ماشین شرینگ پک تمام اتوماتیک

در کارخانه ها بزرگ یا کار خانه های که میزان تولید آنها زیاد است. عملاً به ماشین های بسته بندی با میزان تیراژ زیاد نیاز است. استفاده از دستگاه های اتوماتیک مناسب ترین راه برای رسیدن به هدف است. ماشین های شیرینگ در دو مدل شیرینگ پک اتوماتیک و شیرینگ پک نیمه اتوماتیک وجود دارند. این دستگاه دارای بخش اصلی به نام کوره میباشد، که میتواند به وسیله مکانیسم حرارتی المنت یا گاز و یا ترکیبی از هر دو آنها باشد.

(ماشین شرینگ پک تمام اتوماتیک)-وبسایت مهار فن ابزار

بیان این نکته حائز اهمیت است که ماشین شیرینگ پک گازی نسبت به نوع المنتی آن با صرفه تر است.

از مواردی که در اتوماتیک شدن ماشین شیرینگ پک مورد نیاز است، داشتن نوار نقاله و انتقال ردیف کن است. که ظروفی مانند  بطری آب معدنی را به طور کاملاً منظم و همچنین به تعداد دلخواه به درون فیکسچر پارویی و به درون کوره انتقال دهد.

جنس جک دوخت و البته تیغه دوخت دستگاه شیرینگ اتوماتیک از آلومینیوم آلیاژی با روکش گرانیت میباشد و از خراشیدگی آن ممانعت میکند.

بعد از پخت نایلون به وسیله ای کوره و سپسس خارج شدن آن نایلون بسیار داغ بوده و در حال ذوب شدن میباشد؛ که در این صورت فن های خنک کننده ماشین نایلون ها را به هنگام خروج از ماشین خنک مینمایند. همچنین این عمل موجب جذب نایلون به دور محصول مورد نظر میشود.

ماشین شیرینگ پک تمام اتوماتیک  به کمک حرارات زیاد و به وسیله فن های خنک کننده نایلون یا سلفون را به دور محصول وکیوم میکنند. تا به این طریق از محصول در برابر گرد وخاک و مواردی از این قبیل محافظت و نگهداری نمایند. این ماشین جزء یکی از پر استفاده ترین و البته مناسب ترین ماشین های بسته بندی میباشد.

(ماشین شرینگ پک تمام اتوماتیک)-وبسایت مهار فن ابزار

ماشین شیرینگ پک تمام اتوماتیک یکی از دستگاه های نهایی بسته بندی میباشد، که تمام اتوماتیک در خط تولید استفاده میشود. ای ماشین مناسب کارخانه های بزرگ میباشد. که دارای خطوط پیوسته میباشند. این ماشین به منظور بسته بندی با سرعت زیاد برای محصولات یکسان دارای کاربرد میباشد. اگر شما به دنبال دستگاهی برای بسته بندی محصولات مختلف با سایز و اندازه های متفاوت هستید. این دستگاه مناسب کارخانه یا شرکت شما نیست و باید به دنبال دستگاه دیگر باشید.

ویژگی های دستگاه شیرینگ پک

  • ممانعت از نفوذ رطوبت
  • زیبا و جذاب شدن بسته بندی.
  • نگهداری راحتر و همچنین نگهداری طولانی مدت بدون افت کیفیت.
  • قیمت مناسب و حمل و نقل آسان و امن تر.

ویژگی های دستگاه شیرینگ پک؛-وبسایت مهار فن ابزار

ماشین شیرینگ پک مدل ویژه ای از ماشین های بسته بندی میباشد، که به وسیله نایلون شیرینگ یا سلفون شیرینگ به دور محصول توسط تونل حرارتی وکیوم ایجاد میکند. که این امر سبب جابجای راحت و آسان تر و همچنین ممانعت از ورود رطوبت یا گرد و خاک میگردد. از مهم ترین موارد استفاده از ماشین های شیرینگ پک استفاده در بسته بندی مواد غذایی میباشد. زیرا مواد غذایی ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد از اینرو استفاده از ماشین شیرینگ پک برای بسته بندی و پلمپ نمودن مواد غذایی دارای اهمیت زیادی میباشد.