ماشین آلات پرکن لیوانی

ماشین آلات پر کن لیوانی با توجه به ظرفیت تولید، اندازه ظروف طراحی تولید میشوند. موارد استفاده ظروف لیوانی بیشتر صنایع لبنیات مانند، ماست، شیر، خامه و همچنین آشامیدنی های از قبیل، شربت، آب و البته مواد غذایی مثل، عسل، مربا و مواردی از این قبیل میباشد. همچنین ماشین های برای بسته بندی موادی مانند سمنو، حلوای مایع و خکشبار های مانند پاپ کورن طراحی شده اند.

معمولاً تچهیزاتی که در این ماشین ها به کار رفته است شامل بخش خشاب لیوان گذار، پرکن، سیل کن، فویگذار، نوار نقاله زن، تاریخ زن میباشد.

علاوه بر این در تابلو برق بیشتر ماشین آلات پر کن لیوانی از PLC و صفحه های HMI استفاده میشود. که این امکانات در مراحل کار و همچنین کنترل ماشین پر کن بسیار کار آمد و مفید خواهد بود.

  • قیمت دستگاه پر کن لیوانی؛

با وجود اینکه مهم ترین عامل در انتخاب دستگاه باید کیفیت و کارایی آن باشد. ولیکن قیمت دستگاه نیز در انتخاب میتواند مؤثر باشد. ماشین آلات پر کن لیوانی در قیمت های متفاوتی با توجه به سطح کیفیت و همچنین کارکرد آن در بازار وجود دارد.

• قیمت دستگاه پر کن لیوانی؛-وبسایت مهار فن ابزار

  • انواع ماشین آلات لیوانی؛

با وجود اینکه ماشین آلات لیوانی در مدل و انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میشوند. ولیکن هر یک از این ماشین آلات ؛ از روش های متفاوتی برای پر کردن و همچنین بسته بندی استفاده مینمایند.

یکی از ماشین آلات لیوانی میتوان به مدل fl4 اشاره نمود، که از ویژگی های آن میتوان به قابلیت پر نمودن انواع ظروف لیوانی، چهار نازله بودن و همچنین سطح کارایی زیاد آن اشاره کرد.

از دیگر انواع ماشین آلات پر کن لیوانی میتوان ماشین پر کن تک نازله را نام برد که در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. از مدل تک نازله این دستگاه بیشتر در صنایع بسته بندی لبنیات استفاده میشود. این ماشین به کمک ورقه های آلومینیومی کار بسته بندی را انجام میدهد.

• انواع ماشین آلات لیوانی؛-وبسایت مهار فن ابزار

  • میزان ابعاد ماشین آلات پر کن لیوانی؛

از آنجایی که ماشین آلات پر کن لیوانی معمولاً به صورت روتاری یا خطی ساخته میشوند دارای ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین میزان فضای که اشغال میکنند متفاوت است.

  • میزان سرعت ماشین آلات پر کن لیوانی؛

از مهم ترین عوامل مؤثر در میزان سرعت ماشین آلات پر کن لیوانی و همچنین میزان تعداد ظرف های بسته بندی شده تعداد نازل های استفاده شده در ماشین پر کن لیوانی میباشد. به هر میزان که تعداد نازل های استفاده شده زیاد باشد سرعت کارایی دستگاه زیاد خواهد بود.

به طور معمول تعداد نازل های استفاده شده در تولید دستگاه های پر کن لیوانی به شرح زیر است.

دستگاه پر کن لیوانی تک نازله.

ماشین آلات پر کن لیوانی دو نازله.

ماشین آلات پر کن لیوانی چهار نازله.

دستگاه های پر کن لیوانی شش نازله.

ماشین آلات پر کن لیوانی هشت نازله.

• میزان سرعت ماشین آلات پر کن لیوانی؛-وبسایت مهار فن ابزار

  • نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود؛

دقت به میزان مصرف انرژی ماشین آلات لیوانی.

دقت به جنس ماشین آلات پر کن لیوانی و همچنین قطعاتی که در بدنه و درون دستگاه استفاده شده است.