واشر پلاستیکی زیر را ارائه می دهیم:

  • پلی اتیلن (HDPE و LDPE)
  • پلی کربنات
  • پلی پروپیلن
  • پلی اورتان
  • نایلون
  • پی وی سی
  • UHMW
  • PETG
  • مایلار
  • دلرین
  • وینیل شفاف
  • استایرن
  • ABS

…و خیلی بیشتر.

مفتخریم که از سال 1983 در هنر پلاستیک خبره هستم.

 

واشرهای پلاستیکی

را برای استفاده در کاربردهای صنعتی تولید می کند. واشرهای سفارشی ما برای برآوردن نیازهای اندازه و شکل خاص برای برنامه شما ساخته می شوند. ما خدمات برش واترجت، مهر زنی و برش قالب را برای ساخت قطعه شما ارائه می دهیم. کارکنان ما موثرترین و کارآمدترین روش تولید را برای هر برنامه بر اساس نیازها و تحمل شما تعیین می کنند. AccuTrex با قابلیت های کامل تولید خود، مقادیری را از نمونه اولیه و کوتاه مدت تا دوره های تولید بزرگ تولید می کند.

واشرهای پلاستیکی به دلیل گستره وسیعی از خواصی که ترکیبات پلاستیکی از خود نشان می دهند در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شوند. به طور کلی، پلاستیک ها مواد بادوام با طیف وسیعی از تحمل دما هستند. واشرهای پلاستیکی به دلیل ماهیت قابل انطباق آن می توانند برای مصارف مختلف استفاده شوند. یا به عنوان شیارهای بسیار نازک برای قرار دادن در بین محصولات استفاده می شود یا پلاستیک را می توان از طریق برش قالب به اندازه های مختلف شکل داد. برخی از ترکیبات در برابر مواد خورنده مانند سوخت و روغن مقاومت نشان می دهند و می توان آنها را به صورت نیمه صلب یا صلب ساخت. دو نوع اصلی پلاستیک وجود دارد – ترموپلاستیک ها و پلیمرهای ترموست. رایج ترین پلاستیک ها پلی اتیلن که پلیمری است و نایلون ترموپلاستیک هستند.

کاربردهای صنعتی برای واشرهای پلاستیکی

پلاستیک ها یک ماده کم هزینه و همه کاره برای واشرها به خصوص برای صنایع زیر هستند.

  • هوافضا – واشرهای بادوام برای مهر و موم های با سایش بالا که در معرض سوخت، روغن یا آب قرار دارند.
  • جابجایی مواد – واشر برای ماشین آلات یا تجهیزات سنگین.
  • نفت و گاز – واشرهای آب بندی برای ماشین آلات در معرض آب، سوخت یا روغن.
  • بسته بندی – واشرهای مورد استفاده در ماشین آلات بسته بندی که در هنگام استفاده زیاد نیاز به مهر و موم بادوام دارند.
  • پتروشیمی – واشر برای تجهیزات فرآیندی که در برابر سیالات خورنده و استفاده زیاد مقاوم هستند.

Accutrex خط خود را از ظروف پلاستیکی با کد رنگی به نام Practi-Shim™ حمل می کند. مواد Practi-Shim™ برای شناسایی آسان ضخامت دارای کد رنگی هستند. ما را مشاهده فروشگاه آنلاین کنید!

خدمات و قابلیت ها

AccuTrex از آخرین فناوری ها و فرآیند تولید برای تولید واشر پلاستیکی سفارشی استفاده می کند. ما با هر مشتری کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که قطعات الزامات خاص هر کار را برآورده می کنند.

  • برش واترجت – برش واترجت امکان قرارگیری دقیق در طول ساخت و درجه تکرارپذیری بالایی را برای اجرای کارآمد تولید فراهم می کند. ماشین آلات برش جت آب ما با کنترل CNC می تواند مواد پلاستیکی را تا ضخامت 6 اینچ با دقت برش دهد. تلورانس ها بر اساس اندازه و ضخامت مواد پلاستیکی در حال برش است.
  • برش قالب – برش قالب برای ساخت واشرهایی که به شکل های دقیق و پیچیده پکیج پلی الکترولیت نیاز دارند، مناسب تر است. نرم افزار استفاده کارآمد از مواد ورق پلاستیکی را برای بازدهی بالا فراهم می کند. سرعت برش بالا باعث تولید و تحویل سریع قطعات می شود. AccuTrex می تواند تا 0.015 اینچ تلرانس روی قطعات برش خورده تولید کند.
  • تحویل تضمینی – خدمات تحویل اضطراری FAST® AccuTrex یک سرویس تولید سریع منحصر به فرد برای سفارشات فوری است. این چرخش سریع را فراهم می کند و برخی از سفارشات ظرف 24 ساعت پس از سفارش تولید می شوند. DATELOK™ ابزاری است که به شما امکان می‌دهد تاریخ تحویل قطعات خود را قفل کنید، بنابراین می‌توانید تحویل قطعات را مطابق با برنامه خود مدیریت کنید.

