میکسر مستغرق Faggiolati

شرح

میکسرهای شناور Faggiolati برای اختلاط بهینه، همگن سازی و هم زدن در کارخانه های تصفیه شهری و/یا صنعتی طراحی شده اند. راندمان بالای هیدرولیک باعث کاهش قابل توجه هزینه های عملیاتی می شود. مشخصات پروانه رفع گرفتگی و طراحی دقیق شرایط عملیاتی بهینه با قابلیت اطمینان مطلق سیستم را تضمین می کند.

شغل ها

میکسرهای شناور برای همگن سازی دوغاب های سنگین و مایعات حاوی ذرات جامد، برای حذف رسوبات کف و جلوگیری از تشکیل یخ استفاده می شود.

جزئیات ساخت و ساز

میکسرهای شناور با ساختار محکم و فشرده، موتورهای الکتریکی که در یک محفظه آب‌بند قرار گرفته‌اند، که توسط شفت‌هایی با طول کم‌تر به پروانه‌هایی متصل می‌شوند که با قرارگیری یک محفظه روغن بین قسمت هیدرولیک و موتور الکتریکی قرار دارند. الکتروموتورهای سه فاز ناهمزمان، با روتور قفس سنجابی، حفاظت IP 68، عایق کلاس H برای کارکرد پیوسته S1، با حداکثر اضافه بار 10 درصد، خنک کننده در دمای محیط <40 درجه سانتیگراد طراحی شده اند.
حداکثر 15 شروع در ساعت مجاز است. موتورها با تبادل حرارت با سیال اطراف خنک می شوند.

مواد

سری جنرال موتورز:

ریخته گری اصلی چدن EN-GJL-250; پروانه فولاد ضد زنگ AISI 316; کابل برق نئوپرن H07RN/F; شفت فولاد ضد زنگ AISI 420; اورینگ نیتریل; پیچ و مهره کلاس A2؛ مهر و موم مکانیکی سیلیکون کاربید/سیلیکون کاربید.

سری XM:

ریخته گری اصلی فولاد ضد زنگ AISI 316; پروانه فولاد ضد زنگ AISI 316; کابل برق نئوپرن H07RN/F; شفت فولاد ضد زنگ AISI 316L; اورینگ ویتون؛ پیچ و مهره کلاس A4؛ مهر و موم مکانیکی سیلیکون کاربید / سیلیکون / ویتون.

GR12

پروانه 1200 میلی متر راندمان بالا

1) شفت های ساخته شده از فولاد ضد زنگ AISI 431.
2) موتور ناهمزمان سه فاز 4 قطبی، کلاس عایق H (180 درجه سانتیگراد).
3) مهر و موم بالا: سرامیک / گرافیت.
4) مهر و موم پایین: سیلیکون کاربید / سیلیکون کاربید.
5) ریخته گری: چدن EN-GJL-250
6) پروانه: پلی اورتان با کارایی بالا.

دستورالعمل نصب

از عبور از جت ها خودداری کنید

از انعکاس دیوارها بهره برداری کنید

ورودی ها و خروجی ها را در نظر بگیرید

بدون جریان اتصال کوتاه شما سرعت کافی دارید در قسمت پایین، همچنین در وسط مخزن

از جریان اتصال کوتاه خودداری کنید

پمپ های چرخشی شناور میکسر مستغرق Faggiolati

شغل ها میکسر مستغرق Faggiolati

میکسر/پمپ شناور، با موتور الکتریکی چند قطبی، ملخ 3 پره خود تمیز شونده با پروفیل هیدرولیک بهینه و راندمان بسیار بالا، کاملاً از فولاد ضد زنگ AISI 316 ریخته گری شده است. قابلیت اطمینان عملیاتی بالا برای سرویس مداوم. نصب ساده به لطف سیستم کوپلینگ سریع خودکار.

میکسرها/پمپ ها معمولاً برای گردش مجدد لجن فعال در کارخانه های تصفیه یا در هر صورت برای پمپاژ حجم زیادی از مایع در هدهای پایین استفاده می شوند، زیرا راندمان هیدرولیکی عالی را تضمین می کنند.