لطفا توجه داشته باشید: هر گونه اطلاعات فنی ارائه شده فقط برای مقاصد اطلاعاتی است. قبل از مشخص کردن این ماده برای برنامه خود، لطفاً عملکرد مواد را در برابر برگه مشخصات ارائه شده توسط سازنده مواد بررسی کنید.

محصولات AccuTrex یک کسب و کار کوچک تحت مالکیت کهنه‌کاران است که با استاندارد ISO 9001 و AS9100 ثبت شده است.

واشر و مواد پلاستیکی

واشرهای پلاستیکی بادوام و مقاوم در برابر خوردگی و جایگزینی برای مواد مصنوعی و واشرهای فلزی هستند. مزایای واشر پلاستیکی شامل سبک وزن، اصطکاک کم با خواص آب بندی و عایق عالی است. مواد پلاستیکی در هنگام ساخت همه کاره هستند و می توانند انواع مختلفی از کاربردها را در خود جای دهند.

درخواست نقل قول

نام متداولپلاستیکشرحکاربردهای رایج
ABSاکریلونیتریل-بوتادین-استایرن (ABS)ABS یک رزین مقاوم در برابر ضربه است. بسیار سفت است، در دماهای پایین استحکام ضربه ای خوبی از خود نشان می دهد و در برابر سایش مقاوم است.صفحه کلید کامپیوتر، صفحه پلاستیکی روی پریزهای دیواری
استات / استات سلولزمختلفبه طور کلی در درجه نازک تولید می شود، این ماده دارای ثبات ابعادی خوبی است. به طور کلی برای کاربردهای غذایی و پزشکی تایید شده است. با حرارت کم قابل انعطاف استفریم عینک
اکریلیک / پلکسی گلاسپلی (متیل متاکریلات)در درجه اول به عنوان یک جایگزین سبک و مقاوم در برابر شکستن شیشه استفاده می شود. در برابر ضربه مقاوم است و ظرفیت تحمل بار بالایی دارد. علاوه بر ظاهر شفاف محبوب، در صفحات رنگی که معمولاً برای علائم و سایر کاربردها استفاده می شود نیز عرضه می شود.پنجره ها، علائم
سلکنکوپلیمر استالبسیار قوی و سفت، دارای خواص لغزشی خوب و به راحتی جوش داده می شود. علاوه بر این، Celcon یک عایق الکتریکی خوب (به غیر از رنگ سیاه) است.چرخ دنده ها و بست های پلاستیکی
دلرینهموپلیمر استالاستال استحکام و سفتی بالایی را همراه با ثبات ابعادی افزایش می دهد. ضریب اصطکاک پایین و خواص سایش خوبی دارد. همچنین در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی، از جمله بسیاری از حلال ها، مقاومت نشان می دهد. استال برای عایق های الکتریکی که به استحکام و سفتی نیاز دارند ایده آل است.غلتک و چرخ دنده
Formexمختلفدر درجه اول به عنوان یک ماده عایق الکتریکی استفاده می شود. استحکام دی الکتریک بالا، جذب رطوبت کم را حفظ می کند و دارای درجه شعله UL 94 V-0 است. علاوه بر این، این ماده برای چین، خم شدن و تا شدن عالی است.عایق ها و موانع الکتریکی
HDPEپلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)HDPE مقاومت عالی در برابر ضربه، وزن سبک، جذب رطوبت کم و استحکام کششی بالا را ارائه می دهد. HDPE همچنین غیر سمی است و دارای گواهی FDA و USDA برای پردازش مواد غذایی است.بطری شامپو، ظروف مواد شیمیایی
کپتونپلی آمید (PI)پلی آمیدها (PI) مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و مواد شیمیایی و همچنین ارائه خواص مکانیکی برجسته از خود نشان می دهند. درجه اشتعال پذیری UL 94 V-0واشر در اطراف برنامه های الکتریکی
LDPEپلی اتیلن کم چگالی (LDPE)LDPE یک پلی اتیلن انعطاف پذیر مقرون به صرفه با مقاومت ضربه ای خوب در دمای پایین اما با دمای کار مداوم پایین است. مقاومت شیمیایی بالایی دارد اما می تواند توسط اسیدهای اکسید کننده قوی مورد حمله قرار گیرد. همچنین مستعد ترک خوردگی استرس است.ظروف، بطری های توزیع کننده، کیسه های پلاستیکی
لکسانپلی کربنات (PC)(PC) سخت و قوی است. آنها مقاومت خوبی در برابر الکل ها و اسیدهای رقیق نشان می دهند. آنها می توانند دمای پایین تا -20 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. آنها مقاومت ضعیفی در برابر قلیایی های رقیق، هیدروکربن های معطر و هالوژنه از خود نشان می دهند.قاب گوشی، محافظ ماشین
فیلم مایلار / پلی استرپلی استر (PET)فیلم پلی استر که به طور کلی به عنوان شیم استاک شناخته می شود، در ضخامت های بین 0.0005 تا 0.030 اینچ ارائه می شود. هر ضخامت استاندارد یک رنگ استاندارد دارد. به طور کلی این ماده قوی، از نظر ابعادی پایدار و دارای مقاومت شیمیایی عالی است.شیمز
نایلون/MDSپلی آمید (PAI)نایلون درجه حرارت بالا، مقاومت الکتریکی و مقاومت شیمیایی عالی را ارائه می دهد. تقویت با MDS یا الیاف شیشه پلی آمیدها را بسیار قوی و مقاوم در برابر سایش می کند.بلبرینگ، بست، اسپیسر
زیرچشمی نگاه کردنپلی اتر ترکتون (PEEK)(PEEK) یک ترموپلاستیک با عملکرد بسیار بالا و دمای بالا است که سطوح بالایی از مقاومت شیمیایی و آب را ارائه می دهد، خواص PV بالایی دارد و از نظر ابعادی پایدار است.کاربردهای هوافضا مانند قطعات پیستونی؛ تقاضای برنامه های الکتریکی
PETپلی استر (PET)(PET) بادوام است. ترموپلاستیک سخت با مقاومت شیمیایی خوب و تابش انرژی بالا. همچنین در برابر آب و هوا، سایش و سایش مقاوم است.بطری های 2 لیتری
فنولیکفنولیک (کاغذ)فنولیک ها لایه های آغشته به رزین حرارتی از کاغذ، بوم، پارچه کتان یا پارچه شیشه ای هستند. لایه های پایه به کاربرد خاص بستگی دارد. فنولیک ها قدرت فیزیکی بالا و خواص الکتریکی بسیار خوبی از خود نشان می دهند.اسپیسرها و واشرهای عایق
PPپلی پروپیلن (PP)(PP) استحکام دی الکتریک بالا، مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی، گرما و خستگی از خود نشان می دهد. مقاومت الکتریکی و شیمیایی عالی در دماهای بالاتر ارائه می دهد.ظروف غذا، جعبه ناهار، بسته بندی
PSپلی استایرن (PS)(PS) یک ترموپلاستیک کم هزینه با خواص الکتریکی و مکانیکی خوب است. از نظر ابعادی پایدار است و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و مقاومت در برابر استرس است.جعبه سی دی، محفظه لوازم
پی وی سیپلی وینیل کلراید (PVC)(PVC) ضد اشتعال بوده و در برابر آب بسیار مقاوم است. علاوه بر ارائه خواص عایق الکتریکی بالا، مقاومت خوبی در برابر ضربه و آب و هوا از خود نشان می دهد.لوله زهکشی، غشای سقف
تفلونپلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE)(PTFE) بسیار نرم و شکل پذیر است و اغلب برای مهر و موم ها و واشرهای مقاوم در برابر مواد شیمیایی استفاده می شود. دارای ثبات ابعادی خوب، مقاومت در برابر سایش خوب و همچنین خواص عایق الکتریکی عالی است.صفحات کشویی، بوشینگ
تورلونپلی آمید-ایمیدمواد با کارایی بسیار بالا با استحکام فوق العاده. می تواند +500 درجه فارنهایت را تحمل کند و در دماهای بالا مقاومت بی نظیری ارائه می دهد. نمرات تقویت شده با شیشه و فیبر کربن تقویت شده نیز برای افزایش استحکام موجود است.عایق های حرارتی، چرخ دنده ها، بوشینگ ها
UHMWPEمولکولی فوق العاده بالا; وزن پلی اتلین(UHMWPE) پلی اتیلن بسیار بادوام و بسیار مقاوم در برابر سایش با ضریب اصطکاک کم و مقاومت در برابر ضربه عالی است.سیستم های نقاله، نوارهای سایش
اولتمپلی تریماید (PEI)(PEI) دارای مقاومت در برابر دمای بالا، استحکام ضربه، مقاومت در برابر خزش و استحکام است. در برابر الکل ها، اسیدها و حلال های هیدروکربنی مقاوم است اما در حلال های نیمه هالوژنه حل می شود.ابزار پزشکی و شیمیایی