گواهینامه های میکسر مستغرق Faggiolati

Faggiolati Pumps SpA از سال 1997 با رعایت استانداردهای ISO فعالیت می کند.
سیستم کیفیت بر چند نکته اساسی استوار است:
– شناسایی کارکردها و فعالیت ها
– ساختار سازمانی و مرجع کیفیت
– منابع و پرسنل
– عملیات اجرایی
یک طرح کیفیت هدفمند استانداردهای تولید بسیار بالا را تضمین می کند.

کارخانه آزمایش میکسر جدید

آبگرم پمپ فاگیولاتی با هدف نگهداری و تضمین محصولاتی که همیشه با بالاترین استانداردهای کیفی مطابقت دارند، به منظور انطباق بهتر با انتظارات مشتریان، کارخانه خود را برای آزمایش میکسرها (همیشه با موافقت قبلی، با استاندارد سختگیرانه ISO 21630).

این تلاش‌ها همچنین در تاریخ 25/09/2015 توسط فرستاده سازمان بین‌المللی TÜV که در کارخانه Faggiolati شرکت کرد و با نتایج مثبت تأیید شد، تأیید شد.

با استفاده از این سیستم تست جدید، تمام پارامترهای حیاتی دستگاه (الکتریکی، مکانیکی و …) به صورت بلادرنگ با استفاده از آخرین نسل سنسورها و نرم افزار کنترل می شوند.

برای اطلاعات بیشتر همچنین ببینید: میکسر مستغرق Faggiolati

میکسر Modifica Clean Seal

هندسه محفظه مهر و موم

یکی دیگر از نتایج همکاری مداوم بین پمپ های فاجیولاتی و بخش مکانیک دانشگاه لا ساپینزا، هندسه فعلی محفظه آب بندی است. از طریق یک رابط مستمر با دفتر تحقیق و توسعه فنی ما، اعتبارسنجی مدل عددی مورد استفاده در فاز اول امکان پذیر شد. این تحقیق برای درک دلایل انسداد مداوم آب بند مشترک در همه ماشین‌های این نوع، تجزیه و تحلیل‌های عددی را انجام داد، سپس هندسه‌های مختلف را بررسی کرد، میدان‌های حرکتی و فشار داخل آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرد و در نهایت پروفایل قطعی را برای اتخاذ انتخاب کرد.

حتی اگر رویکرد به مسئله کاملاً عددی بود، داده‌های تجربی هم در مرحله اول اعتبارسنجی میکسر مستغرق Faggiolati مدل و هم در بخش نهایی که در آن راه‌حل انتخاب‌شده در محیط‌های بسیار متخاصم برای دوره‌های زمانی طولانی آزمایش شد، اساسی بودند. موفقیت این آزمایشات فاگیولاتی را بر آن داشت تا این هندسه را در کل طیف میکسرهای خود پیشنهاد کند که مطمئناً یک عنصر مشخصه در مقایسه با رقبا و ویژگی دیگری از کیفیت و نوآوری است.

آهنرباهای دائمی

موتورهای سنکرون LSPM (HEEMIE3-HEEMIE2 با راندمان برابر با موتورها به ترتیب در کلاس IE4-IE2 CEI EN 60034-30؛ CEI EN 60034-2-1) در FAGGIOLATI PUMPS

یک موتور الکتریکی در طول عمر خود 2-3٪ برای سرمایه گذاری اولیه، 1.5٪ هزینه تعمیر و نگهداری و 95٪ برای قبض برق مربوطه هزینه دارد، بنابراین با خرید یکی از ماشین های ما با LSPM (Line Start Permanent) می توان به راحتی معامله کرد. آهنربا HEEMIE3 مربوط به مقدار بازده درصد IE4 و CEI EN 60034-30؛ CEI EN 60034-2-1).
هزینه کمتر برق مصرفی می تواند چندین برابر هزینه خرید اضافی را بازپرداخت کند تا در هزینه های میکسر مستغرق Faggiolati زیادی برای مشتریان خود صرفه جویی شود و با هم به کاهش اثرات زیست محیطی کمک کند و همچنین دانش فن آوری ما را افزایش دهد تا بتوانیم بهتر با رقیب مبارزه کنیم. چین با کیفیت بالای محصولات ما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